Pagina 207 van 255 EersteEerste ... 107157197203204205206207208209210211217 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.151 tot 5.175 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #5151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Rutger is uiteraard een smakeloos veulen, net als die site van 'm. Maar ging me meer om het evenement en de gebrainwashte figuren die daar rondhuppelen.

    Op zich blijf ik het heel interessant vinden dat mensen nog in de katholieke kerk/bijbel enz. kunnen geloven.

    Dat je iets wil geloven: akkoord maar zo'n achterhaald instituut........
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #5152

    Standaard

    Dat is dus ook wat mij intrigeert; hoe is het in godsnaam mogelijk dat mensen zo irrationeel kunnen denken dat ze plausibel bewijs negeren en in zoiets onwaarschijnlijks geloven.

  3. #5153

    Standaard

    Lijkt me wel een ruig feest......mensen die piknugget zeggen enzo......haha !

    Dit filmpje is enger dan menig horrorfilm. Serieus.

  4. #5154

    Standaard

    Heterdaadje

    OUD-ALBLAS - Een 16-jarige jongen is zaterdagnacht in het Zuid-Hollandse Oud-Alblas op heterdaad betrapt toen hij zich vergreep aan een Shetlandpony.

    Een 45-jarige politieman van het korps Rotterdam-Rijnmond zag bij thuiskomst licht in het paardenverblijf branden en ging op onderzoek uit. In de stal vond hij de zichzelf bevredigende tiener bij de pony.

    De jongen is direct aangehouden en overgedragen aan de gealarmeerde politie. Het dier is volgens een woordvoerster met de schrik vrijgekomen.

    Bron : Telegraaf.nl

  5. #5155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Heterdaadje

    OUD-ALBLAS - Een 16-jarige jongen is zaterdagnacht in het Zuid-Hollandse Oud-Alblas op heterdaad betrapt toen hij zich vergreep aan een Shetlandpony.

    Een 45-jarige politieman van het korps Rotterdam-Rijnmond zag bij thuiskomst licht in het paardenverblijf branden en ging op onderzoek uit. In de stal vond hij de zichzelf bevredigende tiener bij de pony.

    De jongen is direct aangehouden en overgedragen aan de gealarmeerde politie. Het dier is volgens een woordvoerster met de schrik vrijgekomen.

    Bron : Telegraaf.nl
    hij stodn dus te rukken bij de pony en deed het dus niet met de pony?
    Is dat strafbaar dan?

  6. #5156

    Standaard

    OMG... triest geval....

  7. #5157

    Standaard

    sowieso,
    een mensenpiemel en een paardengat, afgezien van het feit dat het enorm goor is, daar voelt een paard toch niets van?

  8. #5158

    Standaard

    Ik denk ook niet dat 't om de seksuele behoeften van het paard in kwestie gaat, Edgar.

  9. #5159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik denk ook niet dat 't om de seksuele behoeften van het paard in kwestie gaat, Edgar.
    dat snap ik ook wel, maar als zo'n dier er niets van merkt is het dan wel diernemishandeling bedoel ik.

  10. #5160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    dat snap ik ook wel, maar als zo'n dier er niets van merkt is het dan wel diernemishandeling bedoel ik.
    We kunnen in ieder geval wel stellen dat het om 'oneigenlijk gebruik' gaat.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #5161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    We kunnen in ieder geval wel stellen dat het om 'oneigenlijk gebruik' gaat.
    Dat is een ding wat zeker is!

  12. #5162

    Standaard

    Denk dat het paard weinig gevoeld heeft...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #5163

    Standaard

    Moord en zelfmoord voor ogen gehandicapte zoon

    NEW YORK - Een 76-jarige kapper uit New York heeft zondagavond de keel van zijn vrouw doorgesneden en pleegde daarna zelfmoord. Hun 20-jarige geestelijk gehandicapte zoon zag alles gebeuren.

    De gruwelijke moord en zelfmoord vonden plaats in het appartement waar kapper Eusebio Salazar en zijn vrouw samenwonen met hun volwassen zoon, die het syndroom van Down heeft.

    De eigenaar van de winkel onder het appartement vond de slachtoffers toen de zoon hem in paniek kwam halen. Uit de borst van de man stak een mes en hij had bloed aan zijn handen. De vrouw leefde nog toen de politie arriveerde maar zij stierf later in het ziekenhuis aan meerdere steekwonden.

    Buren vertelden Daily News dat Salazar onlangs een beroerte had gehad en dat hij aan depressies leed. Een van de buren zei dat het paar zo van hun zoon hield. “Zij leefden voor die jongen.”

    Bron : Telegraaf.nl

  14. #5164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Moord en zelfmoord voor ogen gehandicapte zoon

    NEW YORK - Een 76-jarige kapper uit New York heeft zondagavond de keel van zijn vrouw doorgesneden en pleegde daarna zelfmoord. Hun 20-jarige geestelijk gehandicapte zoon zag alles gebeuren.

    De gruwelijke moord en zelfmoord vonden plaats in het appartement waar kapper Eusebio Salazar en zijn vrouw samenwonen met hun volwassen zoon, die het syndroom van Down heeft.

    De eigenaar van de winkel onder het appartement vond de slachtoffers toen de zoon hem in paniek kwam halen. Uit de borst van de man stak een mes en hij had bloed aan zijn handen. De vrouw leefde nog toen de politie arriveerde maar zij stierf later in het ziekenhuis aan meerdere steekwonden.

    Buren vertelden Daily News dat Salazar onlangs een beroerte had gehad en dat hij aan depressies leed. Een van de buren zei dat het paar zo van hun zoon hield. “Zij leefden voor die jongen.”

    Bron : Telegraaf.nl
    triest weer zeg.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #5165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    triest weer zeg.
    Hier valt het weer best mee hoor .
    Maar inderdaad te triest voor woorden dit.

  16. #5166

    Standaard

    Vraag me af of de vader of zoon nu geestelijk gehandicapt is...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #5167

    Standaard

    Enige wat ik lees is 76 jarige man en 20 jarige zoon.... Das vragen om een downtje natuurlijk....

  18. #5168

    Standaard



    Gezicht per ongeluk vol met tatoeages

    KORTRIJK - Foutje. Toen een 18-jarige vrouw uit het Belgische Kortrijk haar tatoeage aan haar vader liet zien, kreeg deze de schrik van zijn leven. Het halve gezicht van dochterlief zat vol met zwarte sterretjes.

    Aanvankelijk wilde de dame slechts drie kleine sterretjes bij haar linkeroog laten plaatsen, maar ze beweert dat ze in slaap viel tijdens de procedure. Toen Kimberly Vlaeminck wakker werd, had ze geen drie maar 56 sterren op haar gezicht.

    De vrouw heeft een klacht ingediend tegen tatoëeerder Rouslan Toumaniantz, die overigens beweert dat Kimberly akkoord ging met het plaatsen van 56 stuks. "Pas toen haar vader haar gezicht zag, begon de ellende", vertelt hij aan de Belgische krant het Nieuwsblad.

    Kimberly durft de straat niet meer op met haar nieuwe tatoeage. "De helft van mijn gezicht staat helemaal vol. Ik durf niet meer naar buiten", vertelt ze aan Het Laatste Nieuws.

    Bron: Telegraaf.nl; Foto: HLN.be

  19. #5169

    Standaard



    Sylvie van der Vaart heeft borstkanker

    Een maand geleden is bij Sylvie van der Vaart borstkanker in een vroeg stadium ontdekt. Inmiddels is de 31-jarige presentatrice succesvol geopereerd, zo maakt ze via haar advocaat bekend.

    Er zijn geen uitzaaiingen in haar lichaam ontdekt en volgens haar arts zal de vriendin van voetballer Rafael van der Vaart volledig herstellen. Wel moet ze een preventieve chemotherapie ondergaan.

    De presentatrice wil deze moeilijke periode graag in alle privacy verwerken, zo maakte ze bekend. Op dit moment is ze met Rafael op vakantie. "Zij zouden deze moeilijke periode graag in alle privacy willen verwerken. Graag vraag ik de pers en andere media Sylvie en haar familie de tijd en ruimte te geven om deze tijding te boven te komen en aan haar beterschap te werken."
    Nu.nl

  20. #5170

    Standaard

    Zo, die bitch met die tatoeages zit mooi met de gebakken peren. Hoop dat de tatoeëerder een quitclaim heeft laten tekenen... In slaap vallen, haha.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  21. #5171

    Standaard

    In slaap mij ass, dat doet meer dan genoeg pijn...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #5172

    Standaard

    Ja, pcies Coen, daar val je echt niet even in slaap bij.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #5173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht




    Nu.nl

    Dat bericht stond ook op Fok!, echt niet te geloven wat voor reacties er dan op komen.... Erger me daar de laatste tijd sowieso wel behoorlijk aan, misschien ook maar gewoon niet meer die site bezoeken. Als er een bericht staat over bijvoorbeelde de Islam, dan kan je er vanuit gaan dat er binnen 10 minuten meer dan 100 reacties staan.

  24. #5174

    Standaard

    VRT stopt na 21 jaar met FC De Kampioenen

    FC De Kampioenen, de langstlopende Vlaamse televisieserie ooit, stopt ermee. Na het 21e seizoen komen er geen nieuwe afleveringen meer, meldde de Vlaamse omroep VRT dinsdag.



    De komische serie over een cafévoetbalploeg staat sinds 1990 in de top van de meestbekeken programma’s in Vlaanderen. Gemiddeld kijken 1,2 à 1,3 miljoen van de 10 miljoen Vlamingen naar de uitzendingen op zaterdagavond. Zelfs de vele herhalingen scoren goed.

    De serie draait om spelers, trainer en sponsor van een zeer amateuristische voetbalploeg. De figuren zijn zeer karikaturaal neergezet: een domme personage is ook zeer dom. Het verhaal draait meestal om hilarische misverstanden, zoals een gerucht dat een spelersvrouw zwanger zou zijn.

    De VRT zag eerder af van plannen om een film te maken over de komische serie. De Vlaamse omroep wil in 2011 de laatste tv-aflevering uitzenden.

    Bron : Telegraaf.nl

    & 2 artikelen uit de Standaard : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF20090616_057 & http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF20090616_053

    Ik vind dit best jammer, want ik vind het een superserie. Natuurlijk is het wel wat minder geworden nadat DDT uit de serie is gestapt, maar het bleef een superserie.

    Gelukkig heb ik alle seizoenen op DVD, dus ik kan het blijven kijken. Nu maar hopen dat ze het op een mooie manier afsluiten, met hopelijk een comeback van Dimitrie de Tremmerie!

    Dit vind ik overigens een superparodie, FC De Kampioenen op z'n Hollands door de originele acteurs : http://www.youtube.com/watch?v=qui7R...layer_embedded
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-06-2009 om 16:57

  25. #5175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat bericht stond ook op Fok!, echt niet te geloven wat voor reacties er dan op komen.... Erger me daar de laatste tijd sowieso wel behoorlijk aan, misschien ook maar gewoon niet meer die site bezoeken. Als er een bericht staat over bijvoorbeelde de Islam, dan kan je er vanuit gaan dat er binnen 10 minuten meer dan 100 reacties staan.
    Fok... OpgeFOKt...
    Snap je?

Pagina 207 van 255 EersteEerste ... 107157197203204205206207208209210211217 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •