Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 126 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    En de teaser trailer is nu bevestigd dat hij bij Sherlock Holmes zal zitten.

    Er was namelijk ook een gerucht dat hij bij AVATAR ging zitten.
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  2. #77
    Laatst aangepast door RobinB : 11-12-2009 om 11:18

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #78

  4. #79

    Standaard

    Meer, begin hetzelfde maar nog meer nieuwe beelden:

    http://www.youtube.com/watch?v=YHFC3I6A24E
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  5. #80

    Standaard

    You complete me
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #81
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #82

    Standaard

    Ziet er eigenlijk terug goed uit. De trailer is ligt goed in de lijn met deeltje 1 vind ik. Zelfde soort humor en de aktie ziet er leuk uit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #83

  9. #84

    Standaard

    Helemaal mee eens, Micky Rourke is helemaal back.. en Don Cheadle is dus war machine..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #85

    Standaard

    Ziet er strak uit! hoop echt dat deze netzo goed wordt als de eerste

  11. #86

    Standaard

    ziet er zeker erg vet uit, geweldige muziek in de trailer ook
    Iron Man is al geweldig en is 1 van m'n favoriete comic verfilmingen, deze lijkt alleen nog maar vetter te worden, Rourke ziet er erg bad-ass uit..........ik kan niet wachten!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #87

    Standaard

    Looking good! Whiplash ziet er wel heel gaaf uit!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #88

    Standaard

    Dit ziet er wel heel gaaf uit! Die 1 seconde Samuel L Jackson maken het een bioscoop trip al waard


  14. #89

    Standaard

    Pas geleden deel 1 weer eens gezien, heerlijke film!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Pas geleden deel 1 weer eens gezien, heerlijke film!
    Idem voor mij, Robert Downey zet een sterke Tony Stark neer. De BR was ook visueel genieten, vooral wanneer het standaard Ironman-suit in beeld komt.

    Juist trailer gezien van Iron man 2 en ik heb het gevoel dat dit geen waardige opvolger gaat worden. Ik hoop ongelijk te hebben.

  16. #91

    Standaard

    De muziek past gewoon bij de trailer..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #92

    Standaard

    Ziet er erg goed uit!

    Deel 1 was een erg leuke film!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #93

    Standaard

    De nieuwe trailer die tijdens Jimmy Kimmel was vertoond.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  19. #94

    Standaard

    Nieuwe trailer ziet er leuk uit! Eindelijk weer eens een film die om de 'fun' draait!

  20. #95

    Standaard

    Looking good! laat maar komen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #96

    Standaard

    Iron Man 2 Empire Review

    Rourke and Rockwell make satisfying, complementary villains, while Downey Jr. delivers again. Shame this sequel feels inessential, over-busy and a little, well, mechanical. Nothing they can’t put right for Iron Man 3.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #97

    Standaard

    Was te verwachten, bij de trailer dacht ik al: ''Alles wat nog bescheiden was in deel 1, is nu tot mythische poporties opgeblazen''
    Is het nou zo moeilijk om zulke dingen te voorkomen?

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Was te verwachten, bij de trailer dacht ik al: ''Alles wat nog bescheiden was in deel 1, is nu tot mythische poporties opgeblazen''
    Is het nou zo moeilijk om zulke dingen te voorkomen?
    Heb je hem zelf al gezien of baseer je je nu op die ene bespreking?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #99

    Standaard

    Ik vond het echt een goeie film. Het is en blijft een comic verfilming, en die sfeer is gewoon goed merkbaar. Het verhaal is misschien iets te dun, maar wel leuk uitgewerkt.

    Actie is top, en ook het stuk na de aftiteling vond ik zeker het kijken waard zeg.

    Wat een acteur trouwens, ik vind hem steeds beter worden.

    Het enige jammer vind ik dat de regisseur meespeelt ... en 1 van de villains was iets te irritant. En dat was niet Mickey Rourke, die was echt briljant !!!

    War Machine zag er ook erg cool uit. Ben benieuwd hoe dit gaat eindigen. Ik zei gister nog tegen mijn vrouw, ik hoop niet dat dit alles eindigt in een anti-climax, oftewel, ik hoop dat die Avengers film echt meer dan TOP wordt, en niet zomaar een flutverhaaltje, want ze bouwen er nu aardig naartoe.

    Ook weer 2 leuke referentie's naar Captain America, schild was duidelijker aanwezig dan in deel 1 ... en ik zag in de vluggigheid een Captain Amercia comic in een koffertje zitten
    Laatst aangepast door mjlfadriaans : 30-04-2010 om 11:00
    I find your lack of faith disturbing

  25. #100

    Standaard

    had hem afgelopen woensdag al gezien in IMAX, erg gave film, humor was goed, actie was top, scarlet was weer lekker zoals gewoonlijk. wordt weer een zekere br aanschaf
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •