De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Metropolis Antwerpen of Euroscoop tilburg

    We wilden volgende week naar de film wall-e met onze zoon en tevens maken we daar een leuk dagje uit van ..

    Maar welke zou jullie voorkeur hebben

    of

    Metropolis Antwerpen

    of

    Euroscoop tilburg
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  2. #2

    Standaard

    Als je er een dagje uit van wil maken dan zou ik kiezen voor Anvers. De Tilburgse kermis is voorbij en Antwerpen is perfect geschikt voor een leuke dag. Metropolis ligt niet ver van het centrum, dus das lekker.

  3. #3

    Standaard

    Euroscoop is op dit moment nog een bouwput. Daar heb je overigens tijdens het filmkijken niks van in de gaten, hele mooie nieuwe zalen en goede beeldkwaliteit. Daarnaast is de prijs ook goed te doen ( €7,50 ) en is het over het algemeen niet druk...

    Als dagje uit kan je eventueel naar de efteling...

    P.s. over Metropolis geen slecht woord, want dat is ook een super bioscoop...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  4. #4

    Standaard

    Persoonlijk zou ik gaan voor Metropolis in dit geval. Dat heeft echt een spectaculaire entree waar jullie zoon waarschijnlijk an sich al over verbaast zal zijn waardoor het helemaal een grote belevenis word.

  5. #5

    Standaard

    Ok metropolis word het thnx
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  6. #6

    Standaard

    Metropolis is beter, ziet er allemaal net wat beter uit.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    hey

    We waren afgelopen woensdag idd naar Wall-E geweest in de Metropolis bioscoop (Antwerpen)

    We kwamen daar aan en wat ons als eerste al opviel was het gratis parkeren voor de deur van de bioscoop

    Dan binnen in de bioscoop .. woow wat is het daar groot en veel dingen om te doen daar ook zoals voor de kleintjes daar een groot springkussen en er zit zelfs daar een FRS winkel in de bioscoop

    De film was iets te laat begonnen (10min)

    We kregen als voorfilmpje Pesto te zien was echt een leuk Pixar filmpje

    De film zelf was wel aardig maar zeker niet de beste van pixar maar onze zoon vond Wall-E echt super gaaaf en als onze zoon geniet dan genieten wij ook om het zo maar te zeggen

    Daarna nog ff eten in de binnenstad van Antwerpen (Bistro) waar we voor iets boven de 60 euro klaar waren voor ons 3-tjes (hoofdgerecht + drankjes)

    daarna nog ff gewinkeld en toen weer naar huis


    Leuk dagje uit
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •