De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Cocoon [DVD]

  1. #1

    Standaard Cocoon [DVD]

    Cocoon [DVD]

    10.000 jaar geleden landden ze op Antlantis dat plotsklaps onder water verdween. Na hun gedwongen vertrek zijn de ruimtewezens nu teruggekeerd om hun achtergebleven soortgenoten van de bodem van te oceaan te vissen. Dat gaat natuurlijk aan niemand ongemerkt voorbij… <br />


    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik las net op de Duitse website areadvd.de dat 20th Century Fox in Duitsland in april Cocoon: The Return met Dolby Digital 5.1-geluid uitbrengt op DVD. Misschien volgt Nederland daarna snel.

    De Duitse website van 20th Century Fox zelf maakt hier ook melding van.

    http://www.foxhome.de/show.php?page_...medium_id=1304

  3. #3

    Standaard

    In regio 1 wordt binnenkort ook Cocoon op DVD uitgebracht. Deze heeft beduidend meer extra's dan de regio 2-release.

    Finally arriving on R1 DVD this 1985 science fiction favourite will be given both anamorphic widescreen and full screen transfers on a double sided disc along with audio commentary by director Ron Howard, a behind-the-scenes featurette, Ron Howard profile, 3 making-of-featurettes (Underwater Training, Actors, Creating Antareans), a stills gallery (99 images), theatrical teaser and trailer, 3 TV Spots and a trailer for the sequel!

    Bron: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=11003

  4. #4

    Standaard

    Heerlijk stukje jeugdsentiment dit voor mij.Telkens als ik hem gezien heb
    blijf ik achter met een mooi ''feelgood''gevoel.Deze film en z,n vervolg zullen mij nooit gaan vervelen al staat de teller voor deze film en vervolg al rond de 10 keer gezien.Jammer dat er geen extra,s op staan want had graag wat meer info of een comentaar track gezien op deze ''kaale'' disc.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #5

    Standaard

    Een van de leukste en beste jaren 80 blockbusters die ik ken. Jammer dat dit soort films tegenwoordig niet meer gemaakt worden. Jammer ook dat we naderhand bijna niks meer van Tahnee Welch hebben gehoord, want in deze film was ze verrukkelijk.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •