Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.

Discussie: RocknRolla

  1. #1

    Standaard RocknRolla

    After spending a few years in the wilderness, Guy Ritchie is back in his old stomping ground with RocknRolla. The Lock, Stock... and Snatch director has returned to the world of dodgy dealers, shady scams and back-stabbing that made his name, with a story of a tale of Russian mobsters running amok in the Big Smoke.
    Featuring Gerard Butler, Thandie Newton, Jeremy Piven and The Wire's Idris Elba amongst the cast, the film is out on 5th September
    Trailer:http://www.empireonline.com/video/rocknrolla/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    YEAH!
    Hier kijk ik echt naar uit, hopelijk valt deze wel meer in de smaak.
    Revolver viel me toch wel tegen.

  3. #3

    Standaard

    Super! Hier kijk ik echt naar uit!! Een nieuwe film van Ritchie met twee van mijn favo acteurs, Tom Wilkinson en Jeremy Piven!

  4. #4

    Standaard

    Als ie maar beter is als Revolver...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn S. Bekijk bericht
    YEAH!
    Hier kijk ik echt naar uit, hopelijk valt deze wel meer in de smaak.
    Revolver viel me toch wel tegen.
    Maar Lock, Stock and Two Smoking Barrels en Snatch waren toch wel pareltjes...Revolver heb ik nog niet gezien.
    Ik kijk wel uit naar deze film!

  6. #6

    Standaard

    Lock Stock en Snatch waren echt geweldig, Swept Away en Revolver daarentegen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  7. #7

    Standaard

    Ik word niet echt bepaald warm van de trailer. Het ziet er gewoon weer te veel als Lock, Stock... and Snatch uit. Die films waren zeker leuk, maar ik heb het voorlopig wel gehad met zulk soort films van Guy Ritchie.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  8. #8

    Standaard

    Toch wel één van de films waar ik het meeste naar uitkijk dit jaar. Revolver vond ik ook nog best te pruimen al is die film wel heel wat minder dan Lock, Stock en Snatch (maarja, dat zijn dan voor mij ook regelrechte klassiekers in hun genre).

    Van mij mag hij gewoon de rest van zijn carriëre van die gangsterfilms blijven afleveren, zolang ze maar van het niveau zijn van zijn 2 beste films tot nu toe En RocknRolla zal hoop ik weer een schot in de roos zijn.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Maar Lock, Stock and Two Smoking Barrels en Snatch waren toch wel pareltjes...Revolver heb ik nog niet gezien.
    Ik kijk wel uit naar deze film!
    Dat zijn zeker pareltjes! En als RocknRolla ook maar een beetje in de buurt komt ben ik al meer dan tevreden!

    Ik heb teveel films gezien die op de hoes hebben staan "in de stijl van Snatch en Lock Stock" die ontzettend tegen vielen omdat de enige overeenkomsten de britse taal was...
    Maar deze van Ritchie zelf kan wel weer eens mega cool worden!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn S. Bekijk bericht
    Ik heb teveel films gezien die op de hoes hebben staan "in de stijl van Snatch en Lock Stock" die ontzettend tegen vielen omdat de enige overeenkomsten de britse taal was...
    Maar deze van Ritchie zelf kan wel weer eens mega cool worden!
    Inderdaad, die zin werd soms te snel op een hoes of poster gekleefd, om toch maar een beetje mee te kunnen teren op het succes van die twee films...
    Maar als Ritchie er zelf eentje maakt, dan heb ik er zeker zin in!!

  11. #11

    Standaard

    Yeah! Keek hier al lang naar uit, en krijg er na het zien van de trailer alleen maar meer zin in!
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  12. #12

    Standaard

    Poster:


  13. #13

    Standaard

    De trailer schept verwachtingen, maar dat had ik ook bij Revolver. Ben absoluut een fan van Snatch en lock & Stock maar eerst maar eens de eerste reviews afwachten.

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Die 4 sterren op de poster zijn behoorlijk misleidend natuurlijk of kan het dat ie al gezien en beoordeeld is??

  16. #16

    Standaard

    Staat een quote bij van Total Film dus die hebben hem vast al gezien.

  17. #17

    Standaard

    Gisteren in de sneak gezien:

    RocknRolla
    Guy Ritchie geeft met z`n nieuwste film in iets meer dan 90 minuten een spoedcursus "hoe verknal ik een in potentie goed uitgangspunt in een script en een geweldige cast?" Want, man man man wat een rommeltje is dit geworden. Had gehoopt op een nieuwe Lock, Stock And Two Smoking Barrels maar die hoop werd na een minuut of 30 in de film hardhandig de grond in geboord.
    Er is redelijk weinig goeds op te merken: platte, ééndemonsianle personages, flauwe humor. En vooral het script dat rammelt aan alle kanten nekt deze film. Er zijn veel te veel zijweggetjes, dingen die er niet echt toe doen en dus makkelijk geschrapt hadden kunnen worden. Iets dat het tempo van het verhaal de scherpte van de humor ten goede was gekomen.
    Nu is het een uitgekauwd geheel waarbij je steeds te vergeefs wacht of de volgende scene wel grappig is. Helaas.
    Waar het aan ligt weet ik niet maar voorlopig ziet het er naar uit dat Ritchie na Snatch en Lock, Stock voorlopig nog niet terug keert op z`n oude niveau.
    Absoluut een gemiste kans.

    4,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    Afgelopen dinsdag in de sneak gezien en was toch verrast. T is niet helemaal Snatch of Lock, Stock, maar vind het aardig in de buurt komen. Idd te veel zijsporen waardoor het verhaal wat onduidelijker wordt maar uiteindelijk een meevaller

    6.5/10

  19. #19

    Standaard

    Persoonlijk heb ik toch een andere mening als de voorgaande reacties.. maar gelukkig heeft iedereen een verschillende smaak!

    Ik vond de film goed, misschien niet zo goed als Snatch en Lock Stock, maar wel heerlijk vermaak van zo´n 90 min.
    Ik moet zeggen dat Guy Ritchie toch een goed eindproduct afgeleverd heeft.

    Voor mij een mooie 7,5/10
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  20. #20

    Standaard

    RocknRolla (Guy Ritchie, 2008 )
    RocknRolla mag dan wel niet het niveau van Lock Stock of Snatch halen, toch is het een vermakelijke film geworden. Ritchie wil wederom hetzelfde kunstje opvoeren en dat lukt hem aardig. Echter mag je wel verwachten dat wanneer je voor de derde keer eenzelfde concept uitwerkt je het ook goed onder de knie hebt en dat is niet helemaal het geval. Het verhaal komt wat langzaam op gang en niet alle personages zijn even sterk. Toch valt er nog genoeg te lachen en beschikt ook deze film over een lekkere soundtrack. Geen topper, wel vermakelijk. 7.2

  21. #21

    Standaard

    Guy Ritchie flikt altijd het zelfde kunstje & verwacht ook niet anders bij deze film ik moet hem nog zien, ik ben een grote fan van snatch & lock stock dus hij zal me denk ik wel bevallen

  22. #22

    Standaard

    deze van de week gezien, coole film, geinige scenes, wordt zekere aanschaf op br
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #23

    Standaard

    Ik heb hem juist bekeken, en ik vond het een leuke film.
    geen moment verveeld, leuke muziek, maar de sfeer van snatch en lock,stock is ver te zoeken. Enkel het personage 'Johny Quid' komt dicht in de buurt van deze sfeer. Voor de rest ... minder memorabele scenes, minder leuke quotes, maar al bij al toch een film waar ik heb van kunnen genieten.
    7,5/10

    naar het schijnt is er script voor een sequel in de maak
    -> the Real RocknRolla!

  24. #24

    Standaard

    Ik vond deze film niet slecht, maar hij komt niet in de buurt van Lock, Stock of Snatch. RocknRolla was vooral slecht gecast vond ik, en ik heb geen zin om een hele trilogie te zien met deze groep personages.

  25. #25

    Standaard

    Ik heb hem vorige week gezien, moet toegeven vond hem een stuk beter dan het vorige misbaksel. Ik weet het niet, wat ik vooral was de humor uit de eerste 2 films en zijn de personages een stuk minder overtuigend. Ik heb bij Guy Ritchie hetzelfde gevoel als bij die knakker die The Sixth Sense gemaakt heeft, bij hem is ook de magic van z,n eerdere films gone.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •