De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp gevraagd bij aansluiten.

    Ik weet niet of ik hier goed zit maar zal toch de vraag even stellen

    Ik heb een samsung 42 inc full had tv
    Een onkyo 706
    een ps3 als blu ray speler.

    Nu wil ik mijn laptop (sony vaio vgn-fw11m)) aansluiten op de receiver. Krijg geen beeld op de tv.
    Sluit ik em aan op de tv dan heb ik wel beeld maar zeer slecht geluid..

    Hoe moet ik deze aansluiten op mijn receiver dat ik wel beeld en goed geluid heb. Het geluid is eigenlijk het belangrijkste want ik wil zo me muziek luisteren. De laptop beschikt over een hdmi aansluiting.

  2. #2

    Standaard

    Ik zie dat je een hdmi aansluiting op je laptop hebt zitten(met audio). Lijkt me het makkelijkste om die te gebruiken.

    dus je werkt als volgt: laptop ---(met hdmi)---> receiver ----(met hdmi)--->tv

    dan heb je meteen de best mogelijk aansluiting voor het geluid.

    om op te lossen dat je beeld via de receiver krijgt moet je maar even de handleiding doornemen dat werkt nog steeds het fijnste...
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #3

    Standaard

    mits alles hdmi 1.3 is. dus de aansluitingen en de kabels.
    voor je ps3 zou ik geen goedkoop hdmi kabeltje gebruiken aangezien die niet de bandbreedte aankunnen. ik zou je een oehlbach monster etc aanbevelen) kost wel wat meer maar dan heb je ook wat

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wicked Bekijk bericht
    mits alles hdmi 1.3 is. dus de aansluitingen en de kabels.
    voor je ps3 zou ik geen goedkoop hdmi kabeltje gebruiken aangezien die niet de bandbreedte aankunnen. ik zou je een oehlbach monster etc aanbevelen) kost wel wat meer maar dan heb je ook wat
    Een goedkoop HDMI kabeltje voldoet prima. Daar is hier al het nodige over gezegd. Digitaal signaal komt óf wel door, óf niet...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Een goedkoop HDMI kabeltje voldoet prima. Daar is hier al het nodige over gezegd. Digitaal signaal komt óf wel door, óf niet...
    ik had het in 1 zin over 2 dingen:
    hdmi 1.3 ondersteund ook geluid, even opletten bij het kopen. een goedkoop kabeltje kan nog toevallig 1.1 zijn ofzo. al acht ik de kans klein.

    voor de ps3 is een goedkoop kabeltje niet voldoende, zoals jij ook zegt: komt het signaal niet aan

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wicked Bekijk bericht
    ik had het in 1 zin over 2 dingen:
    hdmi 1.3 ondersteund ook geluid, even opletten bij het kopen. een goedkoop kabeltje kan nog toevallig 1.1 zijn ofzo. al acht ik de kans klein.

    voor de ps3 is een goedkoop kabeltje niet voldoende, zoals jij ook zegt: komt het signaal niet aan
    Dat is wéér onzin. Een goedkoop kabeltje van 5 euro kan net zo goed presteren als een dure...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •