Pagina 10 van 18 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 449 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Dus je hebt deze versie gekregen:



    KLIK

    Terwijl je deze besteld had?



    KLIK

    Dan zou ik contact opnemen met bol.com. Beide uitgaves zijn namelijk niet hetzelfde.

  2. #227

    Standaard

    Nou niet helemaal, ik heb de bovenste gekregen inderdaad, maar ik had de andere gevraagd.
    Was een cadeau van mijn ouders en ze hebben nou juist net degene gekocht die ik niet gevraagd had.
    Kan gebeuren natuurlijk, maar als die qua beeld/geluidskwaliteit minder is als de nieuwe Studio Canal versie dan ga ik kijken of ik hem kan retourneren.
    Gaat mij nu vooral dus om de disc, boekje etc niet zozeer.

  3. #228

    Standaard

    Als het goed is het dezelfde transfer, alleen de transfer van MGM in de US is slechter.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #229

    Standaard

    Uit welke release haal je het meeste: The Pianist of Mulholland Dr.?
    Beide nog niet gezien en twee bestellen is een beetje teveel van het goede

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Uit welke release haal je het meeste: The Pianist of Mulholland Dr.?
    Beide nog niet gezien en twee bestellen is een beetje teveel van het goede
    Het hangt er vanaf waar je affiniteit ligt. Als je graag verrast wil worden en dol bent op meer onorthodoxe films dan is Mulholland Dr. de beste keuze. Als je houdt van goed drama dat is The pianist de betere optie. Die laatste film is zeker de veiligere/makkelijkere keuze: je hoeft weinig te doen om die film te kunnen waarderen.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het hangt er vanaf waar je affiniteit ligt. Als je graag verrast wil worden en dol bent op meer onorthodoxe films dan is Mulholland Dr. de beste keuze. Als je houdt van goed drama dat is The pianist de betere optie. Die laatste film is zeker de veiligere/makkelijkere keuze: je hoeft weinig te doen om die film te kunnen waarderen.
    Door die zin wordt het Mulholland Dr., bedankt

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als het goed is het dezelfde transfer, alleen de transfer van MGM in de US is slechter.
    Ok bedankt voor de info.

  8. #233

    Standaard

    Iemand enig idee waarom o.a. Le cercle rouge niet bij Bol.com te vinden is?
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBill Bekijk bericht
    Iemand enig idee waarom o.a. Le cercle rouge niet bij Bol.com te vinden is?
    Hij wordt in Nederland niet uitgebracht.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Hij wordt in Nederland niet uitgebracht.
    Balen. Enig idee of deze ergens regiovrij te krijgen is? (evt met NL subs)
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBill Bekijk bericht
    Balen. Enig idee of deze ergens regiovrij te krijgen is? (evt met NL subs)
    Ja hoor in Frankrijk, Engeland en Duitsland, maar zonder NL subs
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    BD's new: Le dernier vol(FR); Ajami(US); Home(US); The Last Metro & Monterey Pop & Play Time - Criterion(US); Bathory: Die Blutgräfin(DE); Battleship Potemkin(US); The Young Victoria(US); Delicatessen(NL); Vengeance is Mine(UK); Cast Away(US); Rudy(US)

    Jammer, ik zie dat je Le dernier vol al hebt aangeschaft. Ik had je willen waarschuwen: tegenvaller. Nogal saai en niks bijzonders. Vond ik.

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Jammer, ik zie dat je Le dernier vol al hebt aangeschaft. Ik had je willen waarschuwen: tegenvaller. Nogal saai en niks bijzonders. Vond ik.
    Niet bijzonder nee, maar ik vond hem wel aardig om naar te kijken en ik heb hem voor een goede prijs aangeschaft. Iig bedankt dat je de intentie had me te waarschuwen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #239

    Standaard

    Criterion has announced that a pile of StudioCanal titles will go OOP in March, with rights going to Lionsgate. I knew the two weeks hence StudioCanal Collection Blu-rays (Ran, Contempt) were something of a precursor to this. Most notable among the disappearing are Grand Illusion (spine #1), Le corbeau, Pierrot Le Fou (second Blu to go!), Alphaville, Carlos Saura's Flamenco Trilogy and Peeping Tom. I'm not optimistic about Lionsgate handling these titles, but I'm open to being proven wrong. A full list with Amazon/Criterion prices (and links) follows after the jump.


    Met andere woorden, deze titels kunnen we gaan verwachten in de Studio Canal Collection... Pierrot le Fou is al een feit, en Peeping Tom verschijnt op 1 november in Engeland op BD. Lionsgate brengt de Studio Canal Collection-bd's uit in de VS.

    bron: http://hollywood-elsewhere.com/artho...nal-titles.php

  15. #240

    Standaard

    Weet niet of het correct is, maar blijkbaar zit The Deer Hunter nu in de 3 voor 30 actie!

    http://www.freerecordshop.nl/films/t...-5050582721997

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Weet niet of het correct is, maar blijkbaar zit The Deer Hunter nu in de 3 voor 30 actie!

    http://www.freerecordshop.nl/films/t...-5050582721997
    Dat dacht ik ook te zien idd. Het is dat ik hem al heb, maar anders...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #242
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    The Deer Hunter is een van de beste zoniet mijn persoonlijke favoriet van de SCC!

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Weet niet of het correct is, maar blijkbaar zit The Deer Hunter nu in de 3 voor 30 actie!

    http://www.freerecordshop.nl/films/t...-5050582721997
    Bij de vestiging in Zwolle heb ik Last year in Marienbad ook in die actie gezien. Maar op de site staat ie nog wel voor de hoge prijs.

  19. #244

    Standaard

    Ik heb laatst die versie van the deer hunter voor 9,99 gekocht bij de frs hoog catherijne.

  20. #245

    Standaard

    Ik weet niet of dit al eerder besproken is maar ik heb gister A Bout de Souffle(Breathless) gekeken en de ratio was 3:4... terwijl er op de achterkant staat dat hij Widescreen 1.33:1 is. Niet dat ik het heel erg vind om een oude film in 3:4 te kijken maar vind het toch een beetje slordig van StudioCanal. Iemand enig idee of de Criterion wel widescreen is?

  21. #246

    Standaard

    Ben niet helemaal wakker nog denk ik, 1.33:1 is natuurlijk hetzelfde als 3:4 maar waarom staat er dan Widescreen voor?

  22. #247

    Standaard

    4:3 (1.33.1) is het oorspronkelijke beeldformaat. De Criterion is dus ook niet widescreen, maar dat zou ook niet goed zijn geweest...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #248

    Standaard

    het is overigens 4:3 en niet 3:4
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #249

    Standaard

    Ty, en zoals ik al zei ik ben nog niet helemaal wakker :P

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ValBro Bekijk bericht
    Ik weet niet of dit al eerder besproken is maar ik heb gister A Bout de Souffle(Breathless) gekeken en de ratio was 3:4... terwijl er op de achterkant staat dat hij Widescreen 1.33:1 is. Niet dat ik het heel erg vind om een oude film in 3:4 te kijken maar vind het toch een beetje slordig van StudioCanal. Iemand enig idee of de Criterion wel widescreen is?
    Juiste beeldformaat is 1.37:1, aldus imdb. Maar kan Widescreen 1.33:1 niet betekenen dat de film met geprogrammeerde zwarte balken op de schijf staat, zodat hij anomorphic widescreen op tv zien is?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 10 van 18 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •