Pagina 37 van 94 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    zowiezo geen 1 dvd bestellen, veel te duur qua verzenden.

    Cold Creek is wel een leuke film.
    5 euro is indd prijzig maar niet als je voor 5 euro een Blu-ray kunt bestellen of net als de actie die ze nu hebben voor een tv serie.
    Dan is het een goede deal.

  2. #902

    Standaard

    Kunnen jullie nog op de site komen?

  3. #903

    Standaard

    jazeker
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dolfigirl Bekijk bericht
    Kunnen jullie nog op de site komen?
    in plaats van .nl gewoon .com intikken, dan lukt het.
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #905

    Standaard

    Oke bedankt voor de tip.

  6. #906

    Standaard

    Net mijn movieminutes in geruild voor 2 Blu-Ray titels. Chronicles of Narnia & Deja Vu, ben benieuwd hoelang het gaat duren

  7. #907

    Standaard

    Voor Narnia heb ik 1,5 maand op moeten wachten.
    Best snel voor Movieminutes.

  8. #908

    Standaard

    Wie heeft er nog 1 code over aub?

  9. #909

    Standaard

    Ze hebben weer nieuwe titels ook op Blu-ray.

  10. #910

    Standaard

    Heb ik weer, net 2 besteld, komen er leukere titels... grrr
    overigens staan deze op status; verscheept. 2 dagen geleden besteld, ziet er naar uit dat ze snel binnen komen!

  11. #911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dolfigirl Bekijk bericht
    Ze hebben weer nieuwe titels ook op Blu-ray.
    Ben ik ff blij Was zondag nog van plan om 2 blu-rays te bestellen. Ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb Ga sowieso nu H2G2 erbij nemen en dan nog ff kijken welke de 2e blu-ray wordt


  12. #912

    Standaard

    Voor iemand zoals ik die de disney blu-ray's onmiddelijk in de VS koop is Movie Minutes niet interessant. Ik koop ze in de VS omdat ze de helft goedkoper zijn en hoef niet maanden of jaren te wachten tot dat ze bij ons goedkoper zijn.
    Enige titels die mij zou interesseren zijn films zoals Die Hard 3 die in de VS door Fox uitgebracht zijn. Die ben ik dus verplicht om bij ons te kopen en wegens de hoge prijzen dacht ik die te nemen met mijn 180 punten die overblijven. De updates van de lijst blu-ray's op Movie Minutes zijn zeer zeldzaam (ik denk max. 2X per jaar). Ik denk dat ik Die Hard 3 bij Mediadis ga kopen want ik ben niet van plan om nog maanden, en misschien een jaar te wachten.
    Wat ga ik met die 180 punten doen in mijn account . Al de films die ze aanbieden heb ik al. En die ik ze niet heb interesseren mij absoluut niet.
    Ik had toch liever de aktie van Warner, die misschien maar tijdelijk was maar waar we de keuze hadden tussen bijna 100 titels. Zelfs de meest recente titels waren ook aangeboden.
    Laatst aangepast door BASIL : 28-07-2009 om 18:46

  13. #913

    Standaard

    deze actie's zijn totaal verschillend.

    Take 3 was puur ter promotie van blu ray's, terwijl MM gewoon een spaar programma is vanuit disney. Soms zitten hier zeker wel goeie acties bij.

    Disney films koop ik zowiezo niet in de US, omdat dit nog weleens door (heel gek?) kinderen word bekeken en die spreken natuurlijk geen Engels.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    deze actie's zijn totaal verschillend.

    Take 3 was puur ter promotie van blu ray's, terwijl MM gewoon een spaar programma is vanuit disney. Soms zitten hier zeker wel goeie acties bij.

    Disney films koop ik zowiezo niet in de US, omdat dit nog weleens door (heel gek?) kinderen word bekeken en die spreken natuurlijk geen Engels.
    Ik spreek wel niet over animatiefilms maar over films zoals Con Air, The Sixth Sense, National Treasure, POTC enz.

    Inderdaad, die akties zijn verschillend maar de principe blijft dezelfde. Bij Disney moet je een paar blu-ray's kopen om genoeg punten te hebben om die te kunnen omruilen met een gratis blu-ray. Bij Warner moest je drie blu-ray's kopen om een gratis blu-ray te krijgen. De éne aktie is geldig voor onbepaalde tijd en de andere is maar beperkt in de tijd.
    Ik denk dat die aktie van Warner veel meer heeft gekost voor hen dan die aktie van MM. Bij Warner hoefde je maar 3 blu-ray's te kopen om er ééntje gratis te krijgen. Bij MM moet je 6 blu-ray's kopen om een gratis blu-ray te krijgen en je moet er nog extra 6€ betalen waarvan 1,77€ naar verzendingskosten gaat. Dus heeft MM 4€ winst.

    Het is inderdaad een leuke aktie . Het is beter dat dan niets. Maar voor sommige mensen zoals ik die de blu-ray's onmiddelijk kopen is deze aktie niet interessant want de titels die ze aanbieden zijn al oudere blu-ray's die ze al zekers in hun collectie hebben. Bij Warner was die aktie voor mij interessant want ik kon de recentste blu-ray's kiezen. Ik hoefde geen maanden of jaren wachten om die blu-ray te kunnen krijgen zoals het geval is bij MM. De week dat die films op blu-ray uitkwamen waren ze al aangeboden in the Take-3 aktie. Ik vraag niet dat MM alle recentste films aanbieden maar wel af en toe en waarom niet voor een bepaalde duur. En niet alléén blu-ray's die al redelijk lang op Blu-ray uitgebracht zijn.

    Ik heb niets tegen die aktie. Ik vind het leuk van MM om gratis films aan te bieden in ruil van punten

  15. #915

    Standaard

    Heb me maar weer is ingelogd na tijden, had nog een aantal codes liggen.
    Leuk dat ze nu ook blu-rays hebben.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #916

    Standaard

    ik vind het leuk dat ze sinds kort ook TV-series aanbieden.
    Ik had een tijdje terug Ghost Whisperer besteld maar kreeg door een fout van hun Criminal Minds aan.
    Ik een mail gestuurd en ze hebben me Ghost Whisperer toegestuurd zonder dat ik de verkeerde moest terugzenden (Ikke blij )
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  17. #917

    Standaard

    Kan iemand mij uitleggen hoe de site werkt en hoe ik iets bestel?
    Of hoe ik punten krijg.. op de site staat een uitleg maar ik vat hem niet helemaal.
    Ook heb ik hier net gelezen dat je punten krijgt bij stickers die op dvd's zitten?
    Zou je dan een voorbeeld kunnen geven bij welke winkels/dvd's?
    Alvast bedankt!

  18. #918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thbio Bekijk bericht
    Kan iemand mij uitleggen hoe de site werkt en hoe ik iets bestel?
    Of hoe ik punten krijg.. op de site staat een uitleg maar ik vat hem niet helemaal.
    Ook heb ik hier net gelezen dat je punten krijgt bij stickers die op dvd's zitten?
    Zou je dan een voorbeeld kunnen geven bij welke winkels/dvd's?
    Alvast bedankt!
    IMHO is de beschrijving op de site onder 'uitleg' door redelijk duidelijk.. Op bepaalde dvd's (zie ook een lijst op de site zelf) zit een extra stickertje 'movieminutes' op de hoes zit dan ergens anders een stickertje met een zilveren laag, kras deze laag eraf en voer de betreffende code in op de site waar je dan een account hebt aangemaakt.. verder wijst de site zichzelf mbt hoe te bestellen..... elke sticker is 30 movieminutes waard (er zijn uitzonderingen waarbij ze meer waard zijn)..
    Onder de optie 'Collectie' op de site kun je een aardige hoeveelheid aan voorbeelden van dvd/bluray's zien waarbij mogelijk een stickertje aanwezig is... ik zeg 'mogelijk' aangezien ik bij sommige winkels al wel eens ben tegengekomen dat het personeel de stickertjes zelf verwijderd hadden.

  19. #919

    Standaard

    Bij radar zeggen ze dat het een onzin site is..
    Maar kan iemand mij vertellen (die al een aankoop heeft gedaan) in welke winkel(s) hij of zij een "MovieMinutes" dvd heeft gekocht.

  20. #920

    Standaard

    Pff, de freerecordshop, musicstore, vanleest, bol.com, intertoys, bartsmit..
    Gewoon even rondkijken naar de dvd die een sticker hoort te hebben, en heeft hij dat niet even vragen. Heel moeilijk is het niet.
    Verder is het ook geen onzinsite, want heb hier al meerdere dvd's door gekregen, en heb nu weer 90 punten staan..
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  21. #921

  22. #922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thbio Bekijk bericht
    Bij radar zeggen ze dat het een onzin site is..
    Maar kan iemand mij vertellen (die al een aankoop heeft gedaan) in welke winkel(s) hij of zij een "MovieMinutes" dvd heeft gekocht.
    Uhm, je bedoelt een sukkeltje op het forum bij radar vindt dat het een onzin site is, niet radar zelf (wat overigens vaak ook geen gedegen onderzoek doet (een thread starten op hun forum en daar resultaten op basseren noem ik geen gedegen onderzoek)..
    En zoals hierboven ook al vermeldt, elke winkel waar ze dvd's verkopen... zo moeilijk is het niet....

  23. #923

    Standaard

    Bij mij ging het nog wel redelijk snel qua Narnia en Deja Vu. Duurde bij mij pak weg een kleine 2 weken voordat ik ze binnen had.

    Maar het jammer van deze aktie is dat je wel je hoes van je dvd verneukt met dat gekras er op
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Maar het jammer van deze aktie is dat je wel je hoes van je dvd verneukt met dat gekras er op
    Ik heb er nochtans geen probleem mee gehad. Mits je voorzichtig bent kan je de sticker zonder problemen van de cover verwijderen voordat je begint te krabben. Ik heb het zo dikwijls gedaan...

  25. #925

    Standaard

    Ik zal straks eens gaan kijken bij diverse winkels waar ze dvd's verkopen.
    Onder andere bij FRS en Bart Smit.

Pagina 37 van 94 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •