Pagina 47 van 161 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 4015 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Ongeacht het resultaat, wat een verademing is het commentaar van Reitsema toch altijd ten opzichte van die anderen. Rustig, objectief en zakelijk, echt goed.

  2. #1152

    Standaard

    Is dit nou Stekelenburg vs Timmer ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #1153

    Standaard

    Uiteraard, de rest mag eigenlijk de bal niet hebben.

  4. #1154

    Standaard

    Wat een armoede. Het kijkt weg als Tunesie - Nederland, slappe hap.

  5. #1155

    Standaard

    Inderdaad totaal niet Klassieker-waardig tot nu toe, slappe hap...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #1156

    Standaard

    Ben blij dat ik zo weg moet. Als het vuurwerk eraf spatte had ik wel gebleven maar dit is 1 van de zwakste Klassiekers die ik heb gezien tot nu toe. Ajax is wel wat beter maar dat zegt ook niet veel. Het enige wat Feyenoord wil doen en wat aardig lukt is Ajax onder controle houden. Zo gaan er geen doelpunten vallen in ieder geval.

    Nera had gelijk met z'n lamme tegen de blinde opmerking. Tomasson had in deze pot echt het verschil kunnen maken, maarja.
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 15-02-2009 om 12:28

  7. #1157

    Standaard

    Die ligt te kotsen in een hotel. Die heeft ook altijd wat, die eikel.

    [edit] *** ajax.
    Laatst aangepast door DanielC. : 15-02-2009 om 12:40
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  8. #1158

    Standaard

    Vermaelen, verdikkie.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #1159

    Standaard

    Ajax krijgt het eindelijk te pakken. Door gaan nu en afmaken die slappe hap uit Rotterdam.

  10. #1160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Wat een armoede. Het kijkt weg als Tunesie - Nederland, slappe hap.
    Heeft erg veel weg van Tunesie - Nederland ja, vooral nu het 1-0 is
    Nu hopen dat het zonder misser van Steek gepaard gaat!
    Laatst aangepast door Mik. V : 15-02-2009 om 12:57


  11. #1161

  12. #1162

    Standaard

    Haha.. Paal, Lat, Paal, Paal

  13. #1163

    Standaard

    En dat is twee! (In plaats van 6...4 keer paal/lat, hoe verzin je 't??? )
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #1164

    Standaard

    Aardige tweede helft gezien, zou de basis moeten zijn voor elke wedstrijd. Pluim voor Suarez (bood zich steeds prima aan, goede loopacties en ijzersterk in de duels (al is de verdediging van Feyenoord érg zwak)), Leonardo (behoeft geen uitleg), Gabri (sprong positief in het oog de eerste helft), Vermaelen (ging voorop in de strijd in de tweede helft) en Oleguer (laat hem maar lekker staan, stuk stabieler en deed aan de bal ook niks verkeerds). Laten we hopen dat ze beseffen dat er elke week gestreden moet worden voor en met elkaar. En dan van daaruit bouwen aan goed voetbal.
    Laatst aangepast door Quido : 15-02-2009 om 14:43
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  15. #1165

    Standaard

    Gefelicteerd! Feyenoord heeft totaal geen aanspraak gemaakt op ook maar iets.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  16. #1166

    Standaard

    Dank je, Joost!

    Net terug, 1e helft leek nergens op, kwam overigens 12.40 pas binnen ofzo, bijna drie kwartier buiten in de rij gestaan, echt belachelijk.

    2e helft was wel een stuk beter, al was het veldspel nog erg slordig. Ajax moest het toch weer hebben van de bevliegingen van Suarez. Kennedy en Sulejmani dra-ma-tisch. Urby had weer eens een goede dag, dat is toch vaak ook kop of munt. Verdediging gaf weinig weg, maar dat was ook niet zo moeilijk want Feyenoord was aanvallend machteloos en verdedigend ook niet best, met name Tiendalli was lachwekkend slecht.
    Toch bleeft het veel te lang 1-0 waardoor het toch spannend bleef en na al die ballen op de paal/lat vreesde ik toch iets van "het zal toch niet gebeuren? "
    Timmer keepte overigens wel een goede wedstrijd, dankzij hem werd een grotere nederlaag bespaard.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #1167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Net terug, 1e helft leek nergens op, kwam overigens 12.40 pas binnen ofzo, bijna drie kwartier buiten in de rij gestaan, echt belachelijk.
    Ik kon relatief snel naar binnen (kwartiertje ongeveer), maar ik moest flessen en paarden ontwijken. Altijd leuk om naar Ajax te gaan

    De wedstrijd zelf was in de 1e helft om te janken, maar na rust lukte het Ajax tenminste om Feyenoord onder druk te zetten en toen kwamen de kansen vanzelf. Dat het maar 2-0 is geworden, is een klein wonder gelet op de 4 ballen tegen paal of lat. Daardoor bleef het nog lang spannend, maar Feyenoord was voorin echt machteloos. Volgens mij was het schot van Wijnaldum in de 1e helft de enige keer dat Stekelenburg iets hoefde te doen. Ik vond Oleguer trouwens erg goed spelen, Leonardo goed invallen en Suárez werkte zich echt drie slagen in de rondte.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  18. #1168

    Standaard

    Gefeliciteerd mannen. Ik moet op jullie oordeel af gaan want in de rust moest ik weg en heb ik verder dus niks gezien. Maar de machteloosheid voorin is bijna standaard dit seizoen. Toch zorgwekkend.

    Op Feyenoord forums zijn ze woest, niet om Ajax of de nederlaag maar de extreem slappe ongeinteresseerde houding van bijna de hele ploeg. Ik ben blij dat ik de 2e helft niet gezien heb. Ze wilden ook niet praten met TV Rijnmond omdat die een geintje hadden gemaakt over Timmer.

    Het is gewoon het slechtste Feyenoord ooit en Vlemmings is een nog grotere lafbak als Vlemmings en Van Marwijk bij elkaar is wel gebleken, deze mentale wondercoach met het meesterbrein.
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 15-02-2009 om 16:26

  19. #1169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Gefeliciteerd mannen. Ik moet op jullie oordeel af gaan want in de rust moest ik weg en heb ik verder dus niks gezien. Maar de machteloosheid voorin is bijna standaard dit seizoen. Toch zorgwekkend.
    Bedankt Pascal Absolute dieptepunt van Feyenoord vandaag was overigens Makaay. Ongelooflijk hoe ver hij is afgezakt.

    Raúl heeft zojuist zijn 308e goal voor Real Madrid gemaakt en is daarmee nu topscorer aller tijden van de club.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  20. #1170

    Standaard

    Gisteren in de werkelijk prachtig geworden Grolsch Veste een draak van een wedstrijd gezien. Maar ondanks sommige media (TT maakt het helemaal bont) is Twente eigenlijk nooit in gevaar geweest. Maar ja, het stond wel de hele tijd maar 2-1.
    Maar als 'nKufo tegen Volendam en ook nog eens tegen 10 man zo ver inzakt, kan ik dat niet begrijpen. Al helemaal omdat je dan de rasvoetballers Perez en Janssen voor de voeten gaat lopen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  21. #1171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Bedankt Pascal Absolute dieptepunt van Feyenoord vandaag was overigens Makaay. Ongelooflijk hoe ver hij is afgezakt.

    Raúl heeft zojuist zijn 308e goal voor Real Madrid gemaakt en is daarmee nu topscorer aller tijden van de club.
    Aan het begin van vorig jaar was ie nog messcherp maar het is een hoopje ellende inderdaad. Dat de 1e helft zo ruk was lag ook aan Vink naar mijn mening. Alles floot ie af alsof het zaalvoetbal was.

    Prachtige prestatie van Raul. Het is niet m'n club maar voor een icoon als Raul kun je alleen maar respect hebben. Del Piero is er ook zo 1.

  22. #1172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Gefeliciteerd mannen. Ik moet op jullie oordeel af gaan want in de rust moest ik weg en heb ik verder dus niks gezien.
    Geloof me, het woord tandeloos vat de voorhoede aardig samen. Geen kans gehad en dat lag volgens mij niet zozeer aan Ajax.

    2e helft was wel ok in elk geval, al hadden we gewoon met 5-0 moeten winnen. Maar ja, Suarez met z'n stiffies

    Heb wel een lekker hoestje opgelopen door die duizend verschillende kleuren rookbommen die de hele tijd bij ons afgingen. De 1-0 heb ik trouwens op video, maar YouTube doet het rustig aan vandaag, dus die post ik nog wel ff.

  23. #1173

    Standaard

    Huntelaar maakt zijn eerste goal voor Madrid :razz:
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  24. #1174

    Standaard

    Tomasson heft 3 wedstrijden gespeeld en daarin 4x gescoord. Seizoen is blijkbaar voor hem geslaagd, want verder heeft hij nog niets laten zien door blessure en/of ziekte.

    Makaay gewoon 2 wedstrijden op de bank zetten. Is zo in vorm dat hij een nog mis schiet in een leeg doel.

    Laat dit seizoen maar snel voorbij zijn....wat een drama
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  25. #1175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Gefeliciteerd mannen. Ik moet op jullie oordeel af gaan want in de rust moest ik weg en heb ik verder dus niks gezien.
    Dank je.
    Wees maar "blij" dat je niet gekeken hebt, want ik kan me voorstellen dat je als Feyenoord fan alleen maar vreselijk heb zitten ergeren.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Geloof me, het woord tandeloos vat de voorhoede aardig samen. Geen kans gehad en dat lag volgens mij niet zozeer aan Ajax.

    2e helft was wel ok in elk geval, al hadden we gewoon met 5-0 moeten winnen. Maar ja, Suarez met z'n stiffies
    Dat was idd erg slecht opgelost, al vond ik toch het dieptepunt Kennedy die na een rebound de bal van een paar meter niet eens binnen de palen weet te schieten.


    Volgende week overigens weer een thuiswedstijd en nu voor de verandering om 16:30
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 15-02-2009 om 17:12
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 47 van 161 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •