De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zune: Streaming video op je XBOX360

    Zune: Streaming video op je XBOX360



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wordt het nu, aangezien de redactie van DVD.nl nu zelf de scheidslijn tussen spelcomputers en stand-alone spelers lijkt te overschrijden, ook mogelijk om ps3`s en x360 consoles (plus aanverwanten) te verhandelen in de desbetreffende verkooprubrieken?
    Dat lijkt me nu wel zo eerlijk....
    2 x B&W 803, 2 x B&W 804, 1 x B&W HTM, Rel Storm, Denon A1SR, Panasonic BD80, Sony 555es, Panasonic 42PY, Ps3.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyes Bekijk bericht
    Wordt het nu, aangezien de redactie van DVD.nl nu zelf de scheidslijn tussen spelcomputers en stand-alone spelers lijkt te overschrijden, ook mogelijk om ps3`s en x360 consoles (plus aanverwanten) te verhandelen in de desbetreffende verkooprubrieken?
    Dat lijkt me nu wel zo eerlijk....
    Nee, dit is niet de bedoeling. Zoals je kunt lezen licht de nadruk op streaming video in HD, dit is filmgerelateerd en dus interresant voor DVD.nl

  4. #4

    Standaard

    Ik zie de link tussen HD video streamen en gameconsoles verhandelen ook niet...

    Verder ben ik niet zo van het streamen. Doe mij maar een schijfje of flashkaart met een film erop. Maar idd wel ideaal om een film te huren op deze manier. Hoef je de deur niet meer uit...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Komend weekend heeft Microsoft een actie: Winter-Xtival '09.

    Ik ben hier zelf nog niet zo bekend mee maar de aanbiedingen zijn wel interresant.
    Zo heb je al HD-films voor SD prijzen en geldt er een actie 2 halen 1 betalen.

    Zie ook hier.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •