Pagina 38 van 46 EersteEerste ... 28343536373839404142 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1142 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Nu werkt ie wel!!!!!

    ik zie een kruisje

  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    zo duister is branden niet, maarja jij bent zo'n BREIN typje dus dan val je over dit soort zaken.
    Als je al die recordables niet op de grond parkeert, val ik helemaaaaaal nergens over :smile:

    Brein ? Never hurt off it (Net met Engelse les begonnen)

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  3. #928

    Standaard

    Verders nog een nieuwe updatefoto van de Hobbyruimte.



    Foto zonder flits, sorry dan wordt ie weer te lichtttttt

    Setup:

    LG Plasma 50PC1R
    PS3 (Blu-Ray)
    Toshiba HD-E1 (HD-DVD)
    Denon AVR-1803 Receiver Champagne
    Samsung SMT 6010E (Tele2 Digitale Decoder)
    2X Front Speaker JBL Northridge E100 (1x19 mm, 1x10 cm, 2x25 cm)
    1X Center speaker JBL Northridge EC35 (1x19 mm, 1x7,5 cm, 2x13,3 cm)
    2X Surround speaker Eltax Concept 500
    1 X Back Surround speaker KODA
    1X Magnat BetaSub 38A Subwoofer (38 cm driver)

    Grtz Roger.

    Verdere details via m'n site
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 01-12-2008 om 20:58
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  4. #929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    (ik zie een kruisje)

    Zou toch nu zichtbaar moeten zijn.
    Helaas niet, Wanneer je een nieuwe reactie aanmaakt kun je bij je bericht een bijlage plaatsen (Foto's dus).

    Zorg dat de foto aan de eisen voldoet, het makkelijkst een JPG en zorg dat ie niet groter is dan 97 KB. Dan kies je bij het maken van een nieuwe reactie op het paperclipje en blader je naar de foto en kiest voor uploaden. Het schermpje kun je hierna sluiten als je ziet dat de foto als bijlage is opgeslagen en dan kies je het pijltje naast de paperclip, wanneer je nu de bijlage (de foto) kiest zie je iets in de trend van < ATTACH 06> of zoiets verschijnen. Na het plaatsen is de foto als een preview te zien en kan vergroot worden door er op te klikken, succes.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #930

  6. #931

    Standaard

    ja nu is ie te zien!
    wat heb je bovenop je stapel apparatuur staan? het lijkt op een soort mengpaneel??

  7. #932

    Standaard

    Klopt inderdaad het is een mengpaneel is aangesloten op cd, platenspeler alleen ik doe er eigenlijk niet veel meer mee (voetjes zelf gemaakt).
    Ik heb hem al eens op marktplaats gezet voor eventueel wat ruimte te creeren voor wat anders.
    Laatst aangepast door Erwin Hamers : 02-12-2008 om 17:18
    audio/video

  8. #933

    Standaard

    Dit is mijn home-cinema:

    http://i76.photobucket.com/albums/j2...x/PC120071.jpg


    Samsung LE37R81
    Logitech Z-5500
    Playstation3
    Posters/merchandise/wat dvd's en blu-rays.

  9. #934

    Standaard

    Ik kan het alleen op mijn slaapkamer doen aangezien ik nog in het ouderlijk huis woon.
    Maar dit is mijn opzet:

    Laatst aangepast door Juvefan : 15-12-2008 om 17:39
    The future is Blu

  10. #935

    Standaard

    Heb een maandje rondzitten speuren op internet en vind uiteindelijk de Philips 42PFL9703D een van de beste tvs van philips je hebt ook de iets nieuwere 42PFL9803H maar die is bijna 1000 euro duurder en heeft een silvere rand en maar ambilight 2.

    Voor aan de muur met is de 42PFL9703D een prachtige tv, sony is qua beeld qualiteit op zomige vlakken net iets beter, maar het design en ambilight gaf mij de voorkeur te gaan voor philips. Het enige naadeel is dat er veel instelling op de tv zitten en dat je die nogal eens moet verandere per bron...maar goed.

    Wil deze aan gaan sliuten op een HMDI HD box van UPC en een Philips HMDI DVD speeler, heb zitten twijfelen over een blu-ray speeler maar wil toch wachten tot de volgende generatie blu-ray speelers en tot blu-ray echt is doorgebroken in europa.

    Als iemand me nog een advies wil geven of deze tv thius heb hangen en er veel ervaaring mee heeft hoor ik het graag.
    Het moet er ongeveer zo uitkomen te zien:



  11. #936

    Standaard

    Na 6 maanden werk is het homecinema project eindelijk afgerond, met dank aan mijn dochter die haar toekomstige kamer heeft afgestaan: http://home.scarlet.be/~hp066427/
    (HD D-ILA en Beamax M-Series Dellengo van 320 cm diagonaal)
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door pahendri : 23-01-2009 om 14:42

  12. #937

    Standaard

    Mooi hoor....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #938

    Standaard

    respect Pahendri, wat is dat erg mooi.
    Met smaak en stijl gedaan!
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  14. #939

    Standaard

    Bedankt, ik heb er ook veel tijd ingestoken, de grootste uitdaging was iets te bereiken met de schuine muren.

  15. #940

    Standaard

    Inderdaad, erg mooi, nu maar snel gaan genieten!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #941

    Standaard

    zeer mooi gedaan, en een fantastische beamer.

    geneit ervan

  17. #942

    Standaard

    Na al jullie HT's te hebben bewonderd plaats ik mijn HT:

    Sony KDL-52V4000
    Sony SA-VS700ED
    Sony STR-DA5400ES
    Sony BDP-S 5000ES
    Sony PS3
    SonyVAIO VGX-XL302
    Sony RDR-HX980


    Zoals jullie zien een aanhanger van sony
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    HT opstelling:

    Sony KDL-52V4000, Sony SA-VS700ED, Sony STR-DA5400ES, Sony BDP-S 5000ES, Sony PS3, Sony VAIO VGX-XL302, Sony RDR-HX980

    Mijn collectie

  18. #943

    Standaard

    Da's inderdaad best veel Sony....
    Mooie set maar ik denk wel dat die speler en die versterker betere speakers verdienen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #944

    Standaard

    Toch ook maar is effe een foto gemaakt van m'n huidige setup, nog maar niet van de kamer want m'n nieuwe vloer ontbreek nog en de oude is niet om aan te zien:razz:





    Enne tja dan moeten d'r nog specs bij, ff zien hoever ik kom:
    - Onkyo 606
    - Panasonic BD-35

    en de JVC tv, tja 32 inch, geen idee meer wat het type was

    Dan niet te vergeten dat d'r ook een Wii en een 360 in beeld staan natuurlijk... en naast de 360 een mediaplayer (die ik nauwelijks gebruik trouwens).

    Qua speakers niet veel spannends. Nog Eltax's uit een ver verleden (center speaker die zie je en 2 zuilen L en R). Achter nu nog 2 speakers hangen maar ik twijfelen om d'r misschien toch 4 op een rij op te hangen. De speakers heb ik, plek ook wel, de Onkyo kan het prima aan, dus tja. Nu nog films die 7.1 aankunnen (al heb ik net de bourne serie gekocht, hmmm..)

    Verder alles aangesloten via HDMI, alleen kan dat helaas niet met m'n digitale tv van tele2, da's nogal jammer, maar die zit dan braaf digitaal aangesloten, dus geluid is nog wel prima.

    Zowieso merkte ik pas na m'n onkyo hoe goed m'n speakers eigenlijk nog klinken als ze maar een goeie versterker erachter hebben hangen (of d'rvoor ), voorheen had ik Pioneers (512 ofietsdergelijks, wel prima DTS ding), maar nu met die Onkyo is het knallen. Vooral met de JVC sub op minimaal (-15db) kunnen de ramen d'r nog wel uit als ik de onkyo opengooi.. Kan dus niet wachten op een los/vrij staand huis om de sub op te voeren (ipv m'n appartementje, waar ik verder voorlopig nog prima zit).

    Super strak is trouwens nu ook de 360, ik wist niet dat EA HD Gaming zo vet kan zijn; mega scherp beeld en digitaal geluid, erg vet (fifa en farcry komen tot leven!!)

    Leuk speelgoed dus, alleen nog effe die Wii goed aansluiten die heeft natuurlijk weer geen HDMI, gedoe (je went snel aan HDMI/enkele kabeltjes )
    Laatst aangepast door Timmio : 13-03-2009 om 16:07

  20. #945

    Standaard

    zo'n donkere kast is een mooie achtergrond voor filmkijken, prima keuze!
    zou je alleen je center niet een plank hoger leggen en die apparatuur lager?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pahendri Bekijk bericht
    Na 6 maanden werk is het homecinema project eindelijk afgerond, met dank aan mijn dochter die haar toekomstige kamer heeft afgestaan: http://home.scarlet.be/~hp066427/
    (HD D-ILA en Beamax M-Series Dellengo van 320 cm diagonaal)

    Nou petje af ,want op zoiets ben ik heel jaloers.

    Erg mooi.

  22. #947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    zo'n donkere kast is een mooie achtergrond voor filmkijken, prima keuze!
    zou je alleen je center niet een plank hoger leggen en die apparatuur lager?
    Jep, twijfel ik nog over. Op de onderste plank zit net achter de box een balk van de kast, daar past m'n versterker dus niet. Wisselen kan niet, dan moet m;n versterker verhuizen naar een andere plank (en overal is het wat krap).

    Ik moet zeggen dat het op zich prima klinkt, de centerspeaker klinkt dusdanig dat hij gewoon vanaf de tv lijkt te komen, dus kan net... Maar je suggestie blijf ik nog wel even onthouden..

  23. #948

    Standaard

    Beste VILNIX het gaat er hier om hoe het bij jouw thuis staat en niet welke plaatjes er in de reclamefolders en op internet staan. Deze paginavulling interesseert niemand.
    Dus maak even een foto van jouw opstelling thuis en dan ben ik benieuwd.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  24. #949

  25. #950

    Standaard

    ok vilnix, je bericht verwijderen kan, maar plaats gerust een foto van jouw opstelling!
    daan raakt helemaal door de war van dit soort acties
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

Pagina 38 van 46 EersteEerste ... 28343536373839404142 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •