DVD.nl Forum

Ga terug   DVD.nl Forum > DVD, Blu-ray Disc en andere mediadragers > Blu-ray Disc Discussies

Antwoord

Discussieopties
Oud 25-11-2009, 23:27   #76
Toni1985
Member
Trader: Drie of meer minnen!

Registratiedatum: jul 2007
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
Netjes van amazon ontvangen, en geen douanekosten. Komt ie op 36 euro, of zo.
Nederlandse subs?
Toni1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 00:08   #77
nlamste3
Member

Registratiedatum: dec 2004
Standaard

Oh, wat zijn dit beide een heerlijke sets zeg!!! Dit zouden ze ook in Nederland moeten doen, en zeker voor die prijs!!!

Ik had Wizard of Oz al een paar weken binnen, maar vandaag Gone With The Wind ontvangen. Op internet zag ik nergens iets over NL subs, maar gelukkig stond die in de threat USA nl subs. Dus ik de gok gewaagd, en wat een goede gok zeg. Blu-ray in de spelen, en gelukkig nl subs!!!

En ik was al onder de indruk van de gelikte uitvoering van The Wizard of OZ, maar Gone With The Wind slaat werkelijk alles!!! En ik heb inderdaad over Gone With The Wind geen douane kosten gekregen. Over de Wizard of Oz wel.

AANRADERS!!!
Oud 26-11-2009, 20:39   #78
Richard B.
Ultimate Member
Trader: Three-Star TraderThree-Star TraderThree-Star Trader

Registratiedatum: feb 2002
Standaard

Ik probeer de extra's van de Amerikaanse giftset en de UK 2-disc van Gone with the wind te vergelijken, en klopt het dat die laatste de docu's "Restoring a Legend" en "MGM: When The Lion Roars Documentary" mist?

Da's toch jammer. Ik wil niet die (dure en grote) giftset maar met de UK-editie mis ik dus in ieder geval een documentaire (de MGM-documentaire heb ik al los).
Oud 27-11-2009, 09:22   #79
BrianB
Glorious Member
Trader: Three-Star TraderThree-Star TraderThree-Star TraderSafetrader

Registratiedatum: sep 2001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
Ik probeer de extra's van de Amerikaanse giftset en de UK 2-disc van Gone with the wind te vergelijken, en klopt het dat die laatste de docu's "Restoring a Legend" en "MGM: When The Lion Roars Documentary" mist?

Da's toch jammer. Ik wil niet die (dure en grote) giftset maar met de UK-editie mis ik dus in ieder geval een documentaire (de MGM-documentaire heb ik al los).
De MGM documentaire mist hij sowieso (het is een 2-disc set, en die staat op de derde disc van de giftset). Voor de rest zou hij compleet identiek moeten zijn. Weet je zeker dat je het niet over het hoofd hebt gezien? Ook kan het zijn dat die docu weggelaten is omdat die restoratie betrekking heeft op de vorige versie, maar dat weet ik niet zeker.
Oud 27-11-2009, 10:25   #80
Richard B.
Ultimate Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
De MGM documentaire mist hij sowieso (het is een 2-disc set, en die staat op de derde disc van de giftset). Voor de rest zou hij compleet identiek moeten zijn. Weet je zeker dat je het niet over het hoofd hebt gezien? Ook kan het zijn dat die docu weggelaten is omdat die restoratie betrekking heeft op de vorige versie, maar dat weet ik niet zeker.
Op play.com vermelden ze dat de UK-editie een 3-disc uitgave zou moeten zijn waarbij de restauratie-documentaire wel aanwezig zou moeten zijn. Omdat ze het sowieso al over een 3-disc hebben klinkt die informatie me niet al te betrouwbaar in de oren.

Ik denk dat ik hem gewoon maar bestel. Ik kom er net achter dat die documentaire ook al aanwezig was op de vorige 5-disc dvd-release die ik nog heb en niet van plan ben weg te gaan doen.
Oud 27-11-2009, 17:24   #81
BrianB
Glorious Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
Op play.com vermelden ze dat de UK-editie een 3-disc uitgave zou moeten zijn waarbij de restauratie-documentaire wel aanwezig zou moeten zijn. Omdat ze het sowieso al over een 3-disc hebben klinkt die informatie me niet al te betrouwbaar in de oren.

Ik denk dat ik hem gewoon maar bestel. Ik kom er net achter dat die documentaire ook al aanwezig was op de vorige 5-disc dvd-release die ik nog heb en niet van plan ben weg te gaan doen.
The Wizard of Oz was ook een 3-disc, maar daar was de derde disc een standaard dvd met de film erop. De kans is aanwezig dat dat nu weer het geval is. Ik verwacht de 2-disc binnen twee weken te krijgen, ik kan dan wel zeggen of die restauratie-documentaire erbij zit.
Oud 29-11-2009, 02:01   #82
Pieter Kleine
Glorious Member
Trader: Two-Star TraderTwo-Star Trader

Registratiedatum: okt 2001
Standaard

http://www.dvdtimes.co.uk/content/id...y-edition.html heeft recensie van de uk versie:
er is een 3e disc en op de dvd staat: Prettier than ever: The Restoration of Oz. Is dat de restauratiedocumentaire die je bedoeld?
Mijn ht-opstelling: Onkyo TX-SR875, OPPO DV-983H DVD Player, Medion MD 8822 entertainment pc,Toshiba HD-XE1 hd-dvd-speler, Panasonic BD-50, Humax iHDR-5050C, Sony 46w5500 (full hd) BB LCD, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Harmony 885 Universal Remote, AKG K910 Wireless Headphones, Grado SR-125 headphones.

Wat ik gezien heb

Mijn collectie
Pieter Kleine is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 02:29   #83
Richard B.
Ultimate Member

Standaard

Citaat:
The Wizard of Oz was ook een 3-disc, maar daar was de derde disc een standaard dvd met de film erop. De kans is aanwezig dat dat nu weer het geval is. Ik verwacht de 2-disc binnen twee weken te krijgen, ik kan dan wel zeggen of die restauratie-documentaire erbij zit.
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
http://www.dvdtimes.co.uk/content/id...y-edition.html heeft recensie van de uk versie:
er is een 3e disc en op de dvd staat: Prettier than ever: The Restoration of Oz. Is dat de restauratiedocumentaire die je bedoeld?
Ik had het over Gone with the Wind en niet over The wizard of Oz.
Oud 01-12-2009, 19:10   #84
Richard B.
Ultimate Member

Standaard

Ik heb inmiddels die UK-versie van Gone with the wind binnen, en op de hoes staat dat de restauratie-docu er gewoon op staat. De MGM-documentaires zijn dus het enige wat ontbreekt.
Oud 03-12-2009, 19:25   #85
Richard B.
Ultimate Member

Standaard

Ik zag afgelopen week de NL-editie van de Wizard of Oz-set: die zag er niet verkeerd uit.

Wel jammer dat ie bijna 3x zo duur is als de UK-uitgave terwijl ie qua extra's identiek is. En voor de boekjes zou ik die extra 30 euro niet over hebben.
Oud 06-12-2009, 08:45   #86
Alex Cremers
Junior Member

Registratiedatum: sep 2008
Standaard

Tegen die ene die boos is over het feit dat de beeldkwalitiet een hoge score krijgt:

Als een reviewer 5 sterren geeft voor de beeldkwaliteit van Wizard Of Oz zegt hij dat hij verbaasd is dat een 70 jaar oude film er zo fantastisch uitziet. Als de reviewer 2 sterren geeft (omdat hij het vergelijkt met Quantum Of Solace) denkt iedereen dat het over een slechte transfer/remastering gaat en laten ze de film links liggen. 5 sterren geeft het authentieke enthousiasme weer van de beoordeler. 2 sterren laat alleen maar teleurstelling vermoeden.
Alex Cremers is offline   Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 10:38   #87
BrianB
Glorious Member

Standaard

Sowieso hoort de film geen twee sterren te krijgen voor het beeld. Vergelijken met andere films is altijd lastig (Snow White is uit dezelfde periode, maar ziet er veel softer uit. Is die dan minder goed? Nee) en onnodig ook. Twee sterren voor het beeld is bij The Wizard of Oz is veel te weinig. Niet omdat het een film van zeventig jaar oud betreft, maar omdat het beeld er gewoon ontzettend goed uitziet.
Oud 06-12-2009, 14:33   #88
HUYG
Senior Member

Registratiedatum: mrt 2008
Standaard

Citaat:
Sowieso hoort de film geen twee sterren te krijgen voor het beeld. Vergelijken met andere films is altijd lastig (Snow White is uit dezelfde periode, maar ziet er veel softer uit. Is die dan minder goed? Nee) en onnodig ook. Twee sterren voor het beeld is bij The Wizard of Oz is veel te weinig. Niet omdat het een film van zeventig jaar oud betreft, maar omdat het beeld er gewoon ontzettend goed uitziet.

Idd, ben toch erg onder de indruk van de beeldkwaliteit van deze twee BD's: Gone With The Wind en Wizard Of Oz. Een heel 'natuurlijk' plaatje.

Het zijn de Duitse versies van de Limited Edition oplage. Los van de teksten van de coverbox, zijn sommige boekjes in het Duits. Dat kan voor sommigen storend zijn, maar ik ben geen grote fan van deze films. Maar ik heb bewondering voor het vakmanschap van dit filmmaken (afwisseling van scenery b.v.) en de Wizard Of Oz Lim.Ed. was kortgeleden nog geen 19 euro in DU !
HUYG is offline   Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 14:41   #89
Richard G
Member

Registratiedatum: dec 2001
Standaard

Weet iemand toevallig welke versie dit is?

http://www.cdwow.nl/blu-ray/gone-wit...686065#bc=5573

Er staat bij dat deze maar 1 disc bevat, maar lijkt me niet.. Als deze geen nederlandse subs heeft, weet iemand of er een deluxe versie is waar dit wel bijzit?
Richard G is offline   Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 20:01   #90
Thomas Gabriel
Glorious Member
Trader: Safetrader

Registratiedatum: feb 2009
Standaard

Dat is deze versie klik

'This low gravity'll make you soft. When you get soft... Pandora'll shit you out dead with zero warning.'
Thomas Gabriel is offline   Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 07:50   #91
.:Quadran:.
Super Member

Registratiedatum: feb 2008
Standaard

Die NL-editie is volgens mij zelfde editie als Emerald Edition in USA, maar zonder de extra dvd met docu over MGM?
.:Quadran:. is offline   Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 14:54   #92
Richard G
Member

Standaard

Yes ik heb hem eindelijk binnen, de de 2-bluray disc editie van Gone With the Wind mét de dvd met de MGM documentaire in deluxe uitvoering. Heeft bijna een maand geduurd, maar zal ook wel mede komen door de aswolk.. Ik was nog een beetje bang dat er problemen bij de douane zou komen. Dit was gelukkig niet het geval, maar TNT kwam bij het afleveren wel even 24 euro afrekeken, voor BTW en de kosten die zij zelf hebben gemaakt voor de Douane. Ik heb hem besteld bij cduniverse.com voor de mensen die geïnteresseerd zijn en ook geen creditcard hebben..
Oud 27-04-2010, 16:35   #93
Jurgen76
Senior Member

Registratiedatum: sep 2009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Richard G Bekijk bericht
Yes ik heb hem eindelijk binnen, de de 2-bluray disc editie van Gone With the Wind mét de dvd met de MGM documentaire in deluxe uitvoering. Heeft bijna een maand geduurd, maar zal ook wel mede komen door de aswolk.. Ik was nog een beetje bang dat er problemen bij de douane zou komen. Dit was gelukkig niet het geval, maar TNT kwam bij het afleveren wel even 24 euro afrekeken, voor BTW en de kosten die zij zelf hebben gemaakt voor de Douane. Ik heb hem besteld bij cduniverse.com voor de mensen die geïnteresseerd zijn en ook geen creditcard hebben..
Wil niet veel zeggen, maar dat je dit moet betalen komt dus door problemen bij de douane. Je pakje was dus onderschept daarvoor heb je die 24 euro betaald.

http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881
Jurgen76 is offline   Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 16:49   #94
Richard G
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
Wil niet veel zeggen, maar dat je dit moet betalen komt dus door problemen bij de douane. Je pakje was dus onderschept daarvoor heb je die 24 euro betaald.
Wat ik eigenlijk bedoelde was dat door de problemen de bluray misschien helemaal niet geleverd zou worden en dat ik dus zelf contact op had moeten nemen. Maar gelukkig is dit dus door TNT Geregeld. Toch maar eens uitzoeken hoe je dit zelf aan kunt melden van te voren bij de douane, dit zal de extra kosten boven de btw import kosten besparen.
Antwoord

Discussieopties

Instellingen bij het plaatsen van berichten