Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 196 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    Gemengde gevoelens hierbij.
    Hopelijk houden ze de film een beetje mysterieus net als de game(s).
    Het feit dat de Prince in de film een naam heeft gekregen beloofd niet veel goeds...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #152

    Standaard

    Het is een crappy kwaliteit filmpje, zie maar half wat er gebeurd vaak door de blokjes heen. Wacht wel tot de trailer in betere kwaliteit uit is. Trailer zegt ook niet altijd alles over de definitieve film.
    Wacht wel met mijn mening tot mei 2010, ga deze sowieso in de bios kijken
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  3. #153

    Standaard

    De trailer staat gewoon in HD op youtube hoor

  4. #154

    Standaard

    haha, ja, zag het net ook . De trailer staat ook op traileraddict in HD:

    http://www.traileraddict.com/trailer...f-time/trailer

    en voor de volledigheid de youtube versie die Jordy bedoeld:

    http://www.youtube.com/watch?v=Z8EA7EbFX4k

    Ziet er allemaal toch een stuk mooier uit zo
    Laatst aangepast door Dennis van H. : 03-11-2009 om 14:02
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  5. #155

    Standaard

    Die trailer ziet er ontzettend goed uit, verder lijkt het mijn een prima spektakel stuk om in de bios te aanschouwen.

  6. #156

    Standaard

    normaal ben ik gebrand om zo'n spektakel films te bekijken maar bij deze film heb ik niet het zelfde gevoel.
    jake gyllenhaal is dan ook zeer slecht gecast voor deze film naar mijn mening.
    Ik hoop dat de film het tegendeel gaat bewijzen.

  7. #157

    Standaard

    Ziet er spannend uit,ben benieuwd of het eindelijk een waardige game verfilming zal zijn..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #158

    Standaard

    Ziet er wel goed vermakelijk uit


  9. #159

    Standaard

    Heb trailer ook gezien, vind aan begin van de trailer die 360 spin om de prince heen nogal amateur niveau special effects , gelukkig in verloop van de trailer is dit niet meer terug te zien

    Ik hou wel van dit soort type film kwa sfeer. Beetje National treasure gevoel

  10. #160
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #161

    Standaard

    Prince of Persia superbowl trailer: http://www.youtube.com/watch?v=6PmtH...layer_embedded

    Vind deze trailer er goed uitzien..beter dan de vorige.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Prince of Persia superbowl trailer: http://www.youtube.com/watch?v=6PmtH...layer_embedded

    Vind deze trailer er goed uitzien..beter dan de vorige.
    Ziet er visueel fantastisch uit!


  13. #163

    Standaard

    Hier kun je naar muziekfragmenten luisteren van de soundtrack van Harry Gregson-Williams die op 21 mei op CD verschijnt.

    http://www.cinemamusica.de/1495/prin...egson-williams

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brlggs Bekijk bericht
    normaal ben ik gebrand om zo'n spektakel films te bekijken maar bij deze film heb ik niet het zelfde gevoel.
    jake gyllenhaal is dan ook zeer slecht gecast voor deze film naar mijn mening.
    Ik hoop dat de film het tegendeel gaat bewijzen.
    Ik heb dat al eerder gezegd en nu ik de trailer zie, blijf ik bij mijn standpunt. Ik zie de hoofdrolspeler niet zo zitten.
    Laatst aangepast door hstadman : 03-05-2010 om 01:10

  15. #165

    Standaard

    vind hem een van de betere acteurs van deze tijd, en juist perfect voor deze rol, zou niet weten wie er anders hiervoor casast had kunnen worden?

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    vind hem een van de betere acteurs van deze tijd, en juist perfect voor deze rol, zou niet weten wie er anders hiervoor casast had kunnen worden?
    Een amerikaan die een arabische man moet spelen, laat me niet lachen...die man uit de mummy vond ik zelf een goede kandidaat, waarvan ik in deze thread ook al een foto heb gepost.

    Zo zijn er zat anderen te noemen die in aanmerking komen.

    Clive owen is goed in actie films...zo zijn er zeker nog wel een paar anderen op te noemen, die ik persoonlijk meer zie zitten dan gyllenhaal.

    We zullen zien.

    Ik denk overigens dat Robin Hood het beter gaat doen dan deze film.
    Laatst aangepast door hstadman : 07-05-2010 om 12:44

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Een amerikaan die een arabische man moet spelen, laat me niet lachen...die man uit de mummy vond ik zelf een goede kandidaat, waarvan ik in deze thread ook al een foto heb gepost.

    Zo zijn er zat anderen te noemen die in aanmerking komen.

    Clive owen is goed in actie films...zo zijn er zeker nog wel een paar anderen op te noemen, die ik persoonlijk meer zie zitten dan gyllenhaal.

    We zullen zien.

    Ik denk overigens dat Robin Hood het beter gaat doen dan deze film.
    Dus de ene Amerikaan kan het niet doen, maar de ander wel? Logisch .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Dus de ene Amerikaan kan het niet doen, maar de ander wel? Logisch .
    Zeker, vooral als hij er meer op lijkt, ook zijn er erg veel immigranten in Amerika, ook die werkzaam zijn in de film industrie.lol.

    Dus, ja, er zijn zeker genaturaliseerde Amerikanen die er voor in aanmerking zouden komen.

    Er wonen veel cubanen, puertoricanen, zelfs uit arabische landen, die lijken mij er toch dichter bij te komen dan een blanke amerikaan.

    Zoals gezegd, ik denk dat Robin Hood beter gaat scoren dan deze film!
    Laatst aangepast door hstadman : 07-05-2010 om 17:40

  19. #169

    Standaard

    Clive Owen heeft toch geen Arabisch uiterlijk? Ik zie je ook jezelf tegenspreken in je vorige post...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Clive Owen heeft toch geen Arabisch uiterlijk? Ik zie je ook jezelf tegenspreken in je vorige post...

    Volgens mij is clive owen toch echt een stuk donkerder dan die bleekscheet van een gyllenhaal...

    Owen http://www.imdb.com/media/rm2984155136/nm0654110

    gyllenhaal http://www.imdb.com/media/rm1443007488/nm0350453

    Als je het verschil niet kunt zien, moet je maar eens je monitor calibreren!

    Ik zie mijzelf niet tegenspreken in mijn vorige post. clive owen komt oorspronkelijk uit Engeland, niet Amerika.

    Ik zal het anders formuleren, ik zie liever een getinte Amerikaan of westerling of een echte Arabier dan een witte/blanke amerikaan.

    Ik blijf erbij dat die man uit the mummy een goede was geweest, precies het goede uiterlijk en kwa acteerprestaties niets minder...
    Oded Fehr http://www.imdb.com/media/rm1015060480/nm0004912
    volgens mij komt deze toch echt een stuk dichter in de buurt!LOL.
    Laatst aangepast door hstadman : 07-05-2010 om 19:26

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Volgens mij is clive owen toch echt een stuk donkerder dan die bleekscheet van een gyllenhaal...

    Owen http://www.imdb.com/media/rm2984155136/nm0654110

    gyllenhaal http://www.imdb.com/media/rm1443007488/nm0350453

    Als je het verschil niet kunt zien, moet je maar eens je monitor calibreren!

    Ik zie mijzelf niet tegenspreken in mijn vorige post. clive owen komt oorspronkelijk uit Engeland, niet Amerika.

    Ik zal het anders formuleren, ik zie liever een getinte Amerikaan of westerling of een echte Arabier dan een witte/blanke amerikaan.

    Ik blijf erbij dat die man uit the mummy een goede was geweest, precies het goede uiterlijk en kwa acteerprestaties niets minder...
    Oded Fehr http://www.imdb.com/media/rm1015060480/nm0004912
    volgens mij komt deze toch echt een stuk dichter in de buurt!LOL.
    Dus als Jake Gyllenhaal er wat gebruinder uit ziet, kan hij het ineens wel?
    Jij ziet liever een getint iemand, de studio's willen echter een Hollywoodster, dus die Oded Fehr zou het nooit worden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #172

    Standaard

    Een amerikaan die een arabische man moet spelen, laat me niet lachen...die man uit de mummy vond ik zelf een goede kandidaat, waarvan ik in deze thread ook al een foto heb gepost.
    Dit zou niet bij het totaal plaatje van de film passen in mijn ogen. Dit is dan puur een kwetsie van smaak,maar zoiezo past een jake beter bij de "jonge" gamers doelgroep van de "tegen woordige" prince of persia liefhebbers dan een clive owen of mummy kandidaat..EN dit is puur een kwetsie van smaak!

    Dat terzijde de prince werd in de game warrios within geportret als een gothic slayer, dus totaal niet arabisch..de prince heeft ook al zoveel vormen gehad (denk maar aan de 1e 3 game van de prins,super arabisch gebasseerd met hoedje en dan de nieuwe games achteraf,alleen de setting verstevigen de arbaische atmosphere wat nu ook wel veel terug kom in de film)


    Laatst aangepast door RobinB : 08-05-2010 om 09:49

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #173

    Standaard

    lijkt me een errug leuke film, en dankzij Movie Minutes heb ik 2 kaartjes gewonnen hiervoor!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Dus als Jake Gyllenhaal er wat gebruinder uit ziet, kan hij het ineens wel?
    Jij ziet liever een getint iemand, de studio's willen echter een Hollywoodster, dus die Oded Fehr zou het nooit worden.
    Neen, ik zeg dat ik liever een ander zie in de hoofdrol.

    Gyllenhaal een grote hollywood ster?!

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dit zou niet bij het totaal plaatje van de film passen in mijn ogen. Dit is dan puur een kwetsie van smaak,maar zoiezo past een jake beter bij de "jonge" gamers doelgroep van de "tegen woordige" prince of persia liefhebbers dan een clive owen of mummy kandidaat..EN dit is puur een kwetsie van smaak!

    Dat terzijde de prince werd in de game warrios within geportret als een gothic slayer, dus totaal niet arabisch..de prince heeft ook al zoveel vormen gehad (denk maar aan de 1e 3 game van de prins,super arabisch gebasseerd met hoedje en dan de nieuwe games achteraf,alleen de setting verstevigen de arbaische atmosphere wat nu ook wel veel terug kom in de film)



    Zelfs op de posters die je nu erbij haalt is de echte prins of persia toch echt donkerder hoor.

    Typisch hollywood, plaats er een blanke "ster" in en we zijn klaar.
    Vroeger deden ze dat door blanken met zwarte schoenpoets vol te smeren.LOL.

    Trouwens, door de jaren heen is de look van de prins ook wat veranderd.

    Ik denk inderdaad dat ze hem gekozen hebben voor de jonge kijkertjes...
    Maar ik krijg bij hem niet echt een Arabisch gevoel.


    Waar zijn de grote actiehelden van vroeger? Een heleboel "jonge" acteurs ontbreekt het aan charisma...die moeten het hebben van het koppie...of lijf...
    Laatst aangepast door hstadman : 08-05-2010 om 13:39

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •