Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 56 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lumière: Millennium 1: Mannen die vrouwen haten.

    Lumière: Millennium 1: Mannen die vrouwen haten.



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ben nu (als laatste op de wereld) het boek aan het lezen, ben benieuwd hoe de film is!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Staat daar nu werkelijk D-E-R-T-I-G euro voor een dubbel-dvd-tje ? Ik dacht dat we die tijd nu wel een beetje gehad hadden ...

    Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben naar de film dus komt er voor een fractie van de adviesprijs ooit wel eens in :razz:

  4. #4

    Standaard

    't Is net als met die bankiersbonussen:
    They never learn it...

  5. #5

    Standaard ...

    Als fan van Scandinavische films en series komt deze er zeker in.

  6. #6

    Standaard

    die ligt toch wel binnen een maand bij frs voor 3 voor 25 euro
    redelijk onbekende film voor het grote publiek, en dan nog zon prijs:sad:

  7. #7

    Standaard

    Redelijk onbekend? Er zijn in Nederland meer dan een half miljoen boeken van Stieg Larsson verkocht. Of de boekenlezers dan ook de film kopen, is natuurlijk maar afwachten.

    Ik vond 'm in ieder geval geweldig.

  8. #8

    Standaard

    De film zelf trekt ook zeer veel bezoekers (voor een arthousefilm). Ik denk dat ik zelf maar even wacht tot de complete trilogie er is. Deel 2 en 3 komen over niet al te lange tijd (begin 2010) in de Nederlandse bioscoop.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    die ligt toch wel binnen een maand bij frs voor 3 voor 25 euro
    redelijk onbekende film voor het grote publiek, en dan nog zon prijs:sad:
    Volgens BoxOffice staat de film in Nederland op de 31e plaats van de top 180, dus de film is denk ik aardig bekend. En die prijs is een adviesprijs, zie al lagere prijzen her en der. Krijg hem zelf via 20% korting op toch al lagere prijs bij eci voor zo'n €20,--

    Zie ook:
    http://www.boxofficemojo.com/intl/netherlands/yearly/
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    Ik zelf zou nooit van deze film of boek gehoord hebben als ik dit forum niet had bezocht. Hoor er zoveel goede verhalen over, wellicht binnenkort maar eens oppikken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik zelf zou nooit van deze film of boek gehoord hebben als ik dit forum niet had bezocht. Hoor er zoveel goede verhalen over, wellicht binnenkort maar eens oppikken.
    Wat een goeie invloed hebben we toch op de mensen...

  12. #12

    Standaard

    Heb de boeken gelezen en de eerste film gezien, op zich een prima film. Ik wacht denk ik met de aanschaf totdat de gehele trilogie voor een mooie prijs verkrijgbaar is.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Wat een goeie invloed hebben we toch op de mensen...
    Dat zeker hoor. Zonder dit forum had ik nooit van bijvoorbeeld David Lynch, Abel Ferrara, Ulli Lommel en van mijn (nu) favoriete films Lost in Translation en Mulholland Drive gehoord. Dus ik ben dit forum zeker dankbaar.

    Ik haat het forum ook een beetje, heeft me allemaal een hoop geld gekost, maar het was het over het algemeen wel waard. Ik heb nog steeds een gigantische wishlist die maar niet korter lijkt te worden. Dus jullie worden bedankt .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #14

    Standaard ...

    Volgens frs.be: 1080i

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ben nu (als laatste op de wereld) het boek aan het lezen, ben benieuwd hoe de film is!
    Nee hoor, bent niet de laatste: ik heb het boek ook nog steeds niet gelezen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Volgens frs.be: 1080i

    Volgens frs.nl ook, en ook nog 1.78:1. Maar ik heb goede hoop dat die info niet juist is, want persbericht heeft het bijvoorbeeld over formaat 2.35:1. Afwachten, heb de blu-ray al in pre-order.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #17

    Standaard Millennium Blu Ray - bericht van distributeur Lumière

    Bij Lumière kennen wij de gevoeligheden omtrent 1080P of 1080i erg goed. We zijn tenslotte zelf ook early blu ray adopters. Wij gaan steeds op zoek naar het best beschikbare bronmateriaal voor onze uitgaves. In het geval van MILLENNIUM zijn wij co-producent en hebben wij dus ‘lab acces’ tot de master.

    Van MILLENNIUM bestaat een bioscoopversie (24 b/s en beeldformaat 1: 2,35) , en een extended versie ( 25 b/s en beeldformaat 1: 1,78 )

    Toen bleek dat de HDCAM SR masters van MILLENNIUM 1: EXTENDED VERSION 1080i waren, hadden wij drie opties:
    A Geen blu ray van deze titel uitbrengen (Geen optie uiteraard)
    B De 1080 / 25i master converteren naar 24P: voornaamste nadeel: het blijft een conversie en bovendien beïnvloedt de ‘pitch’ correctie van het geluid de kwaliteit.

    C De titel uitbrengen als 1080 / 25i

    Uiteraard was optie C de enige mogelijke

    De master is bovendien van een uitzonderlijke kwaliteit wat in een fantastische uitziende disc resulteert.
    We durven hier dan zeker te zeggen: ga het zien!

    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-11-2009 om 17:11 Reden: Leesbaarheid

  18. #18

    Standaard

    Binnenkort hebben we een recensie van deze titel, dan komt een einde aan alle speculaties en onzekerheid, hoop ik.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #19

    Standaard

    Ik heb 'm intussen bekeken, ik moet zeggen dat 'ie er vrij goed uitziet en dat 'ie dan 1.78:1 ipv 2.35:1 is wordt ruimschoots goedgemaakt door het feit dat het de EE is in plaats van de TC.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    @ Lumière. Bedankt voor de degelijke uitleg.

    Donderdag ga ik hem zeker kopen in Fnac. Daar staat hij 22,90€ volgens de site. Wie nog dvd retourbonnen heeft kan hem dus kopen voor 16,90€ (-5% ledenkorting).

    Zelfs 22,90€ is voor dergelijke productie (3 uur film) toch een mooie prijs.

    Tot op heden steeds tevreden geweest over kwaliteit van Lumière blu-rays en dvd's.

    De Scandinavische series (+ BBC Wallander) die u uitgebracht heeft zijn ook allemaal top qua inhoud en beeldkwaliteit.
    Dit weekend Wallander deel 3 en Irene Huss in Nederland bestellen. En "The Killing" pre-orderen.

    Als u dit leest: Las op een site dat er rond "juni 2010" en "november 2010" nieuwe boxen van Beck komen? Klopt dit?

    Je zou er alvast veel mensen een plezier mee doen. Zowel op het werk, vriendenkring als in de familie zijn er heel wat fans van dergelijke series. Het is een welkome afwisseling tussen al die Amerikaanse en (matige) Vlaamse series.

    Komen deze series naar de toekomst toe op blu-ray (indien het bronmateriaal dit toelaat)? Volgens bluray.com zou Varg Veum in Noorwegen op blu-ray uitgebracht worden ...?

    Ook een ex-collega die nu in Zweden woont beweert dit ...
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 24-11-2009 om 19:02 Reden: ...

  21. #21

    Standaard

    Waarom niet de TC als tweede BR disc in 2.35:1 1080p? Erg jammer dat de TC niet beschikbaar is; ik heb er geen zicht op of de EV de verkozen versie door de regisseur is.

    Over de toevoegingen in de EV heb ik online nog niets gelezen. Jullie wel?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lumière Bekijk bericht

    C De titel uitbrengen als 1080 / 25i

    Uiteraard was optie C de enige mogelijke



    Dus een minder produkt uitbrengen ook al weet je dat `t niet goed is? ik bedoel: je weet dat het in 1080i is terwijl het in 1080p hoort te zijn en het dan toch uitbrengen? nogal vreemd.
    als jullie "de gevoeligheden kennen" en je weet hoe mensen er over brengen, waarom breng je het dan toch uit als je weet dat er zo`n discussie over ontstaat en het je sales gaat kosten??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #23

    Standaard

    Btw, waarom niet de theatrical versie uitbrengen?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dus een minder produkt uitbrengen ook al weet je dat `t niet goed is? ik bedoel: je weet dat het in 1080i is terwijl het in 1080p hoort te zijn en het dan toch uitbrengen? nogal vreemd.
    als jullie "de gevoeligheden kennen" en je weet hoe mensen er over brengen, waarom breng je het dan toch uit als je weet dat er zo`n discussie over ontstaat en het je sales gaat kosten??
    Je trekt het nu uit z'n verband.
    Je ziet de drie opties, en dan zie je ook waarom er voor optie C is gekozen.
    Het alternatief was dus niets uitbrengen. Dat had je liever gehad?
    En nu doe je alsof 1080i verschrikkelijk slecht is en totaal niet te bekijken valt.
    Je hebt gelijk als het niet het hoogst haalbare is, maar ook lang niet elke DVD heeft de hoogst haalbare kwaliteit. En daar wordt nooit zo'n ophef over gemaakt als bij een "relatief kleine" afwijking als 1080i i.p.v. 1080p.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #25

    Standaard ...

    Blu-ray release zal toch z'n voordelen hebben waaronder mindere compressie? Een 3 uur durende film op een schijfje van om en bij 8GB persen is nogal nipt. In o.a. Frankrijk is hij enkel uit op dvd ... Ik vermoed dus dat deze versie ook door mensen in het buitenland zal gekocht worden mits Engelse, Franse en Duitse ondertitels?

    Een dubbele disc met zowel Extended als Theatrical was misschien betere keuze geweest (komt misschien ooit nog). Aangezien deze film toch wel eens de bestverkopende Lumière-BR zou kunnen worden, was het misschien ook haalbaar geweest.

    Ik ben al tevreden dat ik hem met NL-ondertiteling kan zien en hier geen maanden of jaren (tevergeefs) hoef op te wachten, zoals vaak met Scandinavische films of reeksen.

    Voor één keer zie ik die 1080i dan ook graag door de vingers.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 25-11-2009 om 13:27 Reden: ...

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •