Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 168 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Eindelijk ook een reactie gehad van Sony, met een soort van tegemoetkoming, maar echt springen doe ik daar niet van. Met stip gezakt op de lijst met aanbieders bij mij.

  2. #127

    Standaard

    Vanwege 1 foutje? Niet een heel klein beetje overdreven? Zodiac had hier ook geen TrueHD track, en daar heb ik amper iemand over gehoord.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #128

    Standaard

    Het ontbreken van een Engelse Dolby TrueHD-track is geen foutje, maar een bewuste keuze van Sony. Ook gezien het feit dat de vreemde track wel in Dolby TrueHD is kun je hier niet spreken over een foutje.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Vanwege 1 foutje? Niet een heel klein beetje overdreven? Zodiac had hier ook geen TrueHD track, en daar heb ik amper iemand over gehoord.
    Zoals gezegd werd is dit geen foutje, maar een bewust keuze om ons met een minder goed product op te zadelen. Sony vind ik ook al langer minder goed als andere maatschappijen. Veel van hun uitgaven hebben weinig extra's en ook qua films doen ze wat mij betreft onder. Ook de aangebode compensatie vond ik niet echt iets betekenen, maar dat kan persoonlijk zijn. Het is al iets namelijk dat ze iets voorstellen.
    Warner heeft inderdaad ook enkele uitgaven zonder HD track en ook die zijn gezakt op mijn favoriete lijstje, zeker na de door jou aangehaalde uitgave van Zodiac.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Vanwege 1 foutje? Niet een heel klein beetje overdreven? Zodiac had hier ook geen TrueHD track, en daar heb ik amper iemand over gehoord.
    1. Over Zodiac is wel degelijk teleurstelling uitgesproken door members. Evenals andere releases van WB zonder HD geluid.

    2. Warner heeft aangegeven over te stappen op True HD voor al hun releases vanwege "vraag uit de markt". Even afgezonderd van de overall kwaliteit van veel van hun releases, hebben ze dus wel naar de de klantwens geluistered. Zie ook digital bits.

    3. Hier gaat het om Sony. Dé partij die de voorttrekkersrol beoogd te hebben voor de landing van HD in de markt. Des te schrijnender dat ze inleveren op de hoogst mogelijk kwaliteit, vanwege een alternatieve aftiteling. Dit terwijl andere landen gewoon 2 True HD tracks krijgen. Zie bijvoorbeeld Duitsland. Geen fout, maar een bewust keuze.

    Maar waarom je stem laten horen? Niets zeggen en "blij" zijn met wat je voorgeschoteld krijgt helpt natuurlijk zeker veel beter, dan laten blijken dat je het er als consument niet mee eens bent. Zeker gezien de prijzen die er gevraagd worden voor dergelijke releases en de "fout" op de verpakking mag je er natuurlijk niet vanuit gaan dat je optimale kwaliteit mag verwachten. Er wordt niet conform verwachting geleverd (conformiteitsbeginsel), maar ach... sh*t happens. Niets aan te doen. (Voor diegene die deze laatste alinea niet als zodanig lezen; dit is sarcastisch).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #131

    Standaard

    de bioscoop bij disneyland was vorige week 1 film in het engels (was ook nog onbekende) rest in frans.
    Blu-ray = Future

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Misschien 'n rare vraag, maar wat is de geboden compensatie van Sony ?
    geen idee waarom iedereen zo geheimzinnig doet.. je mag hem eventueel omruilen voor een andere titel van sony. Niet echt spannend dus.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  8. #133

    Standaard

    Eventueel omruilen? Nee, dat klopt niet.

  9. #134

    Standaard

    Dat boden ze wel, dus wat nou nee dat klopt niet, dat klopt wel.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  10. #135

    Standaard

    Mij hebben ze een gratis blu-ray naar keuze geboden, van (eventueel) omruilen was geen sprake.

  11. #136

    Standaard

    Tsja dat aanbod kreeg ik ook als ik de bon opstuurde, maarja van een internetwinkel krijg ik geen bon dus ook geen gratis BD, dus toen mocht ik ruilen. Maarja ik wil die film dus dat had ook geen nut.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #137

    Standaard

    Ik kreeg het aanbod zonder dat ik een bon hoefde op te sturen. Ik was in de veronderstelling dat dit voor iedereen gold, dus vandaar dat ik schreef dat het niet klopte.

  13. #138

    Standaard

    helaas heb ik haar email adres niet meer, zou iemand zo vriendelijk willen zijn die te PM'en ( de email van mevrouw E W van SPHE uit belgie)
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  14. #139

  15. #140

    Standaard

    Hartlijk dank.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  16. #141

    Standaard

    Mij hebben ze ook enkel een omruiling aangeboden en dat met de originele bon die ik gescand had.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  17. #142

    Standaard

    Hier ook alleen een omruiling, na opsturen van Da Vinci. Ik vond het al geen goed oplossing, maar nu blijkt dat er verschillende oplossingen aangeboden worden al helemaal niet. Ik denk dat ze teveel mailtjes kregen en toen maar overgestapt zijn op omruilen.

  18. #143

    Standaard

    Angels & Demons krijgt Engels DTS-HA Master Audio 5.1!

  19. #144
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Angels & Demons krijgt Engels DTS-HA Master Audio 5.1!
    Bron??
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #145

    Standaard

    Hier de duitse release overzicht waarbij Nederlandse ondertiteling zit :

    http://www.cinefacts.de/news/news.php?newsid=17964
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #146

    Standaard

    Hmm, dat is al beter nieuws!


  22. #147

    Standaard

    Ik had ook wel verwacht dat het bij Angels and Deamons wel goed zou komen, maar dat veranderd helaas niks aan The Da Vinci Code.

  23. #148

    Standaard

    Idd, nog steeds verkrop ik het om deze te kopen zonder een HD-track.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #149

    Standaard

    Ik zag vandaag bij de Media Markt een box liggen met zowel The Da Vinci Code als Angels & Demons en de specificaties van The Da Vinci Code werden op de cover correct weergegeven: Engels Dolby Digital 5.1 en Frans Dolby TrueHD 5.1. Sony heeft er dus wel iets aan gedaan.

  25. #150
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik zag vandaag bij de Media Markt een box liggen met zowel The Da Vinci Code als Angels & Demons en de specificaties van The Da Vinci Code werden op de cover correct weergegeven: Engels Dolby Digital 5.1 en Frans Dolby TrueHD 5.1. Sony heeft er dus wel iets aan gedaan.
    Dat is niet de oplossing die we zochten!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •