Pagina 32 van 35 EersteEerste ... 222829303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #776

    Standaard

    Het gaat slechter en slechter met de Euro Dat is geen goede zaak voor ons. Ik ga toch nog een paar dagen wachten en zien wat de euro doet voor dat ik iets bij dvdpacific bestel. De Euro is op zijn laagste niveau sinds mei 2009.


  2. #777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is idd. niet fijn. Laat even het antwoord weten!
    Dit is het antwoord dat ik zonet ontvangen heb. Wat ze zegt is niet juist want je kan ook met visa betalen. Wat heeft Paypal daarmee te maken?

    Unfortunately all orders are now processed through pay pal and we do not
    have any control over the payment process.

    We apologize for any inconvenience.

  3. #778

    Standaard

    Raar antwoord
    schrijf terug dat ze onzin praten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #779

    Standaard

    Je betaalt niet met VISA bij DVD Pacific, je betaalt met Paypal bij DVD Pacific. Dat jouw Paypal account toevallig is gelinkt aan een VISA-kaart, staat daar los van.

    Begrijpend lezen, wie is er niet groot mee geworden?
    Concertagenda op Podiuminfo

  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Je betaalt niet met VISA bij DVD Pacific, je betaalt met Paypal bij DVD Pacific. Dat jouw Paypal account toevallig is gelinkt aan een VISA-kaart, staat daar los van.

    Begrijpend lezen, wie is er niet groot mee geworden?
    Je betaald niet per see met paypal. Ik heb niet eens een paypal account en heb een paar dagen geleden een order geplaatst. Begrijpend lezen he


  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Je betaald niet per see met paypal. Ik heb niet eens een paypal account en heb een paar dagen geleden een order geplaatst. Begrijpend lezen he
    Ik betaal ook niet met paypal maar met visa en ik heb geen paypal account. Dus zoals Ralfers rei; "Begrijpend lezen he "

  7. #782

    Standaard

    Ik probeerde net met paypal te betalen: kreeg ik de melding 'accepteert geen paypal betalingen van niet-Amerikaanse paypal rekeningen', dus je moet wel met je CC betalen volgens mij...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #783

    Standaard

    Ik heb zojuist weer een antwoord gekregen die niet echt op mijn vraag antwoord

    Please note that regardless of the method of shipping you choose, you
    will be charged at the time of purchase.
    "Method of shipping I choose". Ik heb nooit over shipping method gesproken maar wel over payment method. Ik laat het vallen. Ik ga gewoon proberen te bestellen met klein hoeveelheden items die in stock zijn en ik ga zien of ik tevreden ben of niet.

  9. #784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Je betaalt niet met VISA bij DVD Pacific, je betaalt met Paypal bij DVD Pacific. Dat jouw Paypal account toevallig is gelinkt aan een VISA-kaart, staat daar los van.

    Begrijpend lezen, wie is er niet groot mee geworden?
    Toch niet. Voorheen betaalde ik gewoon met m`n mastercard. Dvdpacific was één van de weinige sites waarbij geen paypal mogelijk was.
    Over begrijpend lezen gesproken...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #785

    Standaard

    Hoop wel dat ze een gunstige prijs op de pakjes blijven zetten....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #786

    Standaard

    Zijn er mensen die het al hebben aangedurfd om weer een order te plaatsen? En is deze al verzonden? Ik wil zelf een flinke order met Criterions plaatsen, maar vind het nog een beetje risky...

  12. #787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Zijn er mensen die het al hebben aangedurfd om weer een order te plaatsen? En is deze al verzonden? Ik wil zelf een flinke order met Criterions plaatsen, maar vind het nog een beetje risky...
    Nog niet. We hebben een profkonijn nodig. Zijt ge kandidaat?

  13. #788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Nog niet. We hebben een profkonijn nodig. Zijt ge kandidaat?
    Tot nu toe wil ik 1 DVD bestellen en die valt ook nog onder pre-order. Dus voorlopig weten we dan nog niets.

    Hou voorlopig ook maar de vele buitenlandse DVDPacific-threads in de gaten.

  14. #789

    Standaard

    Criterion BD is bij axelmusic ongeveer 1 euro duurder, dus heb hem daar besteld.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #790

    Standaard

    Ik heb vandaag een order voor 6 blu-ray's geplaatst bij dvdpacific. In totaal ben ik voor deze order inclusief porto E 34,18 goedkoper uit dan bij Axelmusic.com. Twee van deze titels worden nu verstuurd, 4 zijn pre-orders en verschijnen op 20 april.

    In de email met orderbevestiging zit ook een link naar dvdpacific.com waar je de status van de bestelling kunt inzien. Je kunt daar ook de status van je eventuele andere openstaande bestellingen bekijken. Boezemt wel vertrouwen in eigenlijk allemaal.

    Binnen 2 minuten kreeg ik een tweede e-mail waarin gemeld werd dat de 2 items die op voorraad waren zijn verstuurd...
    Ik hou jullie op de hoogte
    Laatst aangepast door bureaulamp : 26-03-2010 om 13:57

  16. #791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Toch niet. Voorheen betaalde ik gewoon met m`n mastercard. Dvdpacific was één van de weinige sites waarbij geen paypal mogelijk was.
    Over begrijpend lezen gesproken...
    Ah. Ik had alleen die Paypal optie gekozen. Best wel handig eigenlijk, want je hoeft verder niks in te vullen.

    Overigens kreeg ik op de dag dat de nieuwe site live ging, m'n pakketje van DVD Empire binnen (zie post op pagina 30). Ten eerste duurde het verzenden 5 weken. En ja hoor, bijbetalen. 25 euro ofzo. Eens, maar nooit weer.
    Laatst aangepast door marcelb7 : 30-03-2010 om 10:23
    Concertagenda op Podiuminfo

  17. #792

    Standaard

    Ik heb vandaag mijn laatste bestelling van AxelMusic ontvangen en ik heb de indruk dat ik in het begin mijn bestellingen sneller ontving dan nu. Nu duurt het al 7 werkdagen + 2 week-ends. Dit was mijn laatste bestelling bij AxelMusic want als trouwe klant van dvdpacific bestel ik weer bij hen.

    Eerste bestelling zondag avond geplaatst en nog geen 24uur later was mijn bestelling al verzonden.
    Laatst aangepast door BASIL : 30-03-2010 om 12:26

  18. #793

    Standaard

    Zojuist vond ik mijn eerste dvd-pacific-nieuwe-stijl zending in de brievenbus. Die is 9 dagen onderweg geweest, en was verpakt in het herkenbare bruine ribbeltjeskarton met bubbelplastic erin. De zending bevatte 2 BD's, met een waarde van $ 55,85, wat helaas ook correct op de buitenkant vermeld stond. Ongerekend E 41,69. Toch geen douane-interventie gelukkig, maar de kans bestaat tegenwoordig dus weer wel.

    Ik verwacht deze week nog 3 andere dvd-pacificzendingen, waaronder een dikke doos, ben benieuwd of die door de douane gegrepen gaat worden.

    Tot nu toe in elk geval geen enkele klacht, en tevreden als in het verleden. Alleen jammer dat ze meteen je geld afschrijven.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 07-04-2010 om 13:54

  19. #794

    Standaard

    kl0te, dat van de werkelijke waarde op de doos houdt in dat ik er niet snel zal gaan bestellen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Zojuist vond ik mijn eerste dvd-pacific-nieuwe-stijl zending in de brievenbus. Die is 9 dagen onderweg geweest, en was verpakt in het herkenbare bruine ribbeltjeskarton met bubbelplastic erin. De zending bevatte 2 BD's, met een waarde van $ 55,85, wat helaas ook correct op de buitenkant vermeld stond. Ongerekend E 41,69. Toch geen douane-interventie gelukkig, maar de kans bestaat tegenwoordig dus weer wel.

    Ik verwacht deze week nog 3 andere dvd-pacificzendingen, waaronder een dikke doos, ben benieuwd of die door de douane gegrepen gaat worden.

    Tot nu toe in elk geval geen enkele klacht, en tevreden als in het verleden. Alleen jammer dat ze meteen je geld afschrijven.
    stond er DVDpacific op of zoals vroeger Mr. Pacific ? en evt ook GIFT op de verpakking ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    stond er DVDpacific op of zoals vroeger Mr. Pacific ? en evt ook GIFT op de verpakking ?
    Er staat helemaal geen naam op de verpakking, alleen een adres:

    Global Fulfillment

    300 omicron court
    Shepherdsville, KY 40165

    customs: CN22

    En bij 'detail description of contents' staat ingevuld: Merchandise, en daarnaast het totaalbedrag.

    Dat is alles...
    Laatst aangepast door bureaulamp : 07-04-2010 om 15:09

  22. #797

    Standaard

    Ik zou graag een item cancellen. Storten ze het geld terug of moet je dat geld terug gebruiken bij de volgende bestelling?

  23. #798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Er staat helemaal geen naam op de verpakking, alleen een adres:

    Global Fulfillment

    300 omicron court
    Shepherdsville, KY 40165

    customs: CN22

    En bij 'detail description of contents' staat ingevuld: Merchandise, en daarnaast het totaalbedrag.

    Dat is alles...
    dat is apart, Global Fulfillment ? ga het risico toch maar niet nemen...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik zou graag een item cancellen. Storten ze het geld terug of moet je dat geld terug gebruiken bij de volgende bestelling?
    Ik heb nog geen cancellation-button gezien. Geen idee hoe dat werkt daar. Ik neem aan dat ze terugstorten, dat doen al die sites volgens mij. Maar ik weet het dus ook niet.

  25. #800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    dat is apart, Global Fulfillment ? ga het risico toch maar niet nemen...
    Global Fulfillment stond er vroeger ook altijd boven, dat is niks nieuws. Volgens mij is dat de benaming van een type service dat ze verlenen. Wereldwijde verzending, iets dergelijks.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 07-04-2010 om 19:46

Pagina 32 van 35 EersteEerste ... 222829303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •