Pagina 23 van 28 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 687 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Wij kijken er hier met spanning naar uit!
    Vooral vanwege Signourney en haar rode poes!

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    omdat een hele hoop mensen dan moord en brand zouden roepen
    die troep heeft niet met de Alien-reeks te maken (ik hoop dat Scott weet waar hij aan begint)
    Precies

  3. #553

  4. #554

    Standaard

    Ik vind het jammer dat op deze set geen featurette aangaande het restauratieproces en remastering staat. Altijd interessant dit in zijn werk te zien en over specifieke uitdagingen te horen.

    Ik heb de indruk dat dit soort featurettes voornamelijk bij Warner en Paramount terug te vinden zijn.

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Ik vind het jammer dat op deze set geen featurette aangaande het restauratieproces en remastering staat. Altijd interessant dit in zijn werk te zien en over specifieke uitdagingen te horen.

    Ik heb de indruk dat dit soort featurettes voornamelijk bij Warner en Paramount terug te vinden zijn.
    Er is ook niet echt gerestaureerd. Er is alleen de film opnieuw ingescand, en misschien wat DNR en kleurcorrectie toegepast. Niet echt het meest ingrijpende werk. Bij films als The Sound of Music komen dit soort featurettes beter van pas. Ook al is zijn die featurettes daar veels te kort.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #556

    Standaard

    Vraagje over deze set: kan iemand met de MU-TH-ER Mode uitleggen? Ik snap niet wat dit moet voorstellen. Als deze aanstaat, kan je op bepaalde momenten blijkbaar extra info zien. Je kan deze toevoegen aan je data-tags. Maar soms kan je die dingen direct afspelen, soms kan je ze enkel toevoegen aan je data-tags. Ik begrijp het niet echt goed. Hoe hoort dat ding te werken? Wanneer komen bepaalde opties tevoorschijn en waarom kan ik deze soms wel, en soms niet meteen afspelen? Wat met die data-tags? Afin, allemaal nogal verwarrend, die "MU-TH-ER Mode".

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Vraagje over deze set: kan iemand met de MU-TH-ER Mode uitleggen? Ik snap niet wat dit moet voorstellen. Als deze aanstaat, kan je op bepaalde momenten blijkbaar extra info zien. Je kan deze toevoegen aan je data-tags. Maar soms kan je die dingen direct afspelen, soms kan je ze enkel toevoegen aan je data-tags. Ik begrijp het niet echt goed. Hoe hoort dat ding te werken? Wanneer komen bepaalde opties tevoorschijn en waarom kan ik deze soms wel, en soms niet meteen afspelen? Wat met die data-tags? Afin, allemaal nogal verwarrend, die "MU-TH-ER Mode".
    De mode slaat dingen op, die je tijdens het afspelen van de film aangeeft. Als je dan disc 5 of 6 afspeelt, herkent de speler die dingen, en laat dus die content zien waarin je geïnteresseerd bent. Overigens, de meeste fans kijken alles, dus de functie ervan ontgaat me een klein beetje. Maar goed.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #558

    Standaard

    M'n Amerikaanse editie is na een week nog steeds niet verzonden bij Axel . Hopelijk gaat het niet lang meer duren.

  9. #559

    Standaard

    Geduld dat blijf je toch houden met importeren. US edition is het wachten waard

  10. #560

    Standaard

    (Geduld idd, ik heb de US Editie ook in bestelling bij Axel want dat lijkt me ook een hele mooie uitvoering.)

    Maar vandaag heb ik mijn "Egg" binnen gekregen, de Franse editie en OH YEAH.., wat ben ik er blij mee.:toppie: Heb net even snel 'n stukje gekeken..., wat een pareltje van BD kwaliteit.

    Ik weet niet of het hier al genoemd is maar toch voor de geintereseerden de subs van deze Franse Editie;
    Nederlands, English SDH, Portugues, Dansk, Suomi, Francais, Deutsch, Espanol, Norsk en Svenska.

    Ga nu snel terug en genieten.

  11. #561

    Standaard

    Is de Franse Egg anders dan de Nederlandse?

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Is de Franse Egg anders dan de Nederlandse?
    De Franse heeft net als de Duitse versie 4 extra discs , DVD discs wel te vestaan, de andere versies hebben dat niet. Ik heb nog niet gekeken wat er op die extra discs staat want ik heb gisteravond uitgebreid genoten van Alien. Zal vanavond eens checken.
    (Ik denk dat de Duitse en Franse versie hetzelfde zijn!?.)

    Edit;
    De extra discs bevatten alle Alien versies op.... DVD natuurlijk
    Laatst aangepast door Morlock : 03-11-2010 om 07:17

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    De mode slaat dingen op, die je tijdens het afspelen van de film aangeeft. Als je dan disc 5 of 6 afspeelt, herkent de speler die dingen, en laat dus die content zien waarin je geïnteresseerd bent. Overigens, de meeste fans kijken alles, dus de functie ervan ontgaat me een klein beetje. Maar goed.
    Gisteren even het boekje gelezen over de MU-TH-ER mode, maar daar raak ik ook niet veel verder mee. Ik heb er dan maar een beetje mee zitten spelen, en je kan inderdaad tijdens de films, of op disc 5, die mode aanzetten, en dan kan je data tags toevoegen die dan later linken naar "video pods". In de handleiding van de MU-TH-ER mode staat dat je deze video pods ook kan accessen via de "index van video pods". Waar moet die index dan wel te vinden zijn?

    Is het zo dat al dit bonusmateriaal in MU-TH-ER mode gewoon uit de extra's op disc 5 en 6 komt? Dus met andere woorden, als je de volledige contect van disc 5 en 6 bekijkt (zonder de MU-TH-ER mode) dat je dan alles gezien hebt wat er te zien valt?

    Wat me wat stoort aan die MU-TH-ER mode is dat je enkel ziet wanneer er bonus materiaal beschikbaar is, als je dat menu laat open staan (wat de helft van je scherm in beslag neemt). Als je dat menu toeklapt, heb je tijdens het spelen van een film geen enkele aanwijzing dat er materiaal beschikbaar is op een bepaald moment.

    Ik vind het een beetje een gemiste kans, de MU-TH-ER mode. Had wel iets kunnen zijn, als het wat duidelijker en gebruikvriendelijker geïmplementeerd was.

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Gisteren even het boekje gelezen over de MU-TH-ER mode, maar daar raak ik ook niet veel verder mee. Ik heb er dan maar een beetje mee zitten spelen, en je kan inderdaad tijdens de films, of op disc 5, die mode aanzetten, en dan kan je data tags toevoegen die dan later linken naar "video pods". In de handleiding van de MU-TH-ER mode staat dat je deze video pods ook kan accessen via de "index van video pods". Waar moet die index dan wel te vinden zijn?

    Is het zo dat al dit bonusmateriaal in MU-TH-ER mode gewoon uit de extra's op disc 5 en 6 komt? Dus met andere woorden, als je de volledige contect van disc 5 en 6 bekijkt (zonder de MU-TH-ER mode) dat je dan alles gezien hebt wat er te zien valt?

    Wat me wat stoort aan die MU-TH-ER mode is dat je enkel ziet wanneer er bonus materiaal beschikbaar is, als je dat menu laat open staan (wat de helft van je scherm in beslag neemt). Als je dat menu toeklapt, heb je tijdens het spelen van een film geen enkele aanwijzing dat er materiaal beschikbaar is op een bepaald moment.

    Ik vind het een beetje een gemiste kans, de MU-TH-ER mode. Had wel iets kunnen zijn, als het wat duidelijker en gebruikvriendelijker geïmplementeerd was.
    Nou ja, niet alle extra's. De films zelf bevatten audiocommentaren, en music only tracks, die uiteraard niet op disc 5 en 6 te vinden zijn . Je kan via de MU-TH-UR mode wel switchen tussen de extra audio sporen, en de zogeheten Weyland-Yutani Datastream, een triviatrack. Dus je mist wel degelijk extra informatie als je die niet afspeelt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    M'n Amerikaanse editie is na een week nog steeds niet verzonden bij Axel . Hopelijk gaat het niet lang meer duren.
    Heb `m ook vorige week besteld, stond sindsdien in backorder maar is vanmiddag verzonden
    Kan niet wachten tot volgende week woensdag/donderdag wanneer ie binnenkomt.Maar goed dat ik volgende week 4 dagen vrij heb
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Heb `m ook vorige week besteld, stond sindsdien in backorder maar is vanmiddag verzonden
    Kan niet wachten tot volgende week woensdag/donderdag wanneer ie binnenkomt.Maar goed dat ik volgende week 4 dagen vrij heb
    Ook die van mij is vandaag verzonden, kan niet wachten .

  17. #567

    Standaard

    Probleem met afspelen. De NL ondertiteling werkt niet, alleen als ik eerst de MU-TH-ER Mode heb opgestart, en daarna weer terugzet, werkt de ondertiteling. De selectie is wel goed tijdens opstarten, en de aankondiging van Ridley Scott is wel ondertiteld. Ik heb een Pioneer LX71 blu ray speler.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Probleem met afspelen. De NL ondertiteling werkt niet, alleen als ik eerst de MU-TH-ER Mode heb opgestart, en daarna weer terugzet, werkt de ondertiteling. De selectie is wel goed tijdens opstarten, en de aankondiging van Ridley Scott is wel ondertiteld. Ik heb een Pioneer LX71 blu ray speler.

    Ook problemen met afspelen, maar dan disc 5 en 6.
    Deze straten niet of het duurt 10 min. voor er iets gebeurt.
    Wat me opvalt dat het wel telkens Fox disc's zijn met problemen...

  19. #569

    Standaard

    Gisteren Aliens maar eens gekeken. Het beeld is van een hoge kwaliteit, wat softe shots daargelaten (ligt aan de bron).
    Alleen over het geluid ben ik minder te spreken. De dialogen zijn vaak wel erg zacht... Hebben meer mensen dit opgemerkt?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Gisteren Aliens maar eens gekeken. Het beeld is van een hoge kwaliteit, wat softe shots daargelaten (ligt aan de bron).
    Alleen over het geluid ben ik minder te spreken. De dialogen zijn vaak wel erg zacht... Hebben meer mensen dit opgemerkt?
    Dat is raar ik hoor de dialogen juist te hard.
    [ heb de center wat omlaag gedaan]

  21. #571

    Standaard

    Ik zal nog eens kijken. Het zou best kunnen dat dit alleen tijdens de toegevoegde scenes waarneembaar was. Ik was wel erg moe gisteren, dus mijn aandacht zat er niet 100% bij.
    Ik ben hoe dan ook blij met de set
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #572

    Standaard

    Voor de Pioneer blu-ray bezitters : eind deze week begin volgende week komt een nieuwe firmware update beschikbaar. Zoals altijd is Pioneer snel met oplossen van problemen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #573

    Standaard

    Op mijn panasonic BD-35 speler duurt het een kleine 5 minuten voordat de disk gebruiksklaar is.
    Geen laadscherm wanneer ik de schijf in de speler stop. Na een minuut of 2 verschijnt de bekende "Kijk voor een firmware update voor je speler indien nodig" melding. Daarna is het weer wachten.
    Het is wel een beetje jammer...
    Maar voor mijn speler heb ik al heel lang geen fw update meer gezien...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  24. #574

    Standaard

    Vooralsnog geen problemen met mijn LG BD570. Ik heb alleen BD 1 gekeken, dus kan zijn dat de anderen wel problemen geven.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  25. #575

    Standaard

    Gisteren het ei gekocht bij de MM!
    Ben er super blij mee!
    (was alleen wel een rib uit me lijf als 18-jarige!)

Pagina 23 van 28 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •