Pagina 31 van 40 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 989 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    -weg ermee-
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 13-10-2008 om 09:23

  2. #752

    Standaard

    Damn, ik ben echt helemaal verslaafd aan dat nieuwe album van Trivium - Shogun. Hij is echt heerlijk! Vooral het nummer Shogun is echt een heerlijk 11 minuten durende combinatie van zang, gebrul en wat kleine solootjes. Heerlijk!!! Met dit album hebben ze definitief afgedaan van hun Metallica-kloon imago en staan ze bij mij (zeker na metallica's laatste gedrocht) toch een stuk hoger in aanzien.

  3. #753

  4. #754

    Standaard

    Sssst, anders zijn dr geen kaarten meer zaterdag
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #755

    Standaard

    Inderdaad een beetje stil houden!

  6. #756

    Standaard

    Whahaha stelletje Gestapo's

    Zo had ik het nog niet bekeken!

  7. #757

    Standaard

    2 kaarten per persoon gelukkig.
    Alhoewel me met een flinke groep er naar toe willen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  8. #758

    Post

    Allemaal achter in de rij aansluiten.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  9. #759

    Standaard

    Nog gelukt met die kaartjes?

  10. #760

    Standaard

    Godverdegodverdegodver....
    Meer dan anderhalf uur suf geklikt en op wachtbalkjes zitten loeren.
    En ondertussen werden de eersten al vier keer over de kop verkocht op marktplaats.
    Stelletje $&@# ********ken!!!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  11. #761

    Post

    Eerst een account aangemaakt bij ticketmaster, daarna bij livenation, netjes rond 10 uur ingelogd om daarna tot half twee naar een wachtbalk gekeken te hebben, uiteindelijk maar opgegeven omdat ik op het punt stond de hele computer het raam uit te flikkeren.
    Het meeste frappante was nog dat ik er doorheen kwam rond 11 uur, maar de melding "internal server error" kreeg en weer opnieuw kon beginnen in de wachtbalk. Ik heb verdomme geen tickets kunnen bemachtigen Als het zo in de toekomst moet.
    De geruchten doen wel de ronde dat ze komende zomer verschillende festivals zullen aandoen.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  12. #762

    Standaard

    Was inderdaad één grote ramp om tickets te krijgen. Ben zelf vanaf 10 uur s'ochtends bezig geweest en alleen maar naar wachtbalkjes zitten kijken, kwam opeens de melding dat het concert uitverkocht was . Toen nog een paar keer geprobeerd en uiteindelijk zat ik er opeens in, nog een kaart voor de 3e ring. Had liever een veldkaart gehad, maar beter dan helemaal geen ticket

    Overigens schandalig wat voor woekerprijzen er al gevraagd worden voor kaarten. Deze mensen verpesten het helemaal voor de fans. Hier zou echt paal en perk aan gesteld moeten worden

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Eerst een account aangemaakt bij ticketmaster, daarna bij livenation, netjes rond 10 uur ingelogd om daarna tot half twee naar een wachtbalk gekeken te hebben, uiteindelijk
    Ik heb later begrepen dat het concert voor één uur was uitverkocht. Maar ik kon inderdaad ook geen wachtbalkje meer zien die dag.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  14. #764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Ik heb later begrepen dat het concert voor één uur was uitverkocht. Maar ik kon inderdaad ook geen wachtbalkje meer zien die dag.
    Ik had om half 3 mijn kaart en niet zo lang daarvoor verscheen de melding dat het concert uitverkocht was. Overigens gaan er wel geruchten dat ze nog een keer komen op een festival of een extra concert geven. Duimen maar voor iederen die er niet bij kan zijn.

  15. #765

    Standaard

    Metallica 30 maart in Ahoy, de staanplaatsen kosten 149,- . Echt te triest voor woorden

  16. #766

    Standaard

    Dat lijkt me wel heel sterk, zeker op de site van handelaren zitten kijken?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn Bekijk bericht
    Metallica 30 maart in Ahoy, de staanplaatsen kosten 149,- . Echt te triest voor woorden
    Een ticket gaat 64 eurootjes kosten exclusief servicekosten. Ik vindt het wel mee vallen aangezien "The Sword" en "Machinehead" in het voorprogramma staan.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  18. #768

    Standaard

    Wel weer alleen online voorverkoop en gezien het debacle van afgelopen zaterdag geen Metallica voor mij gok ik zo.
    Overigens wil Mojo per 1 januari alleen nog maar online voorverkopen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Dat lijkt me wel heel sterk, zeker op de site van handelaren zitten kijken?

    Gewoon bij de bekende online ticketbureau's. Ik heb hier niet veel ervaring mee maar zijn die zo veel duurder dan anderen?

    @Mad Dog: ik kon op internet niks vinden maar de kaarten zijn dus rond de 70 Euro??? Waar zijn die te krijgen?

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Wel weer alleen online voorverkoop en gezien het debacle van afgelopen zaterdag geen Metallica voor mij gok ik zo.
    Woordvoorder zei vanmorgen op 3FM dat ze hadden geleerd van afgelopen zaterdag en dat het nu beter zou werken.
    bEn benieuwd
    Ze spelen trouwens "in the round", heb ik toen in Utrecht echt van genoten
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  21. #771

    Standaard

    Dat soort bureau's zijn niet te vertrouwen Frank, smerige uitzuigers.

    En hopelijk werkt het zaterdag beter dan vorige week .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Een ticket gaat 64 eurootjes kosten exclusief servicekosten. Ik vindt het wel mee vallen aangezien "The Sword" en "Machinehead" in het voorprogramma staan.
    Jij vindt 64 euro mee vallen?

    Ik vind het schandalig duur...reken daar de servicekosten bij, reiskosten, drinken en je bent 100 euro kwijt.
    Leuk, zo'n avondje Metallica...nee dank je.
    Maar goed, mensen betalen het wel.

  23. #773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cris Bekijk bericht
    reken daar de servicekosten bij, reiskosten, drinken en je bent 100 euro kwijt.
    Jij drinkt ook niet veel op zo'n avond
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  24. #774

    Standaard

    waar zijn die goedkopere kaartjes te krijgen dan?

    Ik zie het alleen maar duurder worden. Voor staplaatsen in Antwerpen vragen ze 229 Euro.

  25. #775

    Standaard

    Op de site "podiuminfo" staat vermeldt dat ze 64 euro gaan kosten.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

Pagina 31 van 40 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •