De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Wicker man (nicolage cage versie)

    OMG ik had het kunnen weten, ik dacht mooi er staat ook de director's cut op, wat blijkt nu, deze wordt in een soort van domme 'theatermode' weergegeven, waarbij aan beide kanten een irritant blok is geplaatst. ofwel de director's cut is niet te kijken IMHO.. En dan had DFW toch oh zo beloofd dat ze geen potje zouden maken van bluray's.. pfffff...

    nu lees ik ook nog eens de review op dvdhome en dan zie ik het volgende zinnetje staan: Deze Blu-ray bevat als extra’s enkel de ‘Director’s Cut’ van de film, die in een betere versie op de 2de disc van de 2 Disc Special Edition SteelBook uitgave staat.

    jammer dus, gelukkig datie maar 4 euro was..

  2. #2

    Standaard

    Ik vind het Engelse origineel veel beter: dat moest februari 2010 uitkomen, wordt steeds uitgesteld als bd- eerst door Cdwow en toen door The Hut; heb 't nu maar opgegeven...
    Het dvd beeld is prima, dus ik doe het er maar mee.
    Ik heb toevallig twee originele dvd's, als je die versie eens wilt proberen stuur ik je met plezier eentje voor nop, anders verdwijnt-ie toch maar i de vuilnisbak...

  3. #3

    Standaard

    Heb gister dus de bioscoop versie zitten kijken, beeld is zeer goed (in iedergeval op 720p beamer), daarna nog even het einde van de director's cut. tja vindt persoonlijk niet echt dat je wat mist (in iedergeval bij het einde).. Film op zich was wel redelijk, maar ik werd vaak afgeleid door die grote witte tanden van cage die zo overduidelijk overkomen, en het acteerwerk van hem is nou niet echt dat je zegt hmmm.. Ik kan met niet zo heel veel meer herinneren van het orgineel, maar nog wel dat ik die indertijd toen ik nog klein was wel indrukwekkend vond..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •