Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 66 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard arrggg waarom is het zo verslavend om BRs te kopen?

    Heb nu sinds een maand een nieuwe teeveetje en BR speler.
    En heb nu 20 Brs gekocht en wil steeds blijven kopen

    Ook last van?
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  2. #2

    Standaard

    Wees blij dat je niet overstapt was naar HD-DVD een paar maanden geleden, dat is pas verslavend .

  3. #3

    Standaard

    maakt niet uit HD DVD is net zo mooi.
    Alleen komen e geen nieuwe films op uit.

    ze zijn wel stuk goedkoper nu :P
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  4. #4

    Standaard

    En juist door die prijzen wordt het verslavende effect versterkt . Moet je je voorstellen dat ze opeens de meeste Blu-rays voor €5 aanbieden.....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En juist door die prijzen wordt het verslavende effect versterkt . Moet je je voorstellen dat ze opeens de meeste Blu-rays voor €5 aanbieden.....
    Je kunt alleen veel meer hd-dvd's kopen voor dezelfde prijs van 20 BR schijfjes. Hd-dvd kost niets meer, velen voor 5 euro in de opruiming. Blu ray mag eindelijk ook wel eens in prijs gaan dalen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Je kunt alleen veel meer hd-dvd's kopen voor dezelfde prijs van 20 BR schijfjes. Hd-dvd kost niets meer, velen voor 5 euro in de opruiming. Blu ray mag eindelijk ook wel eens in prijs gaan dalen.
    Dat zegt ie toch ook?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #7

    Standaard

    Prijs verlagen zou zeker fijntjes zijn, maar niet als het ten koste zou gaan van de kwaliteit.
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  8. #8

    Standaard

    Zelfde probleem was destijds met dvd's...

    (topic verplaatst naar waar het thuis hoort)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Je kunt alleen veel meer hd-dvd's kopen voor dezelfde prijs van 20 BR schijfjes. Hd-dvd kost niets meer, velen voor 5 euro in de opruiming. Blu ray mag eindelijk ook wel eens in prijs gaan dalen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Dat zegt ie toch ook?
    Het is ook lastig om goed te lezen .

  10. #10

    Standaard

    Ik heb zelf nog niet echt last van blu-ray verslaving. Ik vind de 25 euro voor veel titels echt teveel geld (in Nederland). Hd-dvd koopjesjacht heb ik ook volop aan meegedaan, maar dat waren/zijn onrealistische prijzen. Wanneer de prijzen van de meeste titels tussen de 15 en 20 euro gaan komen zal ik het 'virus' ook wel krijgen. Na het te vaak dubbeldippen bij dvd ken ik mijn klassiekers wel: teveel betalen voor nogal kale titels, die later in een mooiere versie voor een lagere prijs werden uitgebracht etc.
    Ook nog veel te weinig interessante titels: b.v. op het gebied van muziek en klassiekers wat mij betreft.

  11. #11

    Standaard

    Ik koop ook gewoon de bijzonderste. Er komen nog steeds meer DVD's in huis dan Blu-ray's en dit komt van mij ook door de prijs. Verslavend is het niet echt.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #12

    Standaard

    Koop alleen nog maar blu-ray. en hd-dvd's omdat die goedkoop zijn.
    maar betaal nooit meeer dan 20,00 euro voor een nieuwe blu-ray release door de lage $ en altijd rond de 10 euro voor een cataloge titel en jazeker een verslaving inmiddels 75 blu-ray 60 hd-dvd.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tony_clifton Bekijk bericht
    en altijd rond de 10 euro voor een cataloge titel.
    Ik wil graag even weten waar jij je blu-rays koopt
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Ik koop ongeveer 6 tot 8 blu-rays per maand afhankelijk welke films worden uitgebracht.Ook oude meuk die ik altijd leuk heb gevonden,zelfs ook veel van DFW maar ja de beeldkwaliteit van sommige DFW zijn best wel goed!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  15. #15

    Standaard

    Ik ben nu even teveel aan het kopen. Zo'n 20 stuks in 2 weken, gewoon om even een leuke start op te bouwen. Ik denk dat ik me de komende tijd een beetje meer in ga houden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #16

    Standaard

    Jaja, dat beloof ik mezelf ook altijd

    Heb trouwens nog voor 50 euri aan cadeaubonnen, straks maar even langs de MM
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    Ik probeer me deze maand ook wat in te houden. De komende maanden komt er zoveel uit en dat kan ik allemaal niet kopen als ik nu maar blijf kopen.

  18. #18

    Standaard

    Erg hé!!Blu-rays zijn net zo verslavend als bij DVD maar dan in ergere vorm.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  19. #19

    Standaard

    Als je er een hebt, wil je er meer.

  20. #20

    Standaard

    Ik hou mezelf deze dagen ook in, dit omdat er ook in het najaar weer en prijzencircus aan zit te komen... :razz:
    Ook zit mijn CC er aan te komen, kan ik ook lekker aan het importeren

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Ik wacht ook even het einde van het jaar af, als je meer kunt importeren. Bij amazon hebben ze vaak aardige acties, maar ja, die douanetoeslag he....

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    maar ja, die douanetoeslag he....
    Die wordt in December toch verhoogt naar dik €200,- ..... toch?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Die wordt in December toch verhoogt naar dik €200,- ..... toch?
    150 volgensmij...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    150 volgensmij...
    Dat komt mijn koopverslaving niet ten goede


    EDIT: even opgezocht, volgens de Telegraaf is het van 1 December inderdaad €150,- wat je vrij mag inporteren.

    Zie hier: http://www.telegraaf.nl/overgeld/rub...r__.html?p=8,1
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 06-09-2008 om 19:00

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •