De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Online bijhouden welke series je kijkt

    -verwijderd-
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 24-09-2008 om 14:53

  2. #2

    Standaard

    nee dank je, wij hebben www.whatiwatch.net
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Ohja ziet er ook leuk uit... ik zie alleen niet meteen waar ik series kan bijhouden?

  4. #4

    Standaard

    Je kan aangeven welke series (welke afleveringen) je op welke dag gezien hebt

    (incl. cijfers)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Jup.. What i Watch schopt bil!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #6

    Standaard

    Dat is je eigen site neem ik aan? Eerste post, en meteen een site promoten is meestal verdacht , dan kun je het beter meteen zeggen .
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 24-09-2008 om 14:53

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is je eigen site neem ik aan? Eerste post, en meteen een site promoten is meestal verdacht , dan kun je het beter meteen zeggen .
    Ok ok you got me.. maar het is gewoon lastig om je site aan de man te krijgen... forums zijn zo'n beetje de enige plek waar je mensen kan informeren..
    En aangezien dat tegenwoordig spam heet dacht ik .. ik gooi het eens over een andere boeg ofzoiets..
    Maargoed blijkbaar zijn jullie al aardig te vreden met jullie tracking site.. zoniet hebben jullie een alternatief... i don't mean any harm:P

  8. #8

    Standaard

    Toch maar verwijderd, het is helaas niet toegestaan om (commerciële) reclame voor een eigen site te maken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •