Pagina 51 van 53 EersteEerste ... 4147484950515253 LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #1251

    Standaard

    ja dat klopt, je hebt Dragonball, DBZ en DBGT en in principe ook Dragonball kai maar dat is hetzelfde als Z alleen zonder fillers

  2. #1252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ja dat klopt, je hebt Dragonball, DBZ en DBGT en in principe ook Dragonball kai maar dat is hetzelfde als Z alleen zonder fillers
    En flink wat scenes opnieuw geanimeerd


  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Er zijn toch meer serie's van dragonball behalve Z en GT?
    Precies. Er is namelijk ook gewoon Dragonball.

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    En flink wat scenes opnieuw geanimeerd
    En helaas ook flink wat gevechten ingekort. Zoals het gevecht tussen Vegeta en Jeice als voorbeeld genomen. Vegeta komt op hem af en dan is de scene waar vegeta een mep op zijn gezicht als van opzij verkoopt eruit geknipt. Ineens skipt de scene over dat vegeta hem afmaakt.

    Dit is maar een voorbeeld te noemen. Hoe meer ik een paar stukjes van afleveringen kijk hoe meer ik me eraan erger!
    Je merkt gewoon dat van sommige stukken gewoon scenes ontbreken. Zelfs vriend van me die niet eens Dragonball Z gevolgd heeft merkte het!
    Dan word het al wel heel erg hoor!

    Ik heb BR Box 1 en 2 in bezit gehad maar meteen weer doorverkocht! Dit is echt niks voor mij!

    Kwaliteit en intro's zijn fantastisch maar dat is ook het enige positieve wat ik ervan kan zeggen.

    Ik houd het lekker bij Dragonball Z en misschien dat die ook ooit nog op BR uitkomt!

    Ik raad mensen aan gewoon de DRAGON BOXEN te kopen en niet KAI Z!

    Ikzelf bezit nog de oude Blauwe / Oranje en Groene boxen. (DRAGONBALL / Z / GT DIGITALLY REMASTERED)
    Maar mensen die nog moeten beginnen met sparen kunnen beter de DRAGON BOXEN kopen.
    Perfect origineel 4:3 beeld en ook Beter Japans geluid!
    Laatst aangepast door wild-child83 : 07-04-2011 om 01:40

  5. #1255

    Standaard

    Wow, ik zie dat je het hele concept van Dragon Ball Kai gewoon niet snapt

    Kai is juist heel wat sneller dan DBZ. Het verhaal blijft, alleen hebben ze er inderdaad heel wat uit gehaald. Daardoor kijkt de serie (naar mijn mening) veel lekkerder weg Kai is meer gebaseerd op de originele manga. De stukken die als opvulling (filler) gemaakt zijn, zijn er uit gehaald, omdat dit niet in de manga zat. Bijvoorbeeld het hele Garlic Jr. verhaal is eruit gehaald. Dit heeft ook nooit in de manga gezeten. Dit is gewoon gemaakt omdat de manga nog niet verder was. Omdat de manga dus minder snel ging als de serie, hebben ze bij de serie er dingen bij bedacht.

    Dus als je er vanuit ging dat Kai gewoon DBZ was, alleen dan sommige stukken opnieuw geanimeerd, dan had je dus ook nog totaal geen onderzoek naar Kai gedaan.

    Kai is trouwer aan de manga. Simple as that.

    En de die hard, die kopen toch wel alle DBoxen en de Kai boxen.

    Oh, and for the record, het is "Dragon Ball Kai", niet "Dragon Ball Z Kai". Die Z heeft FUNimation ertussen gezet, omdat het dan gewoon beter verkoopt.


  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Wow, ik zie dat je het hele concept van Dragon Ball Kai gewoon niet snapt

    Kai is juist heel wat sneller dan DBZ. Het verhaal blijft, alleen hebben ze er inderdaad heel wat uit gehaald. Daardoor kijkt de serie (naar mijn mening) veel lekkerder weg Kai is meer gebaseerd op de originele manga. De stukken die als opvulling (filler) gemaakt zijn, zijn er uit gehaald, omdat dit niet in de manga zat. Bijvoorbeeld het hele Garlic Jr. verhaal is eruit gehaald. Dit heeft ook nooit in de manga gezeten. Dit is gewoon gemaakt omdat de manga nog niet verder was. Omdat de manga dus minder snel ging als de serie, hebben ze bij de serie er dingen bij bedacht.

    Dus als je er vanuit ging dat Kai gewoon DBZ was, alleen dan sommige stukken opnieuw geanimeerd, dan had je dus ook nog totaal geen onderzoek naar Kai gedaan.

    Kai is trouwer aan de manga. Simple as that.

    En de die hard, die kopen toch wel alle DBoxen en de Kai boxen.

    Oh, and for the record, het is "Dragon Ball Kai", niet "Dragon Ball Z Kai". Die Z heeft FUNimation ertussen gezet, omdat het dan gewoon beter verkoopt.
    Ik snap het concept wel maar ze hadden van de gevechten zelf moeten afblijven! Al dat gepraat er tussendoor mag er van mij uitgeknipt worden en Garlic Junior saga en die aflevering dat Goku and Piccolo gaan racen etc. etc. etc. maar je gaat geen vechtscenes (zichtbaar) inkorten. Dat hadden ze soms beter moeten editten. Sorry ik vind het tegenvallen en nogmaals wat veel meer mensen ook melden. Had de complete serie opnieuw geanimeerd moeten worden net als de film plan to eridicate the Sayians. En nee kom niet met het excuus ja maar dat kost veel geld... wat ze aan DBZ verdiend hebben is belachelijk gewoon! (Serie, merchandize) De serie was het waard compleet een make-over te krijgen! Dan was het echt perfect geweest.

    Mijn mening (en meer mensen die ik ken delen dat) vinden Dragon Ball Kai = FAAL!

    Ik verkocht de blu-rays niet voor niets door!

    Kijk Fullmetal Alchemist en Hellsing dat zijn goede voorbeelden hoe het moet! Compleet de serie opnieuw animeren die 1:1 overeenkomt met het manga verhaal.
    Daar heb ik respect voor. Hadden ze bij Dragon Ball ook moeten doen en echt iedereen was blij!
    Laatst aangepast door wild-child83 : 09-04-2011 om 01:41

  7. #1257

  8. #1258

    Standaard

    Ik ben nooit een fan geweest van DB Kai inderdaad. Heb hooguit de eerste twee/drie afleveringen gezien. Aangezien ik net daarvoor heel DBZ had gekeken was het voor mij niet nodig hieraan te beginnen.

    Was inderdaad een heel team opnieuw begonnen net als bij FMA dan had ik elke week zitten kijken.

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Ik ben nooit een fan geweest van DB Kai inderdaad. Heb hooguit de eerste twee/drie afleveringen gezien. Aangezien ik net daarvoor heel DBZ had gekeken was het voor mij niet nodig hieraan te beginnen.

    Was inderdaad een heel team opnieuw begonnen net als bij FMA dan had ik elke week zitten kijken.
    Precies en dus geen oude koeien uit de sloot halen en ff wassen en klaar.
    Wij willen verse biefstukken!

  10. #1260

    Standaard

    Wanneer gaan ze de dbz sagas nu eindelijk eens uitbrengen met nl ondertiteling op dvd of bluray? Ik heb ergens anders gelezen waarschijnlijk nooit alleen vraag ik mij af waarom want deze zalige reeks ontbreekt echt in mijn dvd collectie en import hoef ik niet.

  11. #1261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tv1984 Bekijk bericht
    Wanneer gaan ze de dbz sagas nu eindelijk eens uitbrengen met nl ondertiteling op dvd of bluray? Ik heb ergens anders gelezen waarschijnlijk nooit alleen vraag ik mij af waarom want deze zalige reeks ontbreekt echt in mijn dvd collectie en import hoef ik niet.
    De movies zijn al op blu-ray. Ned subs: vindt je dat echt nodig? Ik denk dat iemand uit groep 6 het nog kan volgen.

  12. #1262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    De movies zijn al op blu-ray. Ned subs: vindt je dat echt nodig? Ik denk dat iemand uit groep 6 het nog kan volgen.
    Het kost duur genoeg dus ja dan wil ik echt wel met ondertiteling.

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    De movies zijn al op blu-ray. Ned subs: vindt je dat echt nodig? Ik denk dat iemand uit groep 6 het nog kan volgen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tv1984 Bekijk bericht
    Het kost duur genoeg dus ja dan wil ik echt wel met ondertiteling.


    ...

    Aaaaaaanyways, de serie zal hier zeer (maar dan ook zéér) waarschijnlijk nooit uitgebracht worden. De Nederlandse markt voor deze serie is te klein. Heb ook geen idee waar de rechten zouden liggen in Nederland, maar ik gok nog steeds bij Bridge Entertainment... Als ik jou was, zou ik toch lekker gaan importeren. En de ondertiteling heb je echt niet nodig.


  14. #1264

    Standaard

    NL subs voor een serie als dit???
    Toen ik 16 jaar was downloadde ik de serie al en was ik echt geen ster in Engels en kon het makkelijk volgen.

    Je hebt het zoals meerdere hier al melden echt niet nodig.
    De serie komt niet in NL uit! Reken daar maar niet op. Ik heb daar weleens navraag naar gedaan.

    PS: Die Dragon Ball kai serie waar ik al geen fan van was stopt bij cell saga. Haha wat een slechte serie ik lach me rot. Had of bij de Frieza saga dan gestopt of gewoon tot de buu saga maar niet bij cell mensen. Heb de reviews gelezen niemand snapt die logica en velen hebben al spijt van hun KAI verzameling hahaha. Dus mensen nogmaals raad ik je aan die niet te kopen! heb al genoeg argumenten eerder genoemd waarom ik het een slechte serie vind (duidelijk geknipte stukken in zelfs gevechten) en dit slaat alles nu de serie is gestopt bij de Cell Saga.

    Hier een stukje review:
    Kai was supposed to be a truer adaption of Toriyama's original manga. How can they claim that if they don't even adapt the final third of the series? Nothing about this really adds up at all.

    Helemaal mee eens!

  15. #1265

    Standaard

    Zelf heb ik dan geen nl subs nodig en heb ze ook al gedownload, maar toch best raar dat ze niet officieel in nederland worden uitgebracht. Toen het op tv kwam was het toch ook ondertiteld.
    Anyway ik weet wel dat je ze bij mediamarkt in Alk maar kan kopen

  16. #1266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Zelf heb ik dan geen nl subs nodig en heb ze ook al gedownload, maar toch best raar dat ze niet officieel in nederland worden uitgebracht. Toen het op tv kwam was het toch ook ondertiteld.
    Anyway ik weet wel dat je ze bij mediamarkt in Alk maar kan kopen
    Ja hier in België ook tem de cell games hebben ze uitgezonden jammer bestond er toen nog niet zoiets als digitale tv ik heb het toen wel opgenomen op vhs maar die kwaliteit is echt crap. Wat betreft die nl subs zonder zal ik het zeker kunnen volgen toch voor 90 a 95% maar uiteraard wil ik het het liefst voor 100% kunnen volgen. Maar engels is nog altijd beter dan in het frans vroeger als ik klein was keek ik er naar op club dorothee en toen verstond ik er helemaal niets van.
    Laatst aangepast door tv1984 : 02-07-2011 om 00:44

  17. #1267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Aaaaaaanyways, de serie zal hier zeer (maar dan ook zéér) waarschijnlijk nooit uitgebracht worden. De Nederlandse markt voor deze serie is te klein.
    Kwestie van al de boxen in één keer opnieuw uitbrengen, maar als toevoeging Franse, Spaanse, Duitse, Portugese, Italiaanse en Nederlandse ondertiteling. Dan heb je meteen de gehele Europese markt.

    Bij een gebrek aan NL-subs lopen ze een hoop inkomen mis. Alleen al door mij lopen ze 500 tot 1000 euro mis. Voor de gehele DB, DBZ, DBGT en de movies zou een fan al 500 tot 1000 euro kwijt zijn, reken je omzet maar uit. De franchise is te groot om daar niet van de profiteren, absoluut een gat in de markt.

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Kwestie van al de boxen in één keer opnieuw uitbrengen, maar als toevoeging Franse, Spaanse, Duitse, Portugese, Italiaanse en Nederlandse ondertiteling. Dan heb je meteen de gehele Europese markt.

    Bij een gebrek aan NL-subs lopen ze een hoop inkomen mis. Alleen al door mij lopen ze 500 tot 1000 euro mis. Voor de gehele DB, DBZ, DBGT en de movies zou een fan al 500 tot 1000 euro kwijt zijn, reken je omzet maar uit. De franchise is te groot om daar niet van de profiteren, absoluut een gat in de markt.
    Het is zo ie zo al raar dat de serie niet in Europa Remastered uitkomt.
    Enkel Duitsland en Frankrijk hebben hun eigen DUB versies.
    Maar de rest niet. U.K. hallo word eens wakker brengt de complete serie remastered opnieuw uit!

    Pffff.. Mij maakt niet uit ik heb de USA versies al maar het is idd raar. Maar NL subs komt niet uit meeste mensen hebben de import al en de NL markt is best klein hoor. daar zal ik zelf ook geen vertrouwen meer in hebben dat nu nog uit te brengen. Paar jaar geleden wel maar nu hebben teveel mensen de import box al gekocht.

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Kwestie van al de boxen in één keer opnieuw uitbrengen, maar als toevoeging Franse, Spaanse, Duitse, Portugese, Italiaanse en Nederlandse ondertiteling. Dan heb je meteen de gehele Europese markt.

    Bij een gebrek aan NL-subs lopen ze een hoop inkomen mis. Alleen al door mij lopen ze 500 tot 1000 euro mis. Voor de gehele DB, DBZ, DBGT en de movies zou een fan al 500 tot 1000 euro kwijt zijn, reken je omzet maar uit. De franchise is te groot om daar niet van de profiteren, absoluut een gat in de markt.
    Je hebt wel gelijk, maar het probleem is dat de rechten in elk land weer bij een andere distributeur ligt. En dat zijn bedrijven dat alleen in hun eigen land actief zijn. Het is gewoon een rechten probleem.

    En als een Europese distributeur de remastered sets of de DBoxen uit wil brengen moeten ze die masters weer van FUNimation kopen. En dat is voor een distributeur in 1 land gewoon te duur, denk ik.


  20. #1270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Je hebt wel gelijk, maar het probleem is dat de rechten in elk land weer bij een andere distributeur ligt. En dat zijn bedrijven dat alleen in hun eigen land actief zijn. Het is gewoon een rechten probleem.

    En als een Europese distributeur de remastered sets of de DBoxen uit wil brengen moeten ze die masters weer van FUNimation kopen. En dat is voor een distributeur in 1 land gewoon te duur, denk ik.
    Funimation heeft ook een U.K uitgever en die zal gewoon alle DBZ remastered moeten uitbrengen. Hebben ze in 2003-2005 ook gedaan.
    Snap niet dat ze dat niet doen. Wat is nu het rechtenprobleem? In verleden was Funimation in de U.K. ook diegene die de rechten had hoor.
    Heb zelf nog een paar oude U.K. DVD releases liggen.

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    Funimation heeft ook een U.K uitgever en die zal gewoon alle DBZ remastered moeten uitbrengen. Hebben ze in 2003-2005 ook gedaan.
    Snap niet dat ze dat niet doen. Wat is nu het rechtenprobleem? In verleden was Funimation in de U.K. ook diegene die de rechten had hoor.
    Heb zelf nog een paar oude U.K. DVD releases liggen.
    Volgens mij had AB Groupe de rechten in de UK. En hadden ze ook een eigen dub. Dus andere stemmen dan de FUNimation dub.
    En wat is nu het rechten probleem? Heel simpel: dat de rechten bij bedrijven liggen die de serie gewoonweg niet uitbrengen. In Frankrijk, Duitsland, Spanje (en waarschijnlijk andere landen) doen die distributeurs dat wel, maar helaas in Nederland en UK niet. En als ze dat deden, waren het nog steeds niet dezelfde masters als de orange bricks of the DragonBoxen. Want die masters zijn gewoon erg duur voor een te kleine markt. De releases in Frankrijk, Duitsland en Spanje zijn ook andere masters als de orange bricks en de DragonBoxen.

    Een feit blijft dat de rechten per land verschillend liggen. Dat is het probleem. Daarom kan men nog altijd het beste een regio vrije DVD speler kopen en de DragonBoxen importeren Zoals wij ook doen

    On another topic: FUNimation gaat Dragon Ball Z uitbrengen op Blu-ray. Dus de originele versie, niet Kai. De eerste box komt 18 november uit, getiteld "Dragon Ball Z: Level 1.1". (Lame title, but oh well :P) De box zal aflevering 1 t/m 17 bevatten. Het is nog niet bekend of het 16:9 zal zijn of 4:3 en of ze de orange bricks masters gaan gebruiken of opnieuw (en goed) gaan remasteren.

    Magoed, ik ben voorlopig wel klaar met nieuwe releases kopen. Ik maak de DragonBox serie en de Dragon Ball Kai Blu-rays compleet. Daarna schaf ik de DBZ serie wel op Blu-ray aan wanneer de boxen goedkoop zijn.


  22. #1272

  23. #1273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ah maar natuurlijk nog meer uitmelken.
    Valt mee dat ze hem meteen 4:3 uitbrengen lol.
    Zijn ze regio vrije net als Kai of enkel A (Zoals de movies?)

    Want mijn blu-rays Kai heb ik opgeruimd (had er een paar) maar vond het echt slecht!
    Maar wil Dragonball Z wel in HD hebben.
    En ja ik heb een regio vrije blu-ray speler maar ik wil toch ff weten of ze regio vrij (of A-B) zijn of niet zodat ik ze overal kan kijken!

  24. #1274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    Ah maar natuurlijk nog meer uitmelken.
    Valt mee dat ze hem meteen 4:3 uitbrengen lol.
    Zijn ze regio vrije net als Kai of enkel A (Zoals de movies?)

    Want mijn blu-rays Kai heb ik opgeruimd (had er een paar) maar vond het echt slecht!
    Maar wil Dragonball Z wel in HD hebben.
    En ja ik heb een regio vrije blu-ray speler maar ik wil toch ff weten of ze regio vrij (of A-B) zijn of niet zodat ik ze overal kan kijken!
    Geen idee. De eerste set komt 8 november uit. En ik ga ze niet meteen aanschaffen. Wacht eerst wel een tijdje tot ze behoorlijk zijn afgeprijsd

    En Funimation blijft DBZ uitmelken. Het levert ze geld op, dus tja... Hoop eerder dat ze DB op Blu-ray uitbrengen... Dat zou ik wel meteen kopen


  25. #1275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Geen idee. De eerste set komt 8 november uit. En ik ga ze niet meteen aanschaffen. Wacht eerst wel een tijdje tot ze behoorlijk zijn afgeprijsd

    En Funimation blijft DBZ uitmelken. Het levert ze geld op, dus tja... Hoop eerder dat ze DB op Blu-ray uitbrengen... Dat zou ik wel meteen kopen
    Voor de fans er is weer een nieuwe DragonbalL Z Special uit!
    Vervolg op Bardock son of Goku film

    zie hier en enjoy:
    http://www.youtube.com/watch?v=lW9HG50DFxA

Pagina 51 van 53 EersteEerste ... 4147484950515253 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •