Pagina 20 van 73 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 1825 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Euh doe dan als je toch een nieuw medium gebruikt zoals Blu-ray gewoon alles op blu-ray kwaliteit kleine moeite! Of breng het dan gewoon later uit met de EE's en dan hoor je niemand klagen....
    Misschien dat jij genoegen neemt met dvd's bij je blu-rays maar ik niet, ik ben overgestapt naar een nieuw medium en dan verwacht ik/ eis ik ook wel die kwaliteit.

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Euh doe dan als je toch een nieuw medium gebruikt zoals Blu-ray gewoon alles op blu-ray kwaliteit kleine moeite! Of breng het dan gewoon later uit met de EE's en dan hoor je niemand klagen....
    Misschien dat jij genoegen neemt met dvd's bij je blu-rays maar ik niet, ik ben overgestapt naar een nieuw medium en dan verwacht ik/ eis ik ook wel die kwaliteit.
    Roerend mee eens: vergelijk het met de introductie van de dvd destijds...toen zaten we toch ook niet meer te wachten op de oude inferieure videobanden?

    Wat dat betreft leert de filmindustrie het ook niet!

  3. #478

    Standaard

    Hoe vet zou dat zijn dvd/vhs combi packs! Misschien kunnen ze ook dan gerust nog even een laserdisc erbij gooien als ze toch bezig zijn. Misschien dat iemand nog een CD-I heeft pakken we die er ook bij.

  4. #479

    Standaard

    Films worden geschoten op film of in HD-digitaal, extra's gewoon in SD. De extra's op een dvd-disc lijkt me dus niet echt een probleem, bij welke film ouder dan 3 jaar zijn de extra's wel in HD-formaat?

    Wanneer naast de BD-uitgave de film ook nog eens op dvd erbij gedaan wordt (als 'extra') of een dvd met een digital copy is dat volkomen onzin. Dat is inderdaad vergelijkbaar met een dvd+vhs'je.

    Dan de discussie over TE vs EE: ieder zijn voorkeur (ik vind de TE's het best), maar om het uitmelken te noemen is een beetje vreemd. Technisch passen de 3 TE-films op 1 bluray disc van 50 GB, niemand klaagt erover dat deze over 3 discs worden uitgesmeerd. Dat is ook alleen maar omdat er dan een hogere prijs kan worden gevraagd. Wat wil je dan, dat ze gratis worden aangeboden? Of dat je je oude dvd's kan inruilen? De schoorsteen moet in dit download-tijdperk ook roken natuurlijk.

    Ik maak me er echter geen zorgen om; deze trilogie zal net als alle andere BD-trilogieën rap voor een (online) prijs rond de €30 (of veel minder, zie Matrix, Godfather, Bourne, Ocean's) verkocht worden, een prijs waarvoor de enkele DVD's op de releasedatum in de winkel lagen. Wie ook de EE's wil kan deze later ook nog aanschaffen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dan de discussie over TE vs EE: ieder zijn voorkeur (ik vind de TE's het best), maar om het uitmelken te noemen is een beetje vreemd. Technisch passen de 3 TE-films op 1 bluray disc van 50 GB, niemand klaagt erover dat deze over 3 discs worden uitgesmeerd.
    Over de extra's heb je gelijk, maar met 9 uur op een Blu-ray ga je geen goede kwaliteit krijgen, hoor.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #481

    Standaard

    Hoezo? Wat is het probleem om de extra's naar 1080p te maken en dan gewoon op blu-rays uitbrengen? Dus 6 Blu-ray schijfjes.

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Over de extra's heb je gelijk, maar met 9 uur op een Blu-ray ga je geen goede kwaliteit krijgen, hoor.
    Dat klopt niet, past meer dan 9 uur HD-video op: http://www.blu-ray.com/faq/#bluray_capacity_video

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Hoezo? Wat is het probleem om de extra's naar 1080p te maken en dan gewoon op blu-rays uitbrengen? Dus 6 Blu-ray schijfjes.
    Omdat geüpscalede SD via DVD dezelfde kwaliteit heeft als geüpscalede SD op bluray, er is dus geen verschil anders dan een psychologisch verschil ("bluray is altijd beter"). In dit geval kun je zelfs zeggen dat dvd beter is, want het start vele malen sneller op
    Laatst aangepast door Oakey : 21-12-2009 om 21:52
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  8. #483

    Standaard

    Heb het niet over upscalen... maar goed snpa je punt wel alleen is het nog steeds niet het daadwerkelijke uit het medium persen.

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Heb het niet over upscalen... maar goed sn[ap] je punt wel alleen is het nog steeds niet het daadwerkelijke uit het medium persen.
    Wat wil je dan, de extra's opnieuw filmen? Het gaat hier om extra's die al eerder zijn opgenomen in SD, ze gaan echt niet weer alle acteurs bij elkaar roepen alleen om weer een nieuwe LOTR-docu te schieten.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dat klopt niet, past meer dan 9 uur HD-video op: http://www.blu-ray.com/faq/#bluray_capacity_video
    Ik zeg niet dat het er niet op past, ik zeg alleen dat dan de kwaliteit waarschijnlijk minder goed wordt. Er past ook minstens vier uur aan SD materiaal op een dvd, maar er zijn zat uitgaven waar de film vanwege het behoud van de kwaliteit op twee discs geplaatst wordt.
    Natuurlijk gaan ze geen drie films op dezelfde schijf plaatsen. Voor hen misschien om commerciële redenen, maar ik zou het zelf ook niet willen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Hoe had iedereen gereageerd als de discs met de extra's er niet bijgezeten hadden? Het is ook nooit goed.
    Het gaat om "keuzevrijheid". Ik kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die de extra's twee keer op dvd willen hebben (en er nog eens voor moeten betalen). Ik kan me daarentegen wel voorstellen dat mensen de keuze willen hebben; Extra's of niet (ik kijk bijvoorbeeld zelden tot nooit extra's). Wat in ieder geval zeker is; "Klant is koning" bestaat niet meer, dan zou er namelijk een uitgave komen met de TC's en de EE's dmv seamless branching op een drietal schijven... En vooruit, voor de liefhebber de extra's uiteraard in HD op Blu-Ray, anders kun je ze wat mij betreft gewoon weglaten.
    Laatst aangepast door CrimsoNl : 22-12-2009 om 10:59
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Het gaat om "keuzevrijheid". Ik kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die de extra's twee keer op dvd willen hebben (en er nog eens voor moeten betalen). Ik kan me daarentegen wel voorstellen dat mensen de keuze willen hebben; Extra's of niet (ik kijk bijvoorbeeld zelden tot nooit extra's). Wat in ieder geval zeker is; "Klant is koning" bestaat niet meer, dan zou er namelijk een uitgave komen met de TC's en de EE's dmv seamless branching op een drietal schijven... En vooruit, voor de liefhebber de extra's uiteraard in HD op Blu-Ray, anders kun je ze wat mij betreft gewoon weglaten.
    Eigenlijk spreek je jezelf een beetje tegen, want als ze met seamless branching de TC en EE op een schijf zetten, dan hebben degene die alleen de TC willen geen keuze en moeten waarschijnlijk meer betalen.....
    Extra's moeten zeker op BD en er is vast wel bronmateriaal wat beter op BD gezet kan worden dan op DVD.

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dat klopt niet, past meer dan 9 uur HD-video op: http://www.blu-ray.com/faq/#bluray_capacity_video
    Tja, 9 uur HD-video, maar je vergeet wel even dat er ook nog geluid bij moet, welke meestal ook nog in meer formaten op de disk staan.. En tja HD-video zegt natuurlijk ook niets, want iets dat 1980x1080p is maar zwaaaaaaar gecomprimeerd (ofwel vette macroblocking etc) is, valt ook nog steeds onder de term HD-video....

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Eigenlijk spreek je jezelf een beetje tegen, want als ze met seamless branching de TC en EE op een schijf zetten, dan hebben degene die alleen de TC willen geen keuze en moeten waarschijnlijk meer betalen.....
    Extra's moeten zeker op BD en er is vast wel bronmateriaal wat beter op BD gezet kan worden dan op DVD.
    De keuze heb je in het menu van de Blu-Ray. En alle Blu-Rays met seamless branching die ik bezit zijn niet duurder dan andere... Het enige dat je dan ook als bezwaar zou kunnen hebben is dat er sprake zou zijn van een meerprijs voor seamless branching, maar dit is dus n.v.t... Dus het is de ultieme keuzevrijheid! Daarbij komt nog dat de fabrikant maar een keer hoeft te investeren en kan dus de prijs naar beneden bijstellen!
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  15. #490

    Standaard

    Even een vraagjee he!

    De TC van LotR komt nu uit maar gaan de EE versie ook de TC versie bevatten? Of laat ik het anders stellen bevat de EE dvd versie de TC versie? dan zal dat op de EE blu-ray ook wel zijn denk ik zo :razz:

    Want ik kan mij voorstellen dat als je met mensen een keer LotR wilt kijken je niet altijd de EE versie wilt zien(althans hun niet onder het mom van het duurt te lang)! Anders wordt je weer gedwongen om dus de TC box te kopen en later de EE box op blu-ray :S

  16. #491

    Standaard

    Volgens mij kon je dankzij seamless branching op de LE dvd's ook kiezen of je de TC of EE keek. Dat zal vast wel iets gelijkaardigd worden op de BD.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  17. #492

    Standaard

    Of de EE Blu-ray ook de TC zal bevatten is onbekend. De EE DVD bevatte niet de TC. Er zijn later wel Limited Edition-uitgaves op DVD uitgebracht waar wel beide versies op stonden.

  18. #493

    Standaard

    Ik zal deze set niet aanschaffen, ik wacht liever op de E.E uitgaven.
    Live from Texas, USA!

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Of de EE Blu-ray ook de TC zal bevatten is onbekend. De EE DVD bevatte niet de TC. Er zijn later wel Limited Edition-uitgaves op DVD uitgebracht waar wel beide versies op stonden.
    Oke merci!

    Wordt misschien nog langer wachten dan op de LE set om zowel de TC als de EE te hebben achja we zien het allemaal wel, april is nog verweg en de EE versie kunnen we alleen nog maar over dromen

  20. #495

    Standaard

    Volgens blu-ray.com zal het nog lang duren vooraleer de EE uit komt ...

    Warner Exec Confirms Hobbit Delay – No Extended LOTR Blu-ray till 2012?


    Posted January 27, 2010 06:44 AM by Juan Calonge




    Warner Bros. COO Alan Horn (who also oversees New Line Cinema, which became a part of WB in early 2008) has said that the most probable date for the theatrical release of 'The Hobbit' would be in the fourth quarter of 2012, thus confirming earlier reports (see blu-ray.com, December 1, 2009). In that case, the theatrical version of the 'Lord of the Rings' trilogy (due out on April 6) could be the only one available on Blu-ray for a long time.

    For 'The Hobbit', New Line shares financing rights with MGM/UA, which bought the original rights in 1969; the complication this time around is that MGM could soon sell those rights as part of its restructuring.

  21. #496
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou 2012 komt in Maart al uit, dus misschien valt het mee.
    Maar het zou ook dom zijn om de EE's eerder uit tebrengen of een definitieve datum te geven.

    Dat is niet goed voor de verkoop van de T.E.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #497
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Volgens blu-ray.com zal het nog lang duren vooraleer de EE uit komt ...

    Warner Exec Confirms Hobbit Delay – No Extended LOTR Blu-ray till 2012?


    Posted January 27, 2010 06:44 AM by Juan Calonge




    Warner Bros. COO Alan Horn (who also oversees New Line Cinema, which became a part of WB in early 2008) has said that the most probable date for the theatrical release of 'The Hobbit' would be in the fourth quarter of 2012, thus confirming earlier reports (see blu-ray.com, December 1, 2009). In that case, the theatrical version of the 'Lord of the Rings' trilogy (due out on April 6) could be the only one available on Blu-ray for a long time.

    For 'The Hobbit', New Line shares financing rights with MGM/UA, which bought the original rights in 1969; the complication this time around is that MGM could soon sell those rights as part of its restructuring.
    Om deze reden ga ik eerst de TE kopen. Als ik ze dan een paar keer gezien heb verkoop ik hem terug, ruim op tijd voor de EE komt. Krijg ik ze niet verkocht, da's dan maar pech, maar ik wil de films graag nog eens zien maar om dan nu nog de EE's op DVD te gaan kopen vind ik er wat over

  23. #498

    Standaard

    Hier de specs voor de blu-ray's volgens A-Film :

    The Fellowship Of The Ring :

    Discformaat : BD-50
    Aspectratio : 1080p HD Anamorphic 16:9 -2.40
    Taal/geluid : Engels DTS-HD MASTER 6.1 ES
    Extra's :

    * Teasers
    * Trailer
    * The Lord Of The Rings Trilogy Supertrailer
    * The Lord Of The Rings: Aragorn's Quest Videogame Trailer

    Ondertiteling : Nederlands

    Disc #2Disc 2 (2-disc) - The Fellowship of the Ring

    Aspectratio : mixed 4/3 & 16/9
    Taal/geluid : Engels Mixed Dolby 5.1 + Dolby 2.0
    Extra's :

    * Welcome to Middle-earth
    * FOX TV Special
    * SCI-FI Channel Special
    * lordoftherings.net Featurettes
    * Theatrical Trailers
    * TV Spots
    * Enya "May It Be" Music Video
    * Extended DVD Edition Preview
    * Peter Jackson: Making The Two Towers
    * The Two Towers Video Game - Preview by EA
    * "The Lord of the Rings" Trilogy Supertrailer
    * The Battle for Middle-earth Continues - Video Games from EA

    Ondertiteling : Nederlands, Frans


    The Two Towers :


    Discformaat : BD-50
    Aspectratio : 1080p HD Anamorphic 16:9 -2.40
    Taal/geluid : Engels DTS-HD MASTER 6.1 ES
    Extra's :

    * Teaser
    * Trailer
    * The Lord Of The Rings Trilogy Supertrailer
    * The Lord Of The Rings: Aragorn's Quest Videogame Trailer

    Ondertiteling : Nederlands

    Discformaat : DVD 9
    Aspectratio : mixed 4/3 & 16/9
    Taal/geluid : Engels Mixed Dolby 5.1 + Dolby 2.0
    Extra's :

    * The Quest Fullfilled: A Director's vision - A Filmmaker's Journey: Making "Return of the King"
    * National Geographic Special: "The Lord of the Rings: The Return of the King"
    * lordoftherings.net Featurettes
    * Theatrical Trailers
    * TV Spots
    * "The Lord of the Rings" Trilogy Supertrailer
    * The Battle for Middle-earth Continues - Video Games from EA

    Ondertiteling : Nederlands



    The Return Of The King :


    Discformaat : BD-50
    Aspectratio : 1080p HD Anamorphic 16:9 -2.40
    Taal/geluid : Engels DTS-HD MASTER 6.1 ES
    Extra's :

    * Trailers
    * The Lord Of The Rings Trilogy Supertrailer
    * The Lord Of The Rings: Aragorn's Quest Videogame Trailer

    Ondertiteling : Nederlands


    Discformaat : DVD 9
    Aspectratio : mixed 4/3 & 16/9
    Taal/geluid : Engels Mixed Dolby 5.1 + Dolby 2.0
    Extra's :

    * The Quest Fullfilled: A Director's vision - A Filmmaker's Journey: Making "Return of the King"
    * National Geographic Special: "The Lord of the Rings: The Return of the King"
    * lordoftherings.net Featurettes
    * Theatrical Trailers
    * TV Spots
    * "The Lord of the Rings" Trilogy Supertrailer
    * The Battle for Middle-earth Continues - Video Games from EA

    Ondertiteling : Nederlands
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #499

    Standaard

    Hmm...Bij de extra disc van TTT staan dezelfde extra's als bij ROTK genoemd...
    Heb overigens zelf nu de EE's via HDTV binnen; 1080p en met DTS-ES 6.1...deze houden me wel zoet totdat de EE's op BD komen itt tot dit zoethoudertje...

  25. #500

    Standaard

    [quote=TylerDurden;1670772]
    Heb overigens zelf nu de EE's via HDTV binnen; 1080p en met DTS-ES 6.1...quote]
    1080p op DVD...... of is dat gedownload?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 20 van 73 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •