Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray USA,UK,AUS,etc zonder NL subs.

    (deze topic is onstaan vanwege de topic waarin juist WEL NL subs werden vermeldt maar je dus niet zeker wist of de titel die je zocht ook werkelijk zonder NL subs was omdatie niet daarin vermeldt werd):
    Blu-ray USA,UK,AUS met NL subs

    * Hier worden populaire Blu-ray titels geplaatst die uit het buitenland komen maar GEEN NL ondertiteling bevatten. Dus reacties mogen alleen import Blu-ray titels bevatten zonder NL ondertiteling. Zijn de titels toegevoegd, dan wijzig je reactie in toegevoegd, heb je weer nieuwe titels gevonden kan je deze weer in dezelfde topic plaatsen etc.

    Per maand zullen de nieuw toegevoegde Import Blu-ray's zonder NL ondertiteling aangegeven worden in het oranje (dat gaat in vanaf oktober 2009).

    Handige links:

    http://bluray.liesinc.net/index.php
    http://bluray.highdefdigest.com
    http://www.dvdcompare.net


    Import Blu-Ray lijst zonder NL ondertiteling: (aangezien ik het onoverzichtelijk vond om alles in 1 post te gooien heb ik per populaire 'regio' een aparte post gemaakt)

    USA

    UK

    AUSTRALIË/NIEW ZEELAND

    CANADA

    FRANKRIJK

    DUITSLAND

    NORDIC

    AZIË

    OVERIGE (hierin zullen per overig land de titels vermeldt worden)
    Laatst aangepast door SuperDre : 12-09-2009 om 15:22

  2. #2

    Standaard Usa

    USA:

    Batman Begins
    Blade Runner

    Harry potter (1) and the sorcerers stone (deel 2,3,4,5 hebben wel NL subs)
    Watchmen
    Laatst aangepast door SuperDre : 13-09-2009 om 05:18

  3. #3

    Standaard UK

    UK:

    Apocalypto
    Bolt
    Band Of Brothers 6 disc box collectors tin
    Crouching Tiger Hidden Dragon
    Die hard 1
    Die hard 2: Die harder
    Die hard 4.0
    Futurama: Bender's Game
    The Golden Compass
    Hairspray
    Heroes: Season 2
    North Face
    Rambo 4: Rambo (1, 2 en 3 hebben wel NL subs, en in de Ultimate collection geld hetzelfde, ofwel 1,2,3 wel, 4 niet)
    Reservoir Dogs
    Scorpion King 2: rise of the warrior (staat op de lijst van wel NL subs, maar heeftie dus niet)
    Species
    Spider-Man 2 (Trilogy heeft deel 1 en 3 wel NL subs, maar 2 dus niet)
    Tin Man
    Underworld
    Underworld: Evolution
    Underworld: Rise of the Lycans
    W.
    X-Men Trilogie
    Laatst aangepast door SuperDre : 17-09-2009 om 20:13

  4. #4

    Standaard Australië/nieuw Zeeland

    AUSTRALIË/NIEUW ZEELAND:
    Laatst aangepast door SuperDre : 12-09-2009 om 15:02

  5. #5

    Standaard Canada

    CANADA:
    Laatst aangepast door SuperDre : 12-09-2009 om 14:41

  6. #6

    Standaard Frankrijk

    FRANKRIJK:

    Kill Bill Vol. 1
    Kill Bill Vol. 2
    Pulp Fiction
    Laatst aangepast door SuperDre : 14-09-2009 om 19:14

  7. #7

    Standaard Duitsland

    DUITSLAND:

    Terminator 2 Skynet edition
    Laatst aangepast door SuperDre : 13-09-2009 om 05:07

  8. #8

    Standaard Azië

    AZIË:
    Laatst aangepast door SuperDre : 12-09-2009 om 14:46

  9. #9

    Standaard Nordic

    NORDIC:
    Laatst aangepast door SuperDre : 12-09-2009 om 14:43

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Waarom is dit onderwerp hier? Als hij niet tussen met ondertiteling staat moet het zijn dat hij geen bevat hé, vind dit wel een domme topic xD
    BD (1243) What i Watch

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Waarom is dit onderwerp hier? Als hij niet tussen met ondertiteling staat moet het zijn dat hij geen bevat hé, vind dit wel een domme topic xD
    ahh, dus alle titels die uit zijn in het buitenland die NL subs hebben, staan ALLEMAAL al op de lijst, dan zou dus de orginele topic gewoon gesloten kunnen worden omdat de lijst al compleet is.
    Ik heb deze topic geopend omdat ik dus altijd uren bezig ben om uit te zoeken of een bepaalde titel wel/niet NL subs heeft, en dan omdat de lijst van de orginele topic niet compleet is weet je dus nog steeds niet zeker of een (populaire) titel die niet op de lijst staat nu wel/niet NL subs heeft..
    Laatst aangepast door SuperDre : 12-09-2009 om 15:25

  13. #13

    Standaard

    Een compleet overzicht weergeven is volgens mij niet te doen. Ik ga er altijd vanuit dat een buitenlandse release geen Nederlandse ondertiteling heeft. Is dat wel zo dan is dat mooi meegenomen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een compleet overzicht weergeven is volgens mij niet te doen. Ik ga er altijd vanuit dat een buitenlandse release geen Nederlandse ondertiteling heeft. Is dat wel zo dan is dat mooi meegenomen.
    klopt, ben ik helemaal mee eens, maar het is toch handig om een lijst te hebben van bevestigingen, aangezien er vaak genoeg op de hoes een zwik subs staan maar in kleine lettertjes erbij dat er mogelijk meer zijn.. en aangezien VEEL sites geen goede informatie hebben is het wel heel handig om ook een lijst te hebben van bevestigingen.. het gaat dus vooral om populaire titels...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    ahh, dus alle titels die uit zijn in het buitenland die NL subs hebben, staan ALLEMAAL al op de lijst, dan zou dus de orginele topic gewoon gesloten kunnen worden omdat de lijst al compleet is.
    Ik heb deze topic geopend omdat ik dus altijd uren bezig ben om uit te zoeken of een bepaalde titel wel/niet NL subs heeft, en dan omdat de lijst van de orginele topic niet compleet is weet je dus nog steeds niet zeker of een (populaire) titel die niet op de lijst staat nu wel/niet NL subs heeft..
    Waarom sluiten? Komen er dan geen nieuwe meer uit in het buitenland met subs mss?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    DUITSLAND:

    Terminator 2 Skynet edition

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    UK:

    Apocalypto
    Underworld
    Underworld: Evolution
    Underworld: Rise of the Lycans
    Band Of Brothers 6 disc box collectors tin
    North Face

  18. #18

    Standaard

    UK :

    X-Men Trilogie
    Spider-Man 2


  19. #19

    Standaard

    Ik geef het topic en kans en laat hem gewoon open, ik maak er alleen geen sticky van.

    UK:
    *The Golden Compass
    *Hairspray
    *Rambo 1 t/m 3 (4?)

    USA
    *Watchmen
    *Batman Begins
    *Blade Runner

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    UK:
    *Rambo 1 t/m 3 (4?)
    Rambo 4 heeft ook geen Nederlandse ondertiteling, omdat hij in de UK wordt uitgebracht door Sony en in Nederland door Dutch FilmWorks.

  21. #21

    Standaard

    Dit topic is wel een mooie manier zijn om te wijzen op valkuilen, zoals de Spiderman Trilogy Box (UK), waarbij deel 1 en 3 wel zijn voorzien van NL sub's maar deel 2 niet, en de Harry Potter Box (US) waarbij deel 1 geen NL sub's bevat terwijl de andere 4 delen dat wel hebben.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #22

    Standaard

    Weet iemand of de UK versies van Die hard 1,2,3 en 4 werkelijk geen NL subs hebben? (1 en 2 zitten namelijk in de 2 voor 1 collectie bij amazon die maandag van start gaat)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Rambo 1 t/m 3 (4?)
    Zijn dit de losse versies dan? want juist in de andere thread staat bij 'Rambo Ultimate collectie' dat juist 1,2 en 3 wel NL subs hebben, waarbij mij lijkt dat de disks hetzelfde zouden zijn als de losse disks)

  24. #24

    Standaard

    Ik heb nog even gezocht en inderdaad, Rambo 1, 2 en 3 hebben in de UK Nederlandse ondertitels. Rambo 4 zeker niet, want die heb ik in mijn bezit.

  25. #25

    Standaard

    bolt uk is niet ondertiteld

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •