De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Prisoner [AMC] 2009







    About the Show
    In November, AMC will present The Prisoner miniseries, a reinterpretation of the British 1960s cult hit series that starred and was co-created by Patrick McGoohan.

    The Premise : A man, known as Six, finds himself inexplicably trapped in The Village with no memory of how he arrived. As he explores his environment, he discovers that his fellow inhabitants are identified by number instead of name, have no memory of any prior existence, and are under constant surveillance. Not knowing whom to trust, Six is driven by the need to discover the truth behind The Village, the reason for his being there, and most importantly -- how he can escape.


    Jim Caviezel (The Passion of the Christ , The Thin Red Line) will play the role of Six; and two-time Oscar nominee Ian McKellen (Lord of the Rings, The Da Vinci Code) will co-star as Two.

    The Prisoner miniseries is a co-production of AMC and ITV Productions; the deal was brokered by Granada International, which holds international distribution rights. Bill Gallagher (Conviction, Clocking Off, Lark Rise To Candleford) serves as writer and executive producer, along with Michele Buck, Damien Timmer, Rebecca Keane, and AMC's Charlie Collier, Christina Wayne and Vlad Wolynetz. It is produced by Trevor Hopkins (Dracula, Poirot).

    Trailer

    klik hier! Trailer duurt zo'n 9 minuten.

    Premiere
    The Prisoner is set to premiere on November 15, 2009 as a miniseries on AMC, in cooperation with British broadcaster ITV.

    Officiële site | Wikipedia
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 28-10-2009 om 10:54

  2. #2

    Standaard

    Ik volg Mad Men > Beste serie op TV momenteel. Ik ben net begonnen aan Breaking Bad, en dat ziet er ook heel goed uit. Beiden series van AMC.

    Ik hoorde dat er een remake zou komen van The Prisoner uit de jaren 60, en het verhaal klinkt interessant. De cast is behoorlijk indrukwekkend.

    Zeker een serie die ik ga volgen!
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 29-10-2009 om 19:10

  3. #3

    Standaard

    Deze is ondertussen uit op Blu-ray en dvd (6 episodes, schijnt afgerond verhaal te zijn).

    Iemand deze gezien? Is dit een goede serie (svp geen spoilers zonder tags plaatsen).

    De kritieken zijn niet goed, maar komt dat doordat mensen het met de originele serie (zelf nog nooit gezien) vergelijken of is het gewoon een mindere mini-serie?
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #4

    Standaard

    Uiteraard heb ik deze gezien, maar ik vond hem redelijk tegenvallen. Het stak rommelig in elkaar en ik vond het lastig om m'n aandacht erbij te houden. Het zag er wel allemaal erg prima uit.

    Het origineel schijnt beter te zijn, maar die heb ik niet gezien. Voor mij was het in ieder geval 1 van de mindere mini-series en AMC-series die ik gezien heb.

    Al had je er nou iets eerder bijgeweest: de serie loopt nu op de Belgische zender ÉÉN dacht ik.

  5. #5

    Standaard

    Op tv volgen is niet meer mijn ding. Dan vergeet ik door drukte om een aflevering op te nemen of te kijken.

    Maar eens afwachten tot deze in de 5/6-pond regionen terecht komt bij amazon of play.
    Send a maniac to catch a maniac...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •