Pagina 45 van 51 EersteEerste ... 35414243444546474849 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1263 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    niemand?
    Allebei nieuw op Amazon.co.uk kosten ze met normale verzending 15,08 pond totaal samen.

  2. #1102

    Standaard Gulag

    Ik ben al jaren op zoek naar de film "Gulag" met in de hoofdrol David Keith en Malcolm McDowell.

    De film is uit 1985 en op internet kom ik tot nu toe alleen vhs tegen....wie weet iets meer over de realease van deze film op DVD of komt ie helemaal niet uit op DVD, dat kan ook.

    Ik ben zeer benieuwd.

  3. #1103

    Standaard

    Volgens mij is er alleen 'n VHS->DVD uitgave (custommade) volgens IMDB kent deze film nog geen DVD release.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #1104

    Standaard

    http://fiimfinders.mybisi.com/produc...ell_58885.html

    Neem wel de toelichting bij deze DVD in acht:

    This DVD is an imported DVD (not from the USA) and works on DVD players all over the world, including the USA.

    This DVD is a brand new factory sealed item.

    (...) do not expect this product to have perfect DVD video and audio quality, While we have viewed one of these to make sure it is of acceptable quality in both video and audio, many low budget overseas companies produce DVD's without any digital restoration, so the end product is usually about the same as a Laserdisc or video tape, don't expect any better and you won't be disappointed.

  5. #1105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    http://fiimfinders.mybisi.com/produc...ell_58885.html

    Neem wel de toelichting bij deze DVD in acht:

    This DVD is an imported DVD (not from the USA) and works on DVD players all over the world, including the USA.

    This DVD is a brand new factory sealed item.

    (...) do not expect this product to have perfect DVD video and audio quality, While we have viewed one of these to make sure it is of acceptable quality in both video and audio, many low budget overseas companies produce DVD's without any digital restoration, so the end product is usually about the same as a Laserdisc or video tape, don't expect any better and you won't be disappointed.
    Heeft zelfs de VHS cover, maar dan uitgerekt
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #1106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Heeft zelfs de VHS cover, maar dan uitgerekt
    Hoogstwaarschijnlijk is er een gewone VHS band gebruikt als 'mastertape' voor de DVD. De kans dat zo'n oude tv film ooit nog in een betere versie op DVD verschijnt, is overigens niet erg groot.

  7. #1107

  8. #1108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wie kan deze voor me bestellen?
    Die is inderdaad erg tof. Stuur even een pm met je adres, dan komt het wel goed.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  9. #1109

    Standaard

    Hey een vraagje, als ik iemand vraag voor iets te bestellen (zoals Jordy deed) hoe betaal ik die persoon dan? Overschrijving ofzo?

  10. #1110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Hey een vraagje, als ik iemand vraag voor iets te bestellen (zoals Jordy deed) hoe betaal ik die persoon dan? Overschrijving ofzo?
    Hoe anders? Je mag het misschien ook persoonlijk af gaan geven...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Hoe anders? Je mag het misschien ook persoonlijk af gaan geven...
    Kan natuurlijk ook altijd :P Thanks Zeer intersante topic! Zeker voor mensen zonder visa!

  12. #1112

    Standaard

    Ik ben op zoek naar de OOP versies van Sopranos seizoen 6 (deel 1 en deel 2). Ik heb seizoen 1 t/m 5 in de oude verpakking maar ben zo stom geweest om te lang te wachten met de aanschaf van seizoen 6 waardoor deze alleen nog maar te verkrijgen is in de nieuwe verpakking.

    Heb al bij diverse winkels gekeken (Mediamarkt, FRS, V&D, Fame) gekeken maar tot nu toe nog niets kunnen vinden.

  13. #1113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AversusZ Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar de OOP versies van Sopranos seizoen 6 (deel 1 en deel 2). Ik heb seizoen 1 t/m 5 in de oude verpakking maar ben zo stom geweest om te lang te wachten met de aanschaf van seizoen 6 waardoor deze alleen nog maar te verkrijgen is in de nieuwe verpakking.

    Heb al bij diverse winkels gekeken (Mediamarkt, FRS, V&D, Fame) gekeken maar tot nu toe nog niets kunnen vinden.
    +1. Daar ben ik ook nog steeds naar op zoek maar nergens te vinden Iemand?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    +1. Daar ben ik ook nog steeds naar op zoek maar nergens te vinden Iemand?
    ik ga mijn complete serie waarschijnlijk wegdoen binnenkort. Alle losse boxen, maar waarschijnlijk wel als 1 geheel .. anders kom ik er nooit vanaf

  15. #1115

  16. #1116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    ik ga mijn complete serie waarschijnlijk wegdoen binnenkort. Alle losse boxen, maar waarschijnlijk wel als 1 geheel .. anders kom ik er nooit vanaf
    Dat is dan weer jammer :razz:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1117

  18. #1118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxx Bekijk bericht
    Hoi hoi,

    Ik kijk al enige tijd met plezier op het dvd.nl forum rond, echter nog nooit zelf iets gepost.
    Bij deze dus mijn eerste post
    Ik ben al een tijdje op zoek naar Das Experiment en Pi.
    Ik weet dat de UK-versie van Das Experiment nog bij Play is te bestellen. Pi was eerst ook bij Play te bestellen, maar sinds korte tijd niet meer.
    Weet iemand waar/of de R2NL dvd’s van Das Experiment en Pi nog te krijgen zijn?

    Die zijn beide OOP en niet meer te koop.
    Wellicht komt er nog eens een re-release uit maar de originele zul je niet meer vinden.
    Kijk eens op ebay, daar kun je vaak nog wel OOP dingen vinden (als de verkopers het niet weten vaak voor prikkies )
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  19. #1119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wie kan Panic Room voor me bestellen? PM me!
    edit: reeds besteld
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 21-04-2009 om 11:32

  20. #1120

    Standaard

    Voor mij idem dito! (panic room 3-disc dus)

  21. #1121

    Standaard

    ik zoek: Halloween III Season of the Witch
    Halloween VI - The Curse of Michael Myers

    de nederlandse regio 2 versies wie o wie helpt mij ?

  22. #1122

    Standaard

    Halloween VI wordt nu op eBay aangeboden als veiling. Interesse? dan graag PM. In online winkels heb ik niks gevonden.

    Groeten Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDfreak33 Bekijk bericht
    ik zoek: Halloween III Season of the Witch
    Halloween VI - The Curse of Michael Myers

    de nederlandse regio 2 versies wie o wie helpt mij ?

  23. #1123

    Standaard

    Halloween VI heb ik inmiddels al gevonden nu alleen Halloween 3 nog

  24. #1124

    Standaard

    ik zoek Anne Frank - The Whole Story op dvd nederlands ondertitelt

  25. #1125
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDfreak33 Bekijk bericht
    ik zoek Anne Frank - The Whole Story op dvd nederlands ondertitelt
    Alstu:

    http://www.bol.com/nl/p/boeken/anne-...210/index.html

    Deze DVD is nu goed een jaartje uit op DVD, in Nederland. Hij zit verpakt in boekvorm. Heel veel mensen willen deze film hebben, maar kunnen 'm niet vinden. Omdat ze deze DVD als een boek geclassifeerd hebben. 19 pagina's tellend. Er staat algemene informatie in, zoals over de Tweedewereld Oorlog, een tijdschema en wat Anne Frank in dat jaar precies deed. Bijvoorbeeld 6 juni 1944.

    Echt een topfilm. Dé beste Anne Frank film.

Pagina 45 van 51 EersteEerste ... 35414243444546474849 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •