20-06-2010, 23:51
|
|
|
Glorious Member
Trader:  
Registratiedatum: okt 2001
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door johanhoitink
hd is een resolutie en geen kwaliteit.
knip
|
Nu laat ik het dan herformuleren: de kwaliteit van het beeld wat ik zag is vergelijkbaar met de beeldkwaliteit van blu-rays met een optimale beeldkwaliteit.
Mijn ht-opstelling: Onkyo TX-SR875, OPPO DV-983H DVD Player, Medion MD 8822 entertainment pc,Toshiba HD-XE1 hd-dvd-speler, Panasonic BD-50, Humax iHDR-5050C, Sony 46w5500 (full hd) BB LCD, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Harmony 885 Universal Remote, AKG K910 Wireless Headphones, Grado SR-125 headphones.
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
|
|
|
20-06-2010, 23:58
|
|
|
Junior Member
Registratiedatum: sep 2008
|
Ik heb het ook gezien en is een stuk scherper dan dvd en kon geen onderscheid met een normale blu ray onderscheiden.
|
|
|
21-06-2010, 14:56
|
|
|
Member
Registratiedatum: feb 2010
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door johanhoitink
oeh probeer eens op internet wat te zoeken over 3d cameras.
je hebt het nog niet duidelijk voor je hoe dat of uberhaubt een filmset in zijn werk gaat.
geeft niet, ik probeer even kort de grootste verwarring weg te nemen:
Een 3d opname heeft maar 1 3d camera opsteling nodig. Soms is dat ook echt 1 camera en soms een opstelling van 2 camera's op 1 rek. hier een paar plaatjes: http://3alitydigital.com/category/products/3flex/
hier meerdere voorbeelden van 2 camera's op een rig. De 1 naast elkaar en de andere op een haakse hoek van elkaar.
De 1 dan door een spiegel en de ander tegen de spiegel, om de lens zo dicht bij elkaar te krijgen wat naast elkaar elkaar in de weg zou zitten.
voor close opnamen dus de spiegelmethode en verder weg kun je met een side by side opstelling af.
Dit is dus gewoon de afstand net als tussen jouw ogen en dus niet vanuit meerdere plekken in een ruimte.
Tuurlijk neem je een scene vaak wel op uit meerdere plekken in een ruimte, maar wat 1 opname lijkt
zijn telkens opnieuw dezelfde scene na elkaar opgenomen vanuit meerdere hoeken en met verschillende uitsnedes (ruimer of closer).
Soms doe je een hele dag over een 1 scene. Wanneer de uitsnede en het licht van de a camera het toelaat
kun je meer camera's opstellen om het process te bespoedigen en dus 2 instellingen tegelijk ipv na elkaar te moeten opnemen.
|
 Had echt geen idee, hoe?
I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?
|
|
|
22-06-2010, 06:42
|
|
|
Super Member
Registratiedatum: dec 2008
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine
Nu laat ik het dan herformuleren: de kwaliteit van het beeld wat ik zag is vergelijkbaar met de beeldkwaliteit van blu-rays met een optimale beeldkwaliteit.
|
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door raMniv
Ik heb het ook gezien en is een stuk scherper dan dvd en kon geen onderscheid met een normale blu ray onderscheiden.
|
hebben we hier het trouwens over een opstelling met een live weergave van een tv zender of van een blu ray of harddisk die 3d materiaal afspeelt?
Want die kunnen wel echt full 3D (2x1080P) weergeven uiteraard.
|
22-06-2010, 07:58
|
|
|
Glorious Member
Trader:  
Registratiedatum: okt 2001
|
Het ging om demo-materiaal.
Mijn ht-opstelling: Onkyo TX-SR875, OPPO DV-983H DVD Player, Medion MD 8822 entertainment pc,Toshiba HD-XE1 hd-dvd-speler, Panasonic BD-50, Humax iHDR-5050C, Sony 46w5500 (full hd) BB LCD, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Harmony 885 Universal Remote, AKG K910 Wireless Headphones, Grado SR-125 headphones.
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
|
|
|
29-06-2010, 15:36
|
|
|
Super Member
Trader:  
Registratiedatum: mrt 2009
|
Wij hebben 2 Full HD Televisies. Een van Sony die is tussen de 110-130 cm en een van Samsung die is 82 cm. Is er een groot verschil qua kwaliteit tussen Full HD TV van Sony Bravia b.v. een een 3D TV?
|
|
|
03-09-2010, 13:09
|
|
|
Member
Registratiedatum: feb 2010
|
I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?
|
|
|
Instellingen bij het plaatsen van berichten
|