De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.

Discussie: Dog Soldiers

  1. #1

    Standaard Dog Soldiers

    Kwam het berichtje tegen dat deze film in februari op DVD kwam, maar ken hem niet. Wie wel en hoe is het??

    Hier is in ider geval de website.

  2. #2

    Standaard

    ken de film ook niet, maar van de screenshots op de site raak ik niet echt enthousiast

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jesus Nava
    ken de film ook niet, maar van de screenshots op de site raak ik niet echt enthousiast
    De reviews zijn best positief, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Heb het idee dat een lekkere slasher/humor film is...

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Zoals reeds eerder gezegd: Dit is de beste weerwolf film sinds AWIL

  6. #6

    Standaard

    Op imdb krijgt hij een 7.3 tot nu toe van de bezoekers.
    http://us.imdb.com/Title?0280609

    Ik heb hem bijna binnen (divx), als hij goed is laat ik het wel weten binnenkort.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb deze film op Lowlands gezien.
    Het is een film die gaat over een groep britse soldaten de gedropt worden in een bos vol weerwolven. Is best een leuke film.

  8. #8

    Standaard

    deze film kreeg 1 van de prijzen op het festival van de fantastische film van Brussel, de film werd er erg goed onthaald

  9. #9

    Standaard

    heb van het weekend de huur versie gezien van deze film,vond hem erg vermakelijk,beeld vond ik niet zo goed soms,daar in tegen vond ik het geluid wel erg goed dd 5.1,is er al iest bekend over de koop versie misschien?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #10

    Standaard

    Ik heb van deze film de engelse regio 2 al een flinke tijd geleden besteld.
    Toch best veel goede recensies over gelezen...
    De engelse tijdschriften waren laaiend enthousiast over deze film, terwijl de film in the US geflopt is. De engelsen snappen dat niet en zeggen dat hun humor niet aan de amerikanen is besteed

    Ik dacht dat de R1 al uit is, maar deze heeft minder extra's aan boord.

  11. #11

    Standaard

    Na al die idd lovende recensies verwachtte ik ook wat bruuts. Dat valt zwaar tegen. Het is niet veel meer dan een B horrorflick. Effecten zijn matig geluid eveneens het is niet superranzig en ook niet lollig.

    Achteraf bleken de meesten van die recensies idd van Engelsen af te komen, die hebben blijkbaar een complex.

  12. #12

    Standaard

    Leuke film voor een avondje, mijn mening is huren en dan eventueel kopen, leuke effecten en sterfscenes, meer niet.

  13. #13

    Standaard

    Heb 'm gezien bij de all night horrorshow,had er veel van verwacht maar viel wat tegen,verders wel een vermakelijke film,ik ga 'm wel kopen.

  14. #14

    Standaard

    Had hem vandaag eens gehuurd. Op zich wel een aardige en vermakelijke film indien je van het genre houdt. Echter voor mij geen hoogvlieger en dus ook geen aankoop waard. Ik wil niet zeggen dat hij slecht is want hij heeft zeker z`n goede momenten en het acteerwerk is ook best in orde. Maar dit gegeven maakt het nog geen topper. Dus, gewoon leuk om een keertje te huren niet meer en niet minder...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  15. #15

    Standaard

    Deze film bevat te veel zwarte humor om echt een stevige genrefilm te zijn. Zeker een goede film maar geen horrorfilm pur sang.

  16. #16

    Standaard

    Ik vond hem wat tegenvallen .... ook niet spannend ofzo ... wel grappig soms :P

  17. #17

    Standaard

    is nu verkrijgbaar voor 8,99(8,09 met 10%korting)bij Free record shop.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    is nu verkrijgbaar voor 8,99(8,09 met 10%korting)bij Free record shop.
    Had je dat niet beter in de pricewatch kunnen vermelden?

  19. #19

    Standaard

    Ietwat low budget maar een zeer vermakelijke horrorkomedie die af en toe doet denken aan de Guy Ritchie-stijl.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    is nu verkrijgbaar voor 8,99(8,09 met 10%korting)bij Free record shop.
    Had je dat niet beter in de pricewatch kunnen vermelden?
    Is bij deze om jou te plezieren gebeurd :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    is nu verkrijgbaar voor 8,99(8,09 met 10%korting)bij Free record shop.
    Had je dat niet beter in de pricewatch kunnen vermelden?
    Is bij deze om jou te plezieren gebeurd :wink:
    Je pleziert ook anderen mee hoor :wink:

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Ietwat low budget maar een zeer vermakelijke horrorkomedie die af en toe doet denken aan de Guy Ritchie-stijl.
    Da's wel een goeie omschrijving. Zulke films helpen je eraan herinneren dat niet iedere film 'de beste film die ik ooit gezien heb' hoeft te zijn. Sommige films zijn gewoon leuk. Niet baanbrekend, niet Oscar-waardig, niet de nieuwe Ford, Hitchcock of Spielberg, maar gewoon leuk.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    is nu verkrijgbaar voor 8,99(8,09 met 10%korting)bij Free record shop.
    µ

    Wablief, bij frs.be kost ie maar liefst 34.99€

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •