Pagina 102 van 116 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.526 tot 2.550 van 2877 worden weergegeven.
  1. #2526

    Standaard

    ..Hopen dat het dvdtje morgen dan binnen komt... ik ben reuze benieuwd...
    Ondertussen heb ik nog wat ideeen over wat ik kan gaan veranderen om wat meer ruimte te creeren.

    net weer een paar leuke dingetjes gekocht voor bijna nop..... dus de ruimte heb ik hard nodig...
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  2. #2527

    Standaard

    [IMG]file:///C:/Users/TOMVAN%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG]

    Inmiddels is de collectie iets groter geworden. Dvd counter staat nu op 738 en de blu ray counter staat nu op 171
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  3. #2528

    Standaard

    Bats....

    http://www.rudyooms.nl/?p=fotos

    Klein updatje
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  4. #2529

    Standaard

    In december ‘officieel’ met m’n vriendin gaan samenwonen, en mijn dvd’s kon ik natuurlijk niet thuislaten! Dus een plankensysteem gemaakt rondom het grote raam aan de voorkant van het huis. Een beetje het idee van een coole boekenkast. Niet alles past erin, er staan er nog zo’n 400 thuis, en ook de l.e’s heb ik thuisgelaten (mocht er iemand voor een serieuze prijs interesse hebben in Alienheads en dergelijke kan je altijd pm’en!). Maar het grootste gedeelte is dus hier. Foto’s zijn van matige kwaliteit, maarja, telefoon he!







    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  5. #2530

    Standaard

    Mooi georderend..misschien sommige te vlak op elkaar..maar je kan ook niet anders als je gaat samen wonen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #2531

    Standaard

    mooie collecties!
    binnekort komen mijn foto´s zodra ik m´n kast in elkaar heb (zelf ontwerp)
    gr
    Be the change you want to see in the world

  7. #2532

  8. #2533

    Standaard

    wow!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #2534
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Inderdaad wow, Hoeveel staan/hangen er daar eigenlijk Paul ? Ondertussen ook
    geen bankjes meer over en dan maar gewoon op de grond plaatsen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #2535

    Standaard

    Tja, je moet wat he. Heb nu 2159 titels op dvd en 759 op blu ray (maar dit zijn alleen de dvds)

  11. #2536

    Standaard

    tering tietjes..... dat zijn potver een hoop dvds
    Netjes
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  12. #2537

    Standaard

    Wist niet direct waar ik het moest plaatsen, maar ik stond afgelopen donderdag in het AD, in een item over het einde van de DVD, staat ook een plaatje bij. Ze vroegen of ik mee wilde doen naar aanleiding van een foto van m'n dvd collectie die ik 2 jaar terug plaatste op moviemeter.



    Alleen hebben ze m'n naam niet goed gescreven, lijkt het alsof ik een opschepper ben en dat ik te stom ben om een boek te lezen, maarja.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  13. #2538

    Standaard

    Leuk artikel, Daan. Is dat trouwens geen Blu-ray in je rechterhand? Wat spreken ze dan van twee dvd's?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #2539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hoeks Bekijk bericht
    Als mijn complete collectie zou omvallen, zou ik een stapel DVD's over me heen krijgen en hoofdpijn hebben.

    Bij deze collectie zou ik in dat geval hartstikke dood zijn.

  15. #2540

  16. #2541

  17. #2542

    Standaard

    Mooi verschil ook met mijn foto en de foto er boven.

  18. #2543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Mooi verschil ook met mijn foto en de foto er boven.
    Komt Waarschijnlijk alleen door de grotere camera lens Vince.

  19. #2544
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 08-04-2011 om 19:47
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  20. #2545

    Standaard

    Gruwelijke filmcollectie heb je daar, chapeau!

    Zie ik daar nou ook een bijzondere editie van The Prestige tussen staan? Ik hoor graag wat voor editie het is!

  21. #2546

  22. #2547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Gruwelijke filmcollectie heb je daar, chapeau!

    Zie ik daar nou ook een bijzondere editie van The Prestige tussen staan? Ik hoor graag wat voor editie het is!

    Merci voor het compliment....

    Volgens mij bedoel je deze:

    http://nuno-dvdcollection.blogspot.c...ailand-r3.html
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  23. #2548

  24. #2549

    Standaard

    Wow! Prachtcollectie!

    Zie ik daar dvd's van Talespin? Dat moet dan wel de Amerikaanse versie zijn? Is die regiovrij?


  25. #2550

    Standaard

    Nee, Talespin zit er helaas niet tussen... Was het maar waar!!

    Heb alleen de Nederlandse uitgaven, met uitzondering van de Walt Disney Treasures-serie. Dat zijn de Amerikaanse uitgaven.

Pagina 102 van 116 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •