Pagina 21 van 29 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 716 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Het is een klein beetje valsspelen, heb heel veel boxen in profiler losgetrokken tot individuele titels, scheelt al de helft ongeveer...
    Dit ben ik ook van plan binnenkort te gaan doen. Boxsets zijn vaak onvolledig ingevoerd in Profiler en daar stoor ik me mateloos aan.
    Bovendien krijg ik dan een veel beter overzicht op hoeveel films ik nu werkelijk in de collectie heb.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #502

    Standaard

    Hoe doen jullie dat dan want ik kan die optie niet vinden?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #503

    Standaard

    Er is geen foefje voor. Gewoon de box deleten en de titels 1 voor 1 toevoegen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Er is geen foefje voor. Gewoon de box deleten en de titels 1 voor 1 toevoegen...
    Ow dat is minder, dan begin ik er niet aan, er zijn toch normaal gesproken ook helemaal geen profielen voor losse titels uit boxen? Neem nu bijv. de 10disks in de David Lean box die jij geloof ik ook hebt, hoe kun je die los invoeren?
    Als je je filmaantal wilt weten heb je ook altijd nog WIW. Zo weet ik dat ik nu 638 films heb, terwijl er een stuk minder 'items' in profiler staan (582).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sir. K Bekijk bericht
    Alle boxen en series als 1 geteld heb ik er momenteel 300
    Als je bvb de 6 seizoenen van The Sopranos los hebt, tel je die als 1? Indien je elk seizoen apart hebt, kan je die evengoed apart tellen imo, een seizoen van een serie mag toch zeker even zwaar doorwegen dan één film?

    Momenteel zal ik, door de manier van invoeren, eerder tellen per uitgave.
    Rome S1 en S2 heb ik apart, dus tel ik als 2. Van Deadwood heb ik de ultimate collection (box met de 3 seizoenen), dus zal ik als 1 tellen.

    Maar goed, ik maak me absoluut niet zo druk in dat aantal, dus het maakt me eigenlijk niet veel uit.
    I am Jack's signature.

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ow dat is minder, dan begin ik er niet aan, er zijn toch normaal gesproken ook helemaal geen profielen voor losse titels uit boxen? Neem nu bijv. de 10disks in de David Lean box die jij geloof ik ook hebt, hoe kun je die los invoeren?
    Als je je filmaantal wilt weten heb je ook altijd nog WIW. Zo weet ik dat ik nu 638 films heb, terwijl er een stuk minder 'items' in profiler staan (582).
    Die heb ik als 1.

    Een goed voorbeeld zijn mijn 3 Hitchcock boxen. Ipv de boxen heb ik de losse titels allemaal toegevoegd!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #507

    Standaard

    Aantal films: 1391
    Kijkachterstand: 703

  8. #508

    Standaard

    dude! meer dan 50%
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #509

    Standaard

    Volgens mijn Excel-lijstje heb ik er 193 (boxen als 1 geteld).
    Ik ben nog een rookie

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    dude! meer dan 50%
    Toch kijk ik ontzettend veel uit mijn collectie en koop ik nog nauwelijks tot niets. Maar de meeste titels (recentelijk) gooi ik meteen eruit zodat het lijkt dat ik niets kijk uit mijn collectie. Helaas ben ik vorig maand jarig geweest waardoor ik weer een boel films binnen kreeg die ik nog niet gezien had. Komt er ooit een einde aan..? :sad:

  11. #511

    Standaard

    358, alles als 1 geteld...
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  12. #512

    Standaard

    Nog steeds, een schamele 38. de eerste cent is het begin van het miljoen zeggen we dan maar, als ik geld heb komt er wel weer wat bij. xd

    Ik weet niet of dat bij jullie ook wel eens een issue is?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  13. #513

    Standaard

    Tegen de 400 maar voldoende daartussen wat geen klassiekers zijn, die gaan er dus weer uit.

  14. #514

  15. #515

    Standaard

    heb ze net geteld en heb mijn series als 1 geteld 509 titels

  16. #516

    Standaard

    Mometeel 500 dvd`s en 150 blu-rays.

    Met nog een aantal in de pre order.

    Mvrg,
    RAymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  17. #517

    Standaard

    Ik zal ze morgen is tellen, ga morgen namelijk weer effe een paar dvd's erbij kopen..
    Zit wel met een dilemma. Weet nog niet welke films....
    Zit te twijfelen tussen Las Vegas Seizoen 1 & 2 of Heroes Seizoen 1 & 2 of The O.C. Seizoen 1 & 2! Help me!!!!!

  18. #518

    Standaard

    Las Vegas heb ik nooit gezien maar Heroes ben ik afgehaakt nadat het steeds slechter werd. The O.C. daarentegen is top, zeker de eerste twee seizoenen en de vierde, de derde is wat minder.
    Maar het blijft een kwestie van smaak, mijn keus hoeft de jouwe niet te zijn. Misschien maar beslissen op basis van welke serie momenteel het goedkoopste is?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #519

    Standaard

    De 500 grens gepasseerd, teller staat nu op 509.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  20. #520

    Standaard

    Ik heb nu 204 dvd's, boxsets als één geteld en er zijn er nog 3 onderweg.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  21. #521

    Standaard

    Zit al een hele tijd zo rond de 750 (en bijna alles gezien). Ik denk niet dat ik ooit veel hoger dan 800-850 zal komen, aangezien ik me wat meer op blu-ray aan het richten ben.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #522

    Standaard

    We zitten over de 50, 51 om precies te zijn.

    Op naar de 100
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  23. #523

    Standaard

    Exact 1600!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #524

    Standaard

    Ik zit nu ongeveer op 43, ik heb dvdboxen, documentaries bijgerekend. Dus op naar de 50

  25. #525

    Standaard

    Op dit moment 2200, Boxen heb ik als 1 titel geteld

Pagina 21 van 29 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •