Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 200 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Dat is dan waarschijnlijk een kwestie van meningsverschil, ik heb er persoonlijk helemaal geen probleem mee als grain reductie toe word gepast, zeker niet bij achtergronden, mits het niet overdreven word.
    De 1 wil DNR de ander overmaat aan grain, dus iedereen tevreden stellen op HD gebied zal wel een verloren zaak zijn.
    Nu hebben alle TV,s tegenwoordig wel DNR en andere dergelijke funktie's die je zelf kunt instellen waarmee je, als je je ergerd aan filmgrain, al ver kunt komen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #77

    Standaard

    Blu Ray is ervoor bedoeld om de film in zijn meest natuurlijk, authentieke en perfecte vorm weer te geven, waarom dan van die kunstgrepen om het gladder/strakker (lees: gekunstelder) te maken. Kijk bijvoorbeeld naar The Godfather trilogy, die is waardige overgezet met mooie filmgrain en toch een mooi scherp en kleurrijk beeld.

    Probleem met Fellowship is dat ie slecht voor 70% digitaal was in post productie en er voor de blu ray release een nieuwe master gemaakt moest worden terwijl ze voor Two Towers en ROTK de 100% digitale post productie master konden gebruiken. Daarin zit 'm het probleem.

    Al met al blijf ik erbij dat hij me tegenviel en op reactie van auteur van de recensie terug te komen. Ja, heb de box op vrijdagmiddag bij Saturn gekocht en hem volledig gekeken in het paasweekend anders had ik ook geen eerlijk oordeel kunnen fellen!

  3. #78

    Standaard

    Ik ga er mooi niet intrappen, wacht geduldig af op de Extended Versions, ook al duurt dat nog een jaar, begin dat uitknijperij een beetje zat te worden........dus laat deze lekker aan mij voorbij gaan......
    Grtz Ron

  4. #79
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie_2008 Bekijk bericht
    Kom op zeg. Is toch allemaal met opzet gedaan!! De EE gaan er wel retestrak uitzien en wij weer allemaal naar de winkels rennen om ze te vervangen. En zij weer meer geld verdiend. Welkom in de commercie van het nieuwe millenium.
    Kom op zeg, dat ligt toch helemaal aan jezelf, je koopt deze uitgave of je koopt deze niet.

    Persoonlijk wacht ik tot de EE uitgave, hoe verleidelijk deze aanschaf ook is.

    Heb al wel besloten dat ik deze ga huren bij de plaatselijke videotheek, maar kopen zeker niet.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  5. #80

    Standaard

    Tip: Bel de videotheek wel even van te voren op of ze de BD's wel te huur hebben!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G Bekijk bericht
    Ik ga er mooi niet intrappen, wacht geduldig af op de Extended Versions, ook al duurt dat nog een jaar, begin dat uitknijperij een beetje zat te worden........dus laat deze lekker aan mij voorbij gaan......
    Wat een belachelijke onzin der zijn zat mensen die de bioskoopversie prima vinden
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Wat een belachelijke onzin der zijn zat mensen die de bioskoopversie prima vinden
    Dat zegt Ron-G toch ook helemaal niet? Hij zegt alleen dat hij er zelf wel op gaat wachten

  8. #83

    Standaard

    Excuus mijn fout
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  9. #84

    Standaard

    Na alle horrorverhalen, had ik 'm toch gekocht om maar zelf een oordeel te vellen, en ik ben na het bekijken van FOTR en TTT zeer positief verrast.
    Als ik enkele reviews zou moeten geloven, zou bijvoorbeeld FOTR erg matig moeten zijn, en hoewel er enkele scenes zijn die beneden peil zijn (met de scene met Boromir, Aragorn en Narsil als dieptepunt), maar verder viel het niet tegen hoor. Ook enkele scenes vergeleken met de DVD van de EE, en wat een verschil zeg....er is genoeg te genieten.

    En dan TTT...prachtig hoor, genoeg scenes waarbij mijn mond openviel van het zien van zoveel moois. En dan moet ik blijkbaar de mooiste qua beeld nog zien (ROTK) .

    Ergens begrijp ik wel dat sommigen wachten op de EE's, maar die missen toch een mooie ervaring. Voor het geld hoef je het te laten; ik geloof dat ik toen iets van €70 - €80 per stuk heb betaald voor de EE's (weliswaar de uitgaves met beeldjes), dus voor veel minder dan dat heb je nu de complete TC's in huis.

    En dat men erover klaagt dat de filmmaatschappijen de consument weer willen uitmelken....is dat ooit anders geweest? En niemand verplicht je te kopen.....dan moet je maar geduld hebben. Bekijk het positief: dankzij het geld dat verdiend wordt met het uitmelken van de grote producties, kunnen andere, 'kleinere' films gemaakt worden .

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En dat men erover klaagt dat de filmmaatschappijen de consument weer willen uitmelken....is dat ooit anders geweest? En niemand verplicht je te kopen.....dan moet je maar geduld hebben. Bekijk het positief: dankzij het geld dat verdiend wordt met het uitmelken van de grote producties, kunnen andere, 'kleinere' films gemaakt worden .
    Tja, en wie zegt dat de EE überhaupt betere beeldkwaliteit zullen hebben?

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Tja, en wie zegt dat de EE überhaupt betere beeldkwaliteit zullen hebben?
    Voor zover ik weet niemand, maar dat is wel zo'n beetje de verwachting van diverse mensen, zeker wat betreft FotR. Het is nog volgens mij nog niet eens officieel dat de EE op BR uit gaat komen, maar dat zal een kwestie van tijd zijn. En dan lijkt het me logisch dat mensen wachten op de EE, terwijl ze nu nog prima kunnen genieten van de EE op DVD.

    Maar het is toch een rationele overweging als je weet dat de EE niet voor 2012/2013 verwacht wordt: hoe vaak denk je 'm te gaan kijken en wil je überhaupt de TE zien? Dat zou kunnen bepalen of je 'm helemaal niet gaat kijken (stick to EE op DVD), gaat huren of gaat kopen. Maar dat is nu juist het punt: rationaliteit. In mijn geval is vrijwel iedere DVD aankoop niet rationeel geweest (ik had beter kunnen huren).
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  12. #87

    Standaard

    Ik heb in elk geval van A-Film begrepen dat ze de films voorlopig niet goedkoper zullen leveren. Als deze batch op is, volgt pas in het najaar weer een nieuwe batch (geen nieuwe remaster o.i.d., gewoon dezelfde uitgave).
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Ik heb in elk geval van A-Film begrepen dat ze de films voorlopig niet goedkoper zullen leveren. Als deze batch op is, volgt pas in het najaar weer een nieuwe batch (geen nieuwe remaster o.i.d., gewoon dezelfde uitgave).
    en A-Film spreekt altijd de waarheid...

    Toch logisch dat je, terwijl de boxen net vers voor een euro of 60 a 70 in de schappen liggen, niet gaat gillen dat je dezelfde box over 3 maanden voor 35 euro kunt kopen...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #89

    Standaard

    Tja, we zullen zien. Ik begreep dat dat niet over 3 maanden zal zijn, maar dichter tegen de feestdagen aan. Een titel als deze zal naar verwachting niet in prijs hoeven te dalen, deze verkoopt zichzelf aan de massa, op de enkeling na (waarvan er op dit forum toch veel zijn) die perse de EE willen. Het is, naast bijv. Star Wars, een van de releases die ervoor zal zorgen dat de massa overstapt op BR.

    Ik kijk regelmatig bij de MM naar BR-boxsets en die lijken echt niet goedkoper te worden, misschien mondjesmaat. Verder ligt LotR al voor ca. EUR 50,- in diverse winkels als je een beetje verder kijkt.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  15. #90

    Standaard

    Het zou me trouwens niets verbazen als die EE versie er veel eerder komt dan aangekondigt, maar vanwege marketing redenen roepen dat hij pas over ruim 2 jaar komt doet de verkoop van deze editie natuurlijk wonderen, maar goed, misschien *** ik wel, maar zou er niet raar van op kijken als hij volgend jaar al op de plank ligt.
    En anders wachten we gewoon nog 2 jaar

  16. #91

    Standaard 3d

    Heb een gerucht gehoord dat Jackson de Lange versies in 3D gaat uitbrengen in 2011

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door toystory Bekijk bericht
    Heb een gerucht gehoord dat Jackson de Lange versies in 3D gaat uitbrengen in 2011

    Bron?

  18. #93

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hmm, als dát de bron is... Het is een bericht van 11 maart 2008. Dat is dus ruim twee jaar geleden en sindsdien heeft dus blijkbaar niemand er iets meer van gehoord. Dat lijkt dus echt op alleen maar een gerucht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #95

    Standaard

    Review van deze trilogie door onze zeer gewaardeerde Belgische collega: http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=5422
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Review van deze trilogie door onze zeer gewaardeerde Belgische collega: http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=5422
    Mmm, tot nader order een kroonstuk..... dacht het niet, heb net AVATAR gezien en daar verbleekt dan de LOTR in zijn geheel bij. Ondanks meer detail dan bij de DVD versie viel mij de beeldkwaliteit toch wat tegen, misschien waren mijn verwachtingen gewoon wat te hoog gespannen.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #97

    Standaard

    Vandaag zou ik de trilogy box kopen bij Free Record Shop, maar toen ik de box zag, nodigde het niet echt uit om te kopen. Ik vindt het vrij simpel en niet echt mooi, dus maar besloten om op een betere en mooiere release te wachten.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Vandaag zou ik de trilogy box kopen bij Free Record Shop, maar toen ik de box zag, nodigde het niet echt uit om te kopen. Ik vindt het vrij simpel en niet echt mooi, dus maar besloten om op een betere en mooiere release te wachten.
    Bij MM 48 euro, en dan krijg je wel wat moois in mijn ogen, al vind ik de box wel een draak, de schijfjes laten zich niet gemakkelijk ontkoppelen van de box
    Have fun and enjoy your collection

  24. #99

    Standaard

    Hallo heeft er iemaand algemerkt dat er geluid DTS master 5.1 in plaats van 6;1 zoals op de cover staat?

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Artur Pinto Bekijk bericht
    Hallo heeft er iemaand algemerkt dat er geluid DTS master 5.1 in plaats van 6;1 zoals op de cover staat?
    Vond de achterkanalen idd al stil..... maar met DPLxII had ik nergens last van

    Zou hem dan even een stukje moeten gaan bekijken in DTS HD Master......
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •