Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 61 van 61 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door generaal
    Is de extended cut ook met Nederlandse ondertiteling verkrijgbaar?
    Nee, er is tot dusver maar 1 Nederlandse uitgave en dat is de kortere versie.
    Denk je dat de extended versie nog wel op de Nederlandse/Vlaamse markt zal verschijnen? Daar zit ik echt op te wachten namelijk.

  2. #52

    Standaard

    Ik zag een R2UK importversie liggen bij de VanLeest in Leiden (prijs weet ik niet meer...) maar wellicht voor degene zonder creditcard?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Ik zag een R2UK importversie liggen bij de VanLeest in Leiden (prijs weet ik niet meer...) maar wellicht voor degene zonder creditcard?
    € 15,- VanLeest Tilburg

  4. #54

    Standaard

    CDwow.nl

    Region 1 -Deluxe Edition 2disc
    14.99 excl. kortingslink/bon

  5. #55

    Standaard

    Is dit de beste versie die je kunt krijgen?
    Qua speelduur, kwaliteit beeld & geluid, extra's?


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #56

    Standaard

    Hij staat op amazon.fr voor € 9.95, weet alleen niet welke versie dit is. Er staan nog betrekkelijk weinig specs. Dus qua ondertiteling etc, geen idee! Zie hier:
    http://www.amazon.fr/Leon-Jean-Reno/...0872290&sr=1-2

    Overigens verschijnt ie morgen. Hoe het zit met de verzendkosten vanuit Frankrijk weet ik ook niet. Eerst maar eens even wachten totdat er meer bekend wordt...
    "I have a dragon here and I'm not afraid to use it" (Donkey in Shrek / Eddie Murphy)

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redondo Bekijk bericht
    Hij staat op amazon.fr voor € 9.95, weet alleen niet welke versie dit is. Er staan nog betrekkelijk weinig specs. Dus qua ondertiteling etc, geen idee! Zie hier:
    http://www.amazon.fr/Leon-Jean-Reno/...0872290&sr=1-2

    Overigens verschijnt ie morgen. Hoe het zit met de verzendkosten vanuit Frankrijk weet ik ook niet. Eerst maar eens even wachten totdat er meer bekend wordt...

    Nog niet veel meer specs over het bovenstaande. Heb het idee dat ie alleen in het Frans gesproken is, zonder subs.

    Wat misschien wel een optie is is om de versie met Nederlandse ondertitels aan te schaffen via de "marktplaats" van Amazon.fr. Ze worden nu tegen een hele schappelijke prijs aangeboden. Zie hier http://www.amazon.fr/gp/offer-listin...1648544&sr=1-2, de prijs begint al vanaf 11 euro (excl. verzendkosten). Heb ik ook gedaan en ze komen nieuw in seal binnen. Heeft me uiteindelijk dus 15 euro gekost.
    "I have a dragon here and I'm not afraid to use it" (Donkey in Shrek / Eddie Murphy)

  8. #58

    Standaard

    Tot mijn grote verbazing kwam ik vandaag bij de MM in Zoetermeer een nieuwe Nederlandse versie van de director's cut tegen! Hij is uitgebracht door DFW en is onderdeel van een Luc Besson dvdserie waarvan de titels los te koop zijn.

    De prijs: € 7,99

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Tot mijn grote verbazing kwam ik vandaag bij de MM in Zoetermeer een nieuwe Nederlandse versie van de director's cut tegen! Hij is uitgebracht door DFW en is onderdeel van een Luc Besson dvdserie waarvan de titels los te koop zijn.

    De prijs: € 7,99
    Blijkbaar brengt DFW de films die in hun Luc Besson Collection box zaten nu los uit. Dit zijn vrij karige uitgaves op single-layer dvds, niet geremastered en met kale statische menu's. Maar goed, het IS de Director's Cut van Léon met NL subs, dat is al heel wat.

    Let erop dat Le Grand Blue van DFW alleen de Franse dub heeft en niet de originele Engelse taal.

  10. #60

    Standaard

    EUR 3.99 bij Boekenvoordeel (Luc Besson Collection editie)

  11. #61

    Standaard

    €7,99 bij Albert Heijn zonder ar miles.
    €5,99 bij Albert Heijn met 200 air miles.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •