Pagina 40 van 52 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1280 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Hm ik moet nog tot volgend jaar wachten tot de Pathe in Haarlem opengaat, zijn verder 2 bioscopen echt dicht in de buurt, maar daar is bij beide het beeld en geluid belabberd. Dus ga zelden naar de bioscoop, laatste was dan Inception maar die daarvoor was al bijna een jaar geleden: Inglourious Basterds.

  2. #977

    Standaard

    Bioscoop. De laatste keer dat ik er ben geweest was Dawn of the Dead remake en de keer daarvoor Starship Troopers. Dus ja ik ga heel weinig en het kan me ook helemaal niet boeien aangezien de ergernissen groter is dan wat het oplevert. Ik heb thuis tenslotte een goed afgestelde beamer en geluid.

    Om maar een paar ergernissen te noemen.

    - praten tijdens de film
    - bellen tijdens de film
    - die *** ringtones
    - kinderen
    - zooi wat door de lucht vliegt
    - die idioot achter je
    - een gast van 2 meter 20 voor je
    - bagger geluid
    - een pauze
    - nog meer trailers dan op dvd
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  3. #978

    Standaard

    Dit weekend suikerfeest, de bioscopen in Rotterdam en Amsterdam nemen extra maatregelen, meer beveiliging, buurtvaders e.d.

    Bij Pathé de Kuip begint de laatste voorstelling de komende dagen al om 21.30, zelfs in het weekend! Er schijnen ook bioscopen te zijn die alleen 16+ films draaien, zodat ze het publiek jonger dan 16 uit de bioscoop houden. Bizar dat deze maatregelen genomen moeten worden.

  4. #979

    Standaard

    zeer jammer idd, de cinema's beginnen hun flair te missen door zich te buigen voor dat tuig

  5. #980

    Standaard

    Morgenmiddag naar The Expendables, hoop dat ik lekker kan kijken.

  6. #981

    Standaard

    Laat maar weten of je gewoon naar je film hebt kunnen kijken. Denk dat morgen de ergste dag is qua eventueel overlast.

    Pathé de Munt draait trouwens morgen gewoon films met keuringen onder de 16, toch worden er morgen vanaf 16:00u geen personen onder de 16 toegelaten. Iemand eigenlijk een idee of Pathé dit mag doen?

  7. #982

    Standaard

    Wettelijk gezien volgens mij niet, maar leeftijdsdiscriminatie is geen racisme dus ik denk dat ze dat risico best willen nemen.

  8. #983

    Standaard

    Ik ben benieuwd wat de krantenkoppen na het weekeind in chocolade letters zullen zeggen, ik denk zo iets als 'BEVEILIGERS IN ELKAAR GEMEPT IN BIOSCOOP' of 'BUURTVADERS BLIJKEN EXPENDABLE TE ZIJN' Was van plan om komend weekeind naar Machete te gaan, maar was even vergeten dat het weer 'sugarparty' is. Dus dit weekeind maar niet.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  9. #984

    Standaard

    Is het daadwerkelijk zo erg dan met het suikerfeest?Ik woon hier midden tussen van alles en nog wat waaronder ook veel moslims en afgezien van wat kleinigheden heb ik to nu toe weinig last. Maar goed, even afwachten hoe de middagvoorstelling verloopt, heb mijn schouderholster, beretta 92 en HK USP vast klaargelegd !
    Laat het nog wel even weten .

  10. #985

    Standaard

    Inmiddels weer terug, genoten van een vette film en met maar 8 man in de zaal was dat goed te doen !

  11. #986

    Standaard

    Grootste ergernis (misschien ligt het aan mijn leeftijd): de herrie. Ongelooflijk, de laatste keer bij Inception in IMAX Pathe in Eindhoven. Samen met vrienden, allemaal proppen papier in de oren. Was het nog hard genoeg. Geweldige film, maar het geluid verpestte veel.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Grootste ergernis (misschien ligt het aan mijn leeftijd): de herrie. Ongelooflijk, de laatste keer bij Inception in IMAX Pathe in Eindhoven. Samen met vrienden, allemaal proppen papier in de oren. Was het nog hard genoeg. Geweldige film, maar het geluid verpestte veel.

    ja dat komt omdat de jeugd doof is tegenwoordig, bij concerten is het geluid ook vaak zo hard, echt irritant

  13. #988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Grootste ergernis (misschien ligt het aan mijn leeftijd): de herrie. Ongelooflijk, de laatste keer bij Inception in IMAX Pathe in Eindhoven. Samen met vrienden, allemaal proppen papier in de oren. Was het nog hard genoeg. Geweldige film, maar het geluid verpestte veel.
    Jonge, luister wat je zegt, IMAX. Daar is het geluid tien keer zo hard als in ene normale Pathe zaal. En de soundtrack van Inception heeft ook gewoon veel felle geluiden, net als Dark Knight.


    Ik heb opzich geen ergernissen in de zaal zelf, behalve als mensen irritant gaan doen als ze weten dat ze verkeerd zitten en niet willen opschuiven.

    Ik irriteer me alleen aan het beleid van de bioscopen zelf, qua reserveringen.

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    ja dat komt omdat de jeugd doof is tegenwoordig, bij concerten is het geluid ook vaak zo hard, echt irritant
    Dat valt alleen niet in het algemeen zo te stellen. Ik ken het probleem met te hard geluid, maar ik heb minstens net zo vaak in een zaal gezeten waar het geluid aan de zachte kant was.
    Eigenlijk zou hier een soort standaard voor moeten komen. Of beter nog, per film een aanbevolen volumeniveau.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #990
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind het geluid van IMAX toch wel uitsteken boven de gemiddelde zaal, waar ik het vaak gewoon meer dan matig vindt. Uiteraard moet het één en ander wel juist zijn ingesteld, terwijl het vaak op standje 'kijk eens wat ons systeem allemaal kan' staat afgesteld.

    Ik irriteer me meer aan het gebrekkige personeel, waardoor het hele traject van kaartcontrole en plaats toewijzen echt bijna lachwekkend is. En dan kan die ene jongen die alle kaarten moet controleren voor alle films, zonder omroepsysteem of portafoon, er eigenlijk helemaal niks aan doen. Het is gewoon het foute managment van in mijn geval de Pathe Arena.

    Maar als je dan eenmaal zit, en de film niet een paar keer is stopgezet, omdat niet iedereen meer kan zitten en men wordt verzocht door te schuiven, kan ik daar toch altijd wel genieten ook van het geluid.

    Maar of dat net zo comfortabel is als thuis....? hmm, denk er nog even over na.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #991

    Standaard

    Grootste ergernis is dat hier in Groningen (bij mijn weten) nog geen iMax theater is. Als het wel zo is dan hoor ik dat graag.

    Ohja en mensen die halverwege de film ineens hardop in zichzelf beginnen te praten als: "OHHHH DAAR KEN IK DIE EN DIE VAN!"

  17. #992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Grootste ergernis is dat hier in Groningen (bij mijn weten) nog geen iMax theater is. Als het wel zo is dan hoor ik dat graag.
    Nee, welk mooie digitale schermen bij de Euroborg en ik geloof ook in zaal 1 bij Pathé, maar vooralsnog geen IMAX.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Eigenlijk zou hier een soort standaard voor moeten komen. Of beter nog, per film een aanbevolen volumeniveau.
    Die is er al: Dolby bak op 7, -20 dBFS op 85 dB SPL.
    Maar of iedereen er zich aan houdt...

  19. #994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Nee, welk mooie digitale schermen bij de Euroborg en ik geloof ook in zaal 1 bij Pathé, maar vooralsnog geen IMAX.
    Wat stelt IMAX tegenwoordig nog voor? Zelfs Pathé ArenA is geen 15/70 meer.

  20. #995

    Standaard

    The Imax Arena is vooralsnog beter dan the Imax Schouwburg. Jezus, was een *** zaal eigenlijk.

  21. #996

    Standaard

    -
    Laatst aangepast door Symphony X : 01-11-2010 om 20:20

  22. #997

    Standaard

    Het is omwille van bovenstaande ergernissen dat ik niet vaak meer naar de bioscoop ga. En als ik ga, is het vaak op een doordeweekse middag wanneer de meeste studenten en pubers netjes op de schoolbanken zitten

    Als er dan nog iets is waar ik me aan erger is het geknabbel op chips en/of nacho's en het stampen in de rugleuning van mijn zetel. Daar word ik gek van!
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  23. #998

    Standaard

    Wij gaan met vrienden toch nog aardig vaak naar de bios. Hebben niet altijd zin om op de bank thuis te blijven zitten.

    Gisterenmiddag alleen naar de bios geweest (was lekker dagje vrij) en toch wat dingen die mij irriteerden. Mensen die tijdens een horrorfilm overdreven moeten schreeuwen en lachen. Zat omringd door stelletjes die dachten dat ze in bed waren had ik af en toe het idee en mensen die het leuk vinden om tegen de stoelen aan te duwen. Was niet mijn meest succesvolle bioscoopbezoek…

    Verder vorige week naar de Taketen in Uden geweest, goede bioscoop, valt niets over te zeggen. Sinds kort hebben ze er zelfs wat digitale projectoren. Maar moest voor Jackass 3D €11,10 neerleggen, €2,50 3D toeslag. Sowieso vind ik 3D toch al niet al te geweldig tot nu toe, vind dat de techniek nog langer niet uitontwikkeld is. Maar bij die 3-4 3D effectjes in de film vind ik het niet echt gepast die toeslag te vragen. Kon de helft van de tijd de bril afzetten, was gewoon in 2D geschoten.

    Kijk zelf het liefst thuis gewoon op mijn plasma, af en toe naar de bios maakt ook niet uit.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  24. #999

    Standaard

    Ik ben vandaag voor het eerst sinds januari weer naar de bioscoop geweest. En om mij heen zaten wederom meerdere mensen die niet even 1-2 uur van hun mobieltje af kunnen blijven.

    Misschien zouden de bioscopen de mobieltjes in moeten nemen bij de deur om ze weer terug te geven na afloop van de film.

  25. #1000

    Standaard

    Als ze dat gaan doen komen er nog maar heel weinig mensen naar de bios.
    The horror...the horror...

Pagina 40 van 52 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •