De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gezocht; HD DVD Speler

    Zoals de titel al zegt...

    Ik zoek een 1080P speler tegen een schappelijk prijsje! Eventuele ruil met bijbetaling van mijn kant met films is uiteraard ook een optie.

    Grtjs

  2. #2

    Standaard

    Ik heb een evt een EP35 over, met een heleboel HD-DVD's erbij (anders zijn die zo nutteloos)
    PM mij maar wat je er voor over hebt.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Hallo,
    Ik heb een Toshiba XE-1 (was hun topmodel!) en heel wat HD-DVD's (31 + box planet earth), waarvan er nog verschillende in hun verzegelde verpakking zitten.
    Toestel is in prima staat en weinig gebruikt, komt compleet met doos, handleiding,....
    Doet u maar een aanvaardbaar voorstel.
    Groeten,
    Bart

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bltn Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik heb een Toshiba XE-1 (was hun topmodel!) en heel wat HD-DVD's (31 + box planet earth), waarvan er nog verschillende in hun verzegelde verpakking zitten.
    Toestel is in prima staat en weinig gebruikt, komt compleet met doos, handleiding,....
    Doet u maar een aanvaardbaar voorstel.
    Groeten,
    Bart
    Wat moet die kosten?

    J.

  5. #5

    Standaard

    Vraagprijs compleet is 500 euro.

    Bart

  6. #6

    Standaard

    Oké.... (slik) Succes met de verkoop.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb nog wel een EP30 te koop voor 50 euro excl verzenden. Je krijgt er 2 HD-DVD's bij

    PM mij maar wanneer je interesse hebt
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •