Pagina 25 van 32 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 786 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Oke thanks, nu weer ontopic dan graag

  2. #602

    Standaard

    De BOB-box (http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS...t/view/3846144) is verwijderd van cdwow.

    Echter staat bij mij nog steeds de order open, hebben nog meer mensen dat?

  3. #603

    Standaard

    ja mijn order staat ook nog.
    ik neem aan dat voor een bepaald aantal dat na diegene kwamen die hem nu al hebben,
    ze verwachten hem nog te krijgen. Want anderen die wat later kwamen is hij voor gecanceld. ik heb op 15 dec besteld en staat nog steeds op pre release.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  4. #604
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik had em ook op 15 dec besteld en staat ook nog steeds in men orders dus verwacht ik dat ik hem krijg, want ik heb wel al betaald met Visa.

  5. #605

    Standaard

    Hij staat er wel/weer?

    http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS...t/view/3807631

    Bij Play.com staat 'ie er ook, dit maal mét NL subs.
    Laatst aangepast door Liquid Bass : 10-01-2009 om 13:02

  6. #606
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Nee, dat is de engelse versie - zonder NL subs ... En Play zou ik zeker afraden om te bestellen, die sturen hem op in een simpel bubble envelopje ....

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Nee, dat is de engelse versie - zonder NL subs ... En Play zou ik zeker afraden om te bestellen, die sturen hem op in een simpel bubble envelopje ....
    CD-wow verstuurd niet anders...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Nee, dat is de engelse versie - zonder NL subs ... En Play zou ik zeker afraden om te bestellen, die sturen hem op in een simpel bubble envelopje ....

    Ik weet het, maar gok op het feit dat velen daarover al geklaagd hebben bij Play.com en dat ze daar een beetje van geleerd hebben.

  9. #609
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    CD-wow verstuurd niet anders...
    Is dat zo ? Dus BoB komt in een bubble envelopje ?? Nou, dan ga ik maar eens annuleren - wie versturen er wel in een doos ??

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Is dat zo ? Dus BoB komt in een bubble envelopje ?? Nou, dan ga ik maar eens annuleren - wie versturen er wel in een doos ??
    Ik kan je de deukjes laten zien als je wilt
    Amazon stuurt meestal in een kartonnen vouwdoos, maar ik zie niet hoe zo'n verpakking wél beschermd tegen deukjes in de tin.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Airpower Bekijk bericht
    Hoeveel kosten komen er bij als de box langs de doaune gaat?
    Sinds 1 december 2008 zijn de douanevrijstellingen aangepast en mag je tot € 150,- invoeren.

    http://www.douane.nl/actueel/0811240...er%202008.html

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verypsb Bekijk bericht
    Sinds 1 december 2008 zijn de douanevrijstellingen aangepast en mag je tot € 150,- invoeren.

    http://www.douane.nl/actueel/0811240...er%202008.html

    Niet goed opgelet, dit geld niet voor o.a. btw. Je moet dus nog steeds btw betalen boven de 22 euro of zo. Zie reacties elders in dit forum.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Airpower Bekijk bericht
    De BOB-box (http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS...t/view/3846144) is verwijderd van cdwow.

    Echter staat bij mij nog steeds de order open, hebben nog meer mensen dat?
    Deze maar besteld, 47 euro is een mooi bedrag voor 10 uur geweldige film ervaring


  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Liquid Bass Bekijk bericht
    Hij staat er wel/weer?

    http://www.cdwow.nl/BAND-OF-BROTHERS...t/view/3807631

    Bij Play.com staat 'ie er ook, dit maal mét NL subs.

    CDwow had deze altijd al ook in de verkoop, is de UK-versie. De andere versie was de Australische versie veel goedkoper.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #615

    Standaard

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAARGH

    Mijn eerste zending van BoB bij play.com vandaan is nooit aangekomen, grote kans dat er nu een postbode met een mooie box thuis zit.

    Tweede zending kreeg ik gisteren binnen (verzonden op 31-12), dus ik blij! Maak de verpakking open, trek de tincase uit de verpakking..oh wacht, het is geen tincase. Het is geen Band of Brothers blu-ray. Het is de dvd-box van 28 days/28 weeks later.

    Aargh! nu duurt het dus weer 4 weken ofzo voordat ik m binnen heb.

  16. #616

    Standaard

    Even voor de mensen onder die de gedeukte tin van BoB (AUS) om te ruilen met de tin van de dvd-versie, dit gaat dus niet, de BR-tin (AUS) is dus gewoon een paar CM kleiner dan DVD-tin (R2-NL).

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Even voor de mensen onder die de gedeukte tin van BoB (AUS) om te ruilen met de tin van de dvd-versie, dit gaat dus niet, de BR-tin (AUS) is dus gewoon een paar CM kleiner dan DVD-tin (R2-NL).
    Je zou ook eventueel alleen de discs kunnen verwisselen. Mijn versie is gelukkig ongeschonden aangekomen

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P. Straaten Bekijk bericht
    Ik heb vandaag BOB besteld & kreeg dit bericht terug:

    Dear P. Straaten,
    Dank voor uw bestelling bij CD WOW!
    Wij schrijven u dit naar aanleiding van uw bestelling nummer #450077309 voor BAND OF BROTHERS (BLU RAY) (Produkt Code 3846144)

    Ondanks onze beste pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer op voorraad krijgen van onze leverancier.
    Uw bestelling voor dit artikel is nu geannuleerd en de restitutie zal zo spoedig mogelijk worden overgemaakt naar dezelfde rekening waarmee de betaling was voldaan.
    Wij hopen dat u onze welgemeende excuses voor het ongemak zult aanvaarden. Dank u voor het kopen bij CD WOW!
    Met vriendelijke groeten
    CD WOW! Klantendienst
    support@cd-wow.com
    Ik heb vorige week met ideal betaald, maar nog tot heden niets terug ontvangen.
    Zijn er nog meer mensen met deze ervaring?

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P. Straaten Bekijk bericht
    Ik heb vorige week met ideal betaald, maar nog tot heden niets terug ontvangen.
    Zijn er nog meer mensen met deze ervaring?
    over het algemeen is cd-wow netjes in het terugstorten van geld, mijn advies is dan ook nog een paar daagjes wachten en anders doet een engels geschreven mailtje naar de helpdesk vaak wonderen.

  20. #620

    Standaard

    Het blijft eentonig. Geen box, geen douane, helemaal niets. CDWOW maar gemaild. Geeft ze nog tot eind deze week, daarna vraag ik om een refund en bestel ik de Engelse versie bij www.play.com oid.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #621

    Standaard

    Hetzelfde geld voor mij, zo belangrijk is NL subs nou niet.


    Four **** Trader & SafeTrader


  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Het blijft eentonig. Geen box, geen douane, helemaal niets. CDWOW maar gemaild. Geeft ze nog tot eind deze week, daarna vraag ik om een refund en bestel ik de Engelse versie bij www.play.com oid.


    Volgens cdwow duurt het nog maar een paar daagjes:

    Thanks for your e-mail message.

    We are not expecting further stock of this title until 16.01.2009

    If there is anything else I can do for you please don’t hesitate to get back to me.
    Laatst aangepast door Airpower : 12-01-2009 om 19:18

  23. #623

    Standaard

    Mijn Blu BOB is 18 december door CDWOW verzonden. Op 6 januari ontvangen, puntgaaf en zonder deukjes! Blijkbaar behoor ik tot de gelukkige...?

  24. #624

    Standaard

    Die van mij is verzonden, wel de engelse zonder NL subs.


  25. #625

    Standaard

    Je moet gewoon geluk hebben dat jouw pakje niet gesquashed wordt tussen andere (grote) paketten. Die van mij kwam rechtstreeks uit Australie in een dikke bubbelenvelop, zonder ook maar het minste krasje.

    Ik merk wel dat ik niet teveel aflevringen tegelijk probeer te kijken, om er zo lang mogelijk van te genieten. Ik kijk nu 1 aflevering per week
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 25 van 32 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •