Pagina 28 van 34 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 828 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Hehe ja khad Unknown gekocht voor 1,90 zag die liggen aan de kassa, weet wel niet meer aan welke kassa want er liggen aan iedere kassa verschillende films (Unknown is wel de enige steelbook aan de kassa)

    Voor de rest hebben ze ook veel metal en iron packs, maar vind die ook nog leuk, mocht ik het geld hebben, ik kocht heel de afdeling op

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dreamerke Bekijk bericht
    Hehe ja khad Unknown gekocht voor 1,90 zag die liggen aan de kassa, weet wel niet meer aan welke kassa want er liggen aan iedere kassa verschillende films (Unknown is wel de enige steelbook aan de kassa)

    Voor de rest hebben ze ook veel metal en iron packs, maar vind die ook nog leuk, mocht ik het geld hebben, ik kocht heel de afdeling op
    haha, ja waarschijnlijk wel! Ik ga eens kijken dan

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Welke uitvoering is dat van Lady Vengeance? en waar heb je `m vandaan?
    Lady Vengeance, Old Boy en Der Untergang zijn Zweedse Steelbooks.
    Zoals ik al schreef heb ik ze overgenomen van een forum member, maar ik weet niet hoe hij er toendertijd aan is gekomen. Misschien via Zweedse internet winkels die ze verkochten, andere forums, Ebay, enz.

  4. #679

    Standaard

    Thanks. ziet er tof uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #680

    Standaard

    Ik vind ze maar lelijk.
    Ik heb er dan ook geen

  6. #681

    Standaard

    Ik heb nog een paar lelijkerds gevonden Bij FRshops, niet gesealded maar wel allemaal in mint staat De rechtse RS had ik al, is om te laten zien dat er van deze ook 2 verschillende uitgaven zijn.


  7. #682

    Standaard

    Hier mijn 'The Wolfman' Steelbook, de cover is prachtig, jammer dat de achterkant ook geen art is, en de binnenkant..;


    Laatst aangepast door WeWereWarned : 30-07-2010 om 19:23

  8. #683

    Standaard

    Hier mijn 'The Wolfman' Steelbook, de cover is prachtig, jammer dat de achterkant ook geen art is, en de binnenkant..;


    Bij mij zijn de foto's niet te zien

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Bij mij zijn de foto's niet te zien
    ja bij mij ook niet... Ik dacht dat het aan mij lag, mijn internet is bijna op, let's try again!
    Ya, het is gelukt! Maar vraag mij niet waarom het zo klein is...

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    ja bij mij ook niet... Ik dacht dat het aan mij lag, mijn internet is bijna op, let's try again!
    Ya, het is gelukt! Maar vraag mij niet waarom het zo klein is...
    Omdat je er op moet klikken Wat mij betreft de betere optie om foto's te posten, want dat laad sneller

    Anyways, het is wel de Blu-ray Steelbook die je post Verder wel erg mooie Steelbook, naar mijn mening Heb hem zelf ook


  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Omdat je er op moet klikken Wat mij betreft de betere optie om foto's te posten, want dat laad sneller

    Anyways, het is wel de Blu-ray Steelbook die je post Verder wel erg mooie Steelbook, naar mijn mening Heb hem zelf ook
    Ja, het is de Blu-Ray! Ja, de cover vind ik zeer mooi, hij heeft een bepaald effect, alsof hij soms zwart-wit is en soms in kleur!

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Ja, het is de Blu-Ray! Ja, de cover vind ik zeer mooi, hij heeft een bepaald effect, alsof hij soms zwart-wit is en soms in kleur!
    Dan hoort hij hier:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=66291

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ow, okee, sorry :S
    Bedankt!

  14. #689

    Standaard

    Zweedse FRS waarschijnlijk, of via SPI...ik niet meer weet.

    Oh, uhm, ik zei niks.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Zweedse FRS waarschijnlijk, of via SPI...ik niet meer weet.

    Oh, uhm, ik zei niks.
    Hey, Mercapto. Alles ok?. Heb liever dat je wel iets zegt. Ik bedoel, we kunnen wel wat tips gebruiken van een kenner. Jij hebt de knowhow ervoor als ervaren (ex-)steelbookverzamelaar. Tips over Franse, Italiaanse, Zweedse, Spaanse ea onlineshops/forums enzenz. zijn welkom. SPI zegt mij bijvoorbeeld al niks.

  16. #691

    Standaard

    Heb nu de steelbooks van The Grudge 2, 300 & Watchmen

  17. #692

    Standaard

    Ik heb de Underworld DC in matte uitvoering al (mat vind ik trouwens mooier) en nu kwam ik deze tegen! Dit is de eerste release, glimmend, extras disc heeft andere art, en met een 12 pagina's boekwerkje. (dit verzamelen begint ernstig uit de hand te lopen, dat had ik ook met strips, 1e druk, 2e druk, nieuwstaat, bijna mintstaat, met inlegk...... enz. Oh my ... BREAKS!!!)


  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Ik heb de Underworld DC in matte uitvoering al (mat vind ik trouwens mooier) en nu kwam ik deze tegen! Dit is de eerste release, glimmend, extras disc heeft andere art, en met een 12 pagina's boekwerkje. (dit verzamelen begint ernstig uit de hand te lopen, dat had ik ook met strips, 1e druk, 2e druk, nieuwstaat, bijna mintstaat, met inlegk...... enz. Oh my ... BREAKS!!!)
    Heb deze ook, hele mooie uitgave! Staat naast de andere Steelbooks van Underworld, en Underworld Evolution!


    [Oude foto]


    Van de week ontnvangen, 10,000 BC Best Buy en Appleseed Ex Machina, uit USA.

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Heb deze ook, hele mooie uitgave! Staat naast de andere Steelbooks van Underworld, en Underworld Evolution!


    [Oude foto]


    Van de week ontnvangen, 10,000 BC Best Buy en Appleseed Ex Machina, uit USA.
    Welke uitgave is die meest rechtse, is dat geen NL uitg.? En waar hoort het lijstje bij?
    De R1 10,000 BC is erg mooi, wat heb jij ervoor betaald, aivm?

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Welke uitgave is die meest rechtse, is dat geen NL uitg.? En waar hoort het lijstje bij?
    De R1 10,000 BC is erg mooi, wat heb jij ervoor betaald, aivm?
    Dat is de Supremacy Edition...een mooie digipack in de sleeve die ervoor ligt. Disc 1 bevat de Theatrical Version, disc 2 de DC van de eerste film.

    10,000 BC was samen met Appleseed Ex Machina $28, dus zo'n 22 euro inclusief verzenden =)

  21. #696

    Standaard

    Zag zojuist bij de FRS de Steelbook van SHerlock Holmes liggen voor €19,99 Klik!. Binnenkant bestaat uit allemaal kleine shots uit de film.

    Mooie Steelbook, maar houdt het zelf bij de Duitse Blu-ray Steelbook!

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Zag zojuist bij de FRS de Steelbook van SHerlock Holmes liggen voor €19,99 Klik!. Binnenkant bestaat uit allemaal kleine shots uit de film. Mooie Steelbook, maar houdt het zelf bij de Duitse Blu-ray Steelbook!
    W00t? Een Steelbook uitgave van Sherlock Holmes in NL? Yeee, een mooie alternatief voor de lelijke Duitse leeftijdslogo's en Candese Iron Packs!

  23. #698

    Standaard

    Er schijnt ook een Spaanse Steelbook te komen voor Iron Man 2, áls dat zo is en hij ziet er idd zo uit als op deze foto zal hij heel mooi uitkomen naast mijn Iron Man


  24. #699

    Standaard

    Ziet er heel goed uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #700

    Standaard

    En weer een aantal NL Steelbooks toegevoegd!
    Ebay. Marktplaats, enz. Gem. voor zo'n 4 euro p.st.

    Ook al ben ik helemaal "into the Blu" Steelbooks, ook de DVD Steelbooks vind ik nog steeds mooi/interessant
    Lijst (pag. 23) is weer updated.

Pagina 28 van 34 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •