Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 97 worden weergegeven.

Discussie: Tropic Thunder

  1. #26

    Standaard

    Briljant
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #27

    Standaard

    Protest tegen nieuwe Stiller-film
    Twintig organisaties die opkomen voor de rechten van gehandicapten hebben geprotesteerd tegen de nieuwe film met Ben Stiller, Tropical Thunder.

    Stillers personage, Simple Jack, wordt in de film met 'achterlijke' aangesproken. Volgens de organisaties worden mensen met een handicap op een slechte manier neergezet, ze roepen Amerikanen dan ook op om niet naar de film te gaan. Ook gaan ze demonsteren bij de première.

    De filmmaatschappij wil niets aanpassen in de film, maar zegt wel dat het geen opzet is."De film is niet bedoeld om het imago van mensen met een handicap te beschadigen."

  3. #28

    Standaard

    Al dat politiek correct gedoe toch altijd, minderheidsgroepen hebben echt geen gevoel voor humor Langs de ene kant mag je ze niet anders behandelen, langs de andere kant zijn ze kwaad als er met hun gelachen wordt

    Dit is nog steeds de eerste Ben Stiller film die ik echt wel wil zien, maar dan vooral voor een aantal andere acteurs die meedoen

  4. #29

    Standaard

    Het is altijd zo, je kan niets meer zeggen, of uitbeelden of een of andere debiele groep voelt zich geviseerd... Of homo's voelen zich benadeelt, of gehandicapten voelen zich uitgelachen... of vrouwen voelen zich minderwaardig en onderdrukt, of bepaalde religieuze volkeren voelen zich geviseerd... Het is altijd wel iets...

    ach ja
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #30

    Standaard

    Het valt mij mee dat er nog geen ophef is over die rol die Downey Jr. speelt, ik moest op een poster in de bios goed kijken om hem in die zwarte persoon te herkennen.
    Maar eerlijk gezegd weet ik vrij weinig van deze film, dus misschien is daar al wel wat over gezegd of is het zo over the top dat er redelijkerwijs niks over te zeuren zal zijn?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Het valt mij mee dat er nog geen ophef is over die rol die Downey Jr. speelt, ik moest op een poster in de bios goed kijken om hem in die zwarte persoon te herkennen.
    Maar eerlijk gezegd weet ik vrij weinig van deze film, dus misschien is daar al wel wat over gezegd of is het zo over the top dat er redelijkerwijs niks over te zeuren zal zijn?
    In de trailer zie je al hoe het personage van Downey Jr. zelf net bedoeld is om te lachen met Afro-Amerikanen die zich altijd gediscrimineerd voelen (what do you mean, you people? ). Dat maakt het protest van die gehandicaptenorganisaties alleen maar zieliger. Ze hebben duidelijk gewoon de grap niet begrepen en protesteren tegen een film die ze nog niet gezien hebben.

    Het gaat erom dat Stiller's personage constant retard genoemd wordt door andere personages omdat hij zogezegd in een vorige film een Forrest Gump-achtig personage speelde alleen maar om een Oscar te winnen. Die organisaties hebben dus niet door dat er hier eigenlijk met acteurs gelachen wordt en niet met geestelijk gehandicapten. Maar daar moet je natuurlijk een retard voor zijn om dat niet te beseffen

  7. #32

    Standaard

    Aha, bedankt, zoiets over Downey Jr. had ik wel verwacht, maar zoals gezegd heb ik nog niks van deze film gezien, afgezien van wat posters.

    Het is een beetje jammer dat dergelijke organisaties op deze manier denk ik het goede werk dat ze ongetwijfeld doen, meer schade toebrengen dan goeds....

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Een heerlijke komedie is het daadwerkelijk geworden.
    Heb meerdere malen goed gelachen om de rake grappen.
    De trailers in het begin, met name de laatste (heerlijk fout ) waren prachtig gevonden.

    Leukste personage vond ik nog wel Lazarus,
    "What do you mean, you people?" / "You never go full retarted."
    ,
    maar de anderen stonden er ook.
    Vooral de performance van TC was ook erg leuk als idote producent.
    Helaas een kleine rol van Hader maar het mocht de pret niet bederven.

    "GET SOME!"
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #35

    Standaard

    vandaag gezien, aardige film, maar had er toch meer van verwacht, tom cruise deed idd grappig.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #36

    Standaard

    gisteravond gezien, wat een openningsscene, het leek wel een zomer blockbuster,er zitten paar prachtige actiescenes er tussen die je eigenlijk niet in een komedie verwacht.
    film op zich is niet echt bijzonder,ik had hem wat grappiger verwacht,Robert en Tom waren toch de grappigste personages in de film.
    Een een scene met Matthew met die foto met zn zoon,die was pijnlijk.
    7,0/10

  12. #37

    Standaard

    Echt een verassend leuke film. Heb meerdere malen dubbel gelegen. Zeker die trailers aan het begin.

    8/10

  13. #38

    Standaard

    Inderdaad een vrij goede film. Ook vielen de soms zeer mooie beelden en aardige actie op die niet zouden misstaan bij een normale oorlogsfilm. Zaten tevens een paar goede grappen tussen, maar de scene's met TC vond ik toch wel het leukste.

    Minpuntjes. Robert Downey die op het begin wel leuk is, maar op een gegeven moment een beetje eentonig wordt net als het middenstuk van de film. En Jack Black was ook niet al te grappig op een korte zin na dan. Ben Stiller daarentegen vond ik wel te pruimen wat ik normaal een irritant acteur vind. Al bij al een behoorlijk geslaagde film.

    7.2/10
    The horror...the horror...

  14. #39

    Standaard

    Ik heb gisteren al het (on)genoegen gehad om hier in de bios de trailer voor mogen te zien, en ik ga hier in een zo wijd mogelijke boog omheen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Afgelopen vrijdag gezien, zonde van het geld voor het bioscoopkaartje. Tenminste mijn helft, vriendlief vond de film wel leuk
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  16. #41

    Standaard

    Deze lijkt me echt geweldig, binnenkort maar eens kijken.

  17. #42

    Standaard

    Tropic Thunder is zeker grappig, maar helaas niet constant genoeg. Robert Downey Jr.'s Kirk Lazarus's Lincoln Osiris is hilarisch en zeker één van de beste personages in een komedie ooit. Het is ook genieten wanneer Tom Cruise in beeld is. Helaas is de rest van de cast minder interessant: Ben Stiller speelt dezelfde rol als in Zoolander en Dodgeball, Jack Black heeft één leuk moment en Nick Nolte was totaal overbodig. Het concept en de vele Hollywood referenties zijn echter wel weer leuk. Al met al een goede komedie maar er had voor mijn gevoel toch meer ingezeten.

  18. #43

    Standaard

    Gisteren gezien maar heb hem NIET afgekeken.De trailer vermoedde dat het een film was om zeker te kijken maar na een uur ben ik maar gestopt.

    Volgens mij had er veel meer in kunnen zitten

    (enige aardige rol was van Cruise ook al is het een bal van een vent).

    6/10
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN Bekijk bericht
    Gisteren gezien maar heb hem NIET afgekeken.De trailer vermoedde dat het een film was om zeker te kijken maar na een uur ben ik maar gestopt.

    Volgens mij had er veel meer in kunnen zitten

    (enige aardige rol was van Cruise ook al is het een bal van een vent).

    6/10
    Je hebt de film NIET kunnen afkijken maar je hebt hem toch een voldoende gegeven, dat ontgaat me even. :neutral:

    Gezien ik een film die ik niet af kan kijken beschouw als prul van het hoogste niveau, zou dit toch een 1 betekenen of iets in die buurt op z'n minst?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  20. #45

    Standaard

    Gister gezien, werkelijk briljant dit
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #46

    Standaard

    Ik heb de film afgelopen weekend ook gecheckt en heb me prima vermaakt. Ik kreeg echter niet de "fake" trailers te zien vooraf . Was dit ook zo bij andere bioscopen?

  22. #47

    Standaard

    In Pathé Arena hadden we ze wel, hilarisch!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Gister gezien, werkelijk briljant dit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    In Pathé Arena hadden we ze wel, hilarisch!
    Jup... al waren de biertjes volgens mij ook enigzins geslaagde meerwaarde

    Zekere aanschaf voor mij! kan niet wachten tot ik Rain of Madness kan zien! hopelijk ook terug te vinden op de Blu-ray.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #49

    Standaard

    Tropic Thunder
    Heel vaak kwam het de afgelopen paar maanden voor dat de trailer bij een film er tof uitzag en dat het eindproduct ontzettend tegenviel. Dat het ook andersom kan bewijst Tropic Thunder: de trailer was al geweldig, het eindresultaat is nog veel geweldiger. Het is echt een briljante parodie geworden op alles wat Hollywood is en er mee te maken heeft.

    Het verhaal is net zo simpel als dat het slim en briljant uitgewerkt is. De cast is geweldig waarbij Robert Downey Jr. opnieuw een geweldige rol neerzet. In ongeveer iedere scene waarin ie in beeld is steelt ie de show en geeft ie nu al klassieke one-liners. Maar ook Ben Stiller is geweldig, om het nog maar niet te hebben over Tom Cruise die zichzelf ongegeneerd voor schut. Zelfs Jack Black is eens een keer niet irritant, en dat wilt toch wat zeggen.
    Het grap gehalte is ontzettend hoog en er zijn er niet zoveel bij die de plank mis slaan. En als die er al tussenzitten dan merk je het bijna niet omdat de volgende reeks grappen zich alweer aandient.

    Echt alles klopt. Ben Stiller heeft met Tropic Thunder de meest briljante (en oprecht grappige) film van het laatste decennium.


    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #50

    Standaard

    Ik viel er bij in slaap dus zal ik de film wel niet begrepen hebben.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •