Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Overzicht van "defecte" blu-ray's waarvoor een VERVANGINGSDISC kan worden aangevraagd

    Overzicht van "defecte" blu-ray's waarvoor een VERVANGINGSDISC kan worden aangevraagd

    Wat?
    Overzicht van alle blu-ray's die een "defect" vertonen (framingfouten, geen of verkeerde ondertitels, mechanisch defect, ...) dat erkend is door de distributeur en waarvoor een vervangingsdisc kan worden aangevraagd.

    Wanneer het enkel gaat om fouten/missers, gelieve dit dan hier te vermelden.


    Onderstaand overzicht in chronologische volgorde naargelang melding in dit topic:


    "Loft" (Erik Van Looy) (Woestijnvis)
    Fout: Bij sommige spelers mechanische fout (bromgeluid)
    Oplossing: Mail naar Woestijnvis op info@woestijnvis.be / nieuw exemplaar wordt opgestuurd
    Noot: Het klein framingfoutje op 00:53:13 werd niet gecorrigeerd

    "The GodFather" (box)
    Fout: Disc 2 - fout tussen 1.40h en 1.45h
    Oplossing: Mail naar Godfather2.DiscRecall@technicolor.com / nieuw exemplaar wordt opgestuurd

    "Supernatural" (derde seizoen) (US)
    Fout: Eerste disc aflevering 1 aan het begin van hoofdstuk 2 of 3 zit een compressie fout
    Oplossing: Mail naar Warner US via hun site / nieuw seizoen wordt opgestuurd

    "Taken"
    Fout: Verkeerde film staat op de disc, nl. "Deception"
    Oplossing: Omwisselen via winkel

    "Star Trek Original Series - Seizoen 2"
    Fout: Disc 6 kan niet worden gelezen
    Oplossing: Disc opsturen ter vervanging naar PHE Hilversum T.a.v. Roos Masius, Van Hengellaan 25, 1217AR Hilversum
    Laatst aangepast door Sylver : 14-02-2010 om 17:58

  2. #2

    Standaard

    Voor mensen die een verkeerde uitgave hebben van The Godfather Box waarbij de tweede disc problemen heeft, kunnen een email sturen naar: Godfather2.DiscRecall@technicolor.com

    Je krijgt dan op zeker moment een email terug met wat vragen en als de antwoorden daarvan kloppen sturen ze een vervangend exemplaar op. Als je de vragen niet kunt beantwoorden moet je eerst het niet werkende exemplaar opsturen om een vervanger te krijgen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Voor mensen die een verkeerde uitgave hebben van The Godfather Box waarbij de tweede disc problemen heeft, kunnen een email sturen naar: Godfather2.DiscRecall@technicolor.com

    Je krijgt dan op zeker moment een email terug met wat vragen en als de antwoorden daarvan kloppen sturen ze een vervangend exemplaar op. Als je de vragen niet kunt beantwoorden moet je eerst het niet werkende exemplaar opsturen om een vervanger te krijgen.

    Is dit ook van toepassing op de UK-editie?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Is dit ook van toepassing op de UK-editie?
    Juist op de UK editie, volgens mij had die namelijk voornamelijk dit probleem. Voor mij is er in ieder geval een vervangende disc onderweg voor de UK set.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Voor mensen die een verkeerde uitgave hebben van The Godfather Box waarbij de tweede disc problemen heeft, kunnen een email sturen naar: Godfather2.DiscRecall@technicolor.com

    Je krijgt dan op zeker moment een email terug met wat vragen en als de antwoorden daarvan kloppen sturen ze een vervangend exemplaar op. Als je de vragen niet kunt beantwoorden moet je eerst het niet werkende exemplaar opsturen om een vervanger te krijgen.
    Hoe kan ik controleren of ik de verkeerde uitgave heb, zonder de hele film te kijken?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verypsb Bekijk bericht
    Hoe kan ik controleren of ik de verkeerde uitgave heb, zonder de hele film te kijken?
    Er is een chapter dat op ongeveer 1.37h begint. Ik zou hem daar vandaan laten doorlopen. Dan ergens tussen 1.40h en 1.45h gaat het mis.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Er is een chapter dat op ongeveer 1.37h begint. Ik zou hem daar vandaan laten doorlopen. Dan ergens tussen 1.40h en 1.45h gaat het mis.
    Klopt.

  8. #8

    Standaard

    Het derde seizoen van Supernatural US uitgave. Eerste disc aflevering 1 aan het begin van hoofdstuk 2 of 3 zit een compressie fout. Het beeld stottert even en daarna loopt het geluid out of sync. Als je door skip naar het volgende hoofstuk is het probleem over.

    Als je direct mailt met het probleem naar Warner US via hun site dan sturen je ze het hele seizoen op. Dus niet alleen de defecte schijf. Dit omdat je buiten de US woont. Maakt dat dus wel goed duidelijk anders moet je eerst de defecte opsturen. De levering duurde bij mij wel een week of vier nadat zij hadden gezegd het op te sturen.
    Laatst aangepast door homernt : 22-12-2009 om 09:31

  9. #9

    Standaard

    Nog een fout: er zijn kopijen van Taken (Warner) in omloop waar de film Deception op staat.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Verzoek aan de TS om dan ook daadwerkelijk een overzicht bij te houden. En verzoek aan de rest om alleen on-topic te gaan.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Nog een fout: er zijn kopijen van Taken (Warner) in omloop waar de film Deception op staat.
    Oplossing: terugbrengen naar de winkel :P
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    heeft er iemand een emailadres voor klachten voor 20th Century Fox Benelux?
    Het is misschien beter om eens een lijst aan te leggen van emailadressen voor klachten.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    heeft er iemand een emailadres voor klachten voor 20th Century Fox Benelux?
    Het is misschien beter om eens een lijst aan te leggen van emailadressen voor klachten.
    Misschien dan wel in afzonderlijk topic met enkel de contactadressen...

    Alhoewel... bestaat hier al geen topic met contactadressen?
    Kan het niet zo onmiddellijk terugvinden...

  14. #14

    Standaard

    Blu-ray box 'Star Trek Original Series - Seizoen 2' NL uitgave.

    Het is geen email maar een normaal adres waar je de defecte disc naar toe kan sturen. Hier is het stukje uit de email die ik van bol.com heb gekregen:

    Mocht u na ontvangst onverhoopt toch problemen met disc 6 uit de Blu-ray box 'Star Trek Original Series - Seizoen 2' ondervinden, dan kunt u de disc in een deugdelijke verpakking, samen met een duidelijke klachtomschrijving, sturen naar:

    PHE Hilversum
    T.a.v. Roos Masius
    Van Hengellaan 25
    1217AR Hilversum

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Blu-ray box 'Star Trek Original Series - Seizoen 2' NL uitgave.

    Het is geen email maar een normaal adres waar je de defecte disc naar toe kan sturen. Hier is het stukje uit de email die ik van bol.com heb gekregen:

    Mocht u na ontvangst onverhoopt toch problemen met disc 6 uit de Blu-ray box 'Star Trek Original Series - Seizoen 2' ondervinden, dan kunt u de disc in een deugdelijke verpakking, samen met een duidelijke klachtomschrijving, sturen naar:

    PHE Hilversum
    T.a.v. Roos Masius
    Van Hengellaan 25
    1217AR Hilversum
    Wat is precies het probleem met disc 6?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Wat is precies het probleem met disc 6?
    Hij kan niet worden gelezen. Mijn speler maakt eerst veel lawaai en dan geeft hij read error.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Hij kan niet worden gelezen. Mijn speler maakt eerst veel lawaai en dan geeft hij read error.
    Bedankt voor de tip. Ook mijn speler geeft eerst veel lawaai, maar speelt hem wel af. Toch maar omruilen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Ook mijn speler geeft eerst veel lawaai, maar speelt hem wel af. Toch maar omruilen.
    Check disc twee ook want die gaf bij mij tweede setje wat ik had ook lawaai maar speelde wel af. Je hoorde de speler nog wel wat geluid maken die je normaal niet hoord dus vervelend tijdens het kijken. Of nog beter starts allemaal even op dat is wat ik nu doe. Ik kwam er bij de eerste keer pas achter toen ik de eerste 5 schijfjes al had gekeken. Dit was al begin oktober toen heb dus terug gestuurd naar bol.com zij hadden mij verzekerd dat ze hun voorraad zouden na kijken. Ik hem begin januari opnieuw besteld maar dat was dus nog een slechter setje met disc 2 die ook raar deed. Weer terug gestuurd en telefoonse geklacht en toen heeft bol.com er pas werk van gemaakt.

  19. #19

    Standaard

    Zelfde probleem hier

    Wel vreemd dat je eerst de disc moet opsturen en daarna pas een nieuwe krijgt
    Kost ook nog frankeer geld.

    Is er geen email adres?

  20. #20

    Standaard

    Hoe werkt dat met de vervangingsdisc van The Godfather part II ? Moet je je eigen BD terugsturen waarna zij een nieuwe disc opsturen ?


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Blu-ray box 'Star Trek Original Series - Seizoen 2' NL uitgave.

    Het is geen email maar een normaal adres waar je de defecte disc naar toe kan sturen. Hier is het stukje uit de email die ik van bol.com heb gekregen:

    Mocht u na ontvangst onverhoopt toch problemen met disc 6 uit de Blu-ray box 'Star Trek Original Series - Seizoen 2' ondervinden, dan kunt u de disc in een deugdelijke verpakking, samen met een duidelijke klachtomschrijving, sturen naar:

    PHE Hilversum
    T.a.v. Roos Masius
    Van Hengellaan 25
    1217AR Hilversum
    Ik heb de blu ray niet bij Bol gekocht
    Hoe moet ik handelen?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb de blu ray niet bij Bol gekocht
    Hoe moet ik handelen?
    Op dezelfde manier, lijkt me Het adres is gericht aan PHE (Paramount Home Entertainment), dus ik denk dat het gewoon voor alle defecte disc 6's gaat, ongeacht waar je hem gekocht hebt.


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Zelfde probleem hier

    Wel vreemd dat je eerst de disc moet opsturen en daarna pas een nieuwe krijgt
    Kost ook nog frankeer geld.

    Is er geen email adres?

    Er was een eerdere actie, waarbij men inderdaad via email ruildisc kon aanvragen voor andere blu-ray. Werd enorm misbruik van gemaakt. Deze methode is beter, vooral als je niet meer aankoopnota hebt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    Heeft iemand al een vervangende disc 6 van Star Trek ontvangen? Ben benieuwd hoe lang het kan duren..

  25. #25

    Standaard

    @Silver,

    Zet je de volgende dan ook in je openingspost erbij

    Star Trek - The Original Series Season 2 -
    DISC 6 - speelt niet af

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •