Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 151 worden weergegeven.

Discussie: Kees & co dvd's

  1. #126

    Standaard

    Met de originele bezetting was het inderdaad erg goed (niet goed genoeg om de DVD's aan te schaffen, maar dat terzijde). Ze zijn alleen te lang doorgegaan nadat Rik Hoogendoorn niet meer wilde. Toen hadden ze meteen moeten stoppen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #127

    Standaard kees en co box

    ik ben op zoek naar seizoen 7
    of een heel box er van
    van kees en co
    wie kan mijn daar aan helpen
    mijn dank weer
    of een heel box er van

  3. #128

    Standaard

    Seizoen 7 is er nog niet.
    Alleen seizoen 5 & 6 staan op de planning voor deze maand.
    Naar mijn weten is er geen box van alleen losse seizoenen tot nu toe seizoenen 1 t/m 4.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hapje007 Bekijk bericht
    ik ben op zoek naar seizoen 7
    of een heel box er van
    van kees en co
    wie kan mijn daar aan helpen
    mijn dank weer
    of een heel box er van
    die is nog niet uit
    of een heel box er van

  5. #130

    Standaard

    Inmiddels ook aan het seizoen zonder Ben begonnen; valt me nog erg mee. Tot nu toe vrij hilarisch met bijvoorbeeld die parkiet of de auto door de pui.

    Maar vanaf dat seizoen is het toch geen bewerking meer (hoofdrolspeler origineel overleden en serie gestopt), waarom staat dat dan wel op de aftiteling (Martine Bijl)? De laatste seizoenen heeft Haye geschreven.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Inmiddels ook aan het seizoen zonder Ben begonnen; valt me nog erg mee. Tot nu toe vrij hilarisch met bijvoorbeeld die parkiet of de auto door de pui.

    Maar vanaf dat seizoen is het toch geen bewerking meer (hoofdrolspeler origineel overleden en serie gestopt), waarom staat dat dan wel op de aftiteling (Martine Bijl)? De laatste seizoenen heeft Haye geschreven.
    Volgens mij is seizoen 6 nog door de Engelsen geschreven (op de aftiteling van de aflevering Arriba!!! staat bijv. dat ene Lucy Flannery die aflevering geschreven heeft) en door Martine Bijl vertaald.

    Met zekerheid durf ik het niet te zeggen, maar ik ga er wel van uit.

    De laatste twee seizoenen zijn wel door Haye geschreven

  7. #132

    Standaard

    Bij de aflevering De bruiloft staat ook 'Andrew Marshall', oa van 2.4 Children. Maar daar zijn de scripts van seizoen 6 niet van (ze zijn gestopt nadat 'Ben' was overleden). Andere series die hij heeft geschreven komen ook niet met deze sitting overeen. Hetzelfde met Paul Makin of Lenny Barker.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Bij de aflevering De bruiloft staat ook 'Andrew Marshall', oa van 2.4 Children. Maar daar zijn de scripts van seizoen 6 niet van (ze zijn gestopt nadat 'Ben' was overleden). Andere series die hij heeft geschreven komen ook niet met deze sitting overeen. Hetzelfde met Paul Makin of Lenny Barker.
    Tja, het kán natuurlijk zo zijn dat Endemol ten tijde van seizoen 6 de Engelsen heeft gevraagd om nieuwe scripts te schrijven, omdat Nederlandse schrijvers te druk waren ofzo.

    Het kan ook zo zijn dat de afleveringen voor seizoen 6 door Nederlandse schrijvers zijn geschreven, alleen zou Haye van der Heyden imo afvallen - gezien het feit dat zijn comedy's meestal over een familie gaan (zie Kees & Co s7 en s8 en KGB).

    Maar sowieso snap ik niet waarom ze de serie zo drastisch veranderd hebben na seizoen 5. Ik bedoel; ze hadden toch op de oude voet verder kunnen gaan? Waarom tot twee keer toe veranderen van verhaal?

    Misschien hadden ze beter kunnen stoppen na s5. Seizoen 6 is zeker leuk (vooral de cameo van Nol Brouwer is geniaal en opvallend, gezien 2.4 Children en Man About The House van twee totaal verschillende makers zijn) en Michel via de intercom blijft grappig, maar het heeft niet meer hetzelfde Kees & Co-gevoel.

    Ik moet de boxen trouwens nog steeds kopen, maar ik laat GTST, SamSam en Spijkerhoek even voorgaan

  9. #134

    Standaard

    Zou inderdaad kunnen dat de Engelsen zelf nieuwe afleveringen hebben geschreven en Bijl de vertaling heeft gedaan. Wel wat omslachtig Óf de credits kloppen niet en dan inderdaad Nederlandse schrijvers.

    In dat jaar hadden ze de Engelsen overigens toch ingehaald, en zouden ze toch geen (13) nieuwe afleveringen hebben. Zag op Youtube wel dat bepaalde scénes (buiten het verhaal om, zoals muziekclips) niet in Nederland zijn overgenomen. Net als Kerstafleveringen. Is 2.4 Children eigenlijk hier uitgezonden?

    Spijkerhoek heb ik wat jaren terug al gezien (is ook STERK minder geworden in de laatste 2 seizoenen!), en Samsam komt bij mij na Kees en co, dus dat gaat zit er volgende week weer aan te komen. En daarna Oppassen!!! Wat komen die Nederlandse comedy's toch allemaal tegelijk uit!!! Maar fijn dát ze uit komen! Missen we nu nog een grote langlopende 90's comedy? Gtst kijk ik alleen de nieuwe afleveringen, die oude seizoenen gaat me wat te veel tijd kosten.

  10. #135

    Standaard

    Overigens wel creatief hoe ze de Millennium aflevering toch na het milennium hebben kunnen laten afspelen

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Zou inderdaad kunnen dat de Engelsen zelf nieuwe afleveringen hebben geschreven en Bijl de vertaling heeft gedaan. Wel wat omslachtig Óf de credits kloppen niet en dan inderdaad Nederlandse schrijvers.

    In dat jaar hadden ze de Engelsen overigens toch ingehaald, en zouden ze toch geen (13) nieuwe afleveringen hebben. Zag op Youtube wel dat bepaalde scénes (buiten het verhaal om, zoals muziekclips) niet in Nederland zijn overgenomen. Net als Kerstafleveringen. Is 2.4 Children eigenlijk hier uitgezonden?

    Spijkerhoek heb ik wat jaren terug al gezien (is ook STERK minder geworden in de laatste 2 seizoenen!), en Samsam komt bij mij na Kees en co, dus dat gaat zit er volgende week weer aan te komen. En daarna Oppassen!!! Wat komen die Nederlandse comedy's toch allemaal tegelijk uit!!! Maar fijn dát ze uit komen! Missen we nu nog een grote langlopende 90's comedy? Gtst kijk ik alleen de nieuwe afleveringen, die oude seizoenen gaat me wat te veel tijd kosten.
    Het is misschien wel wat omslachtig ja, maar het zou wel kunnen, zeker omdat de serie zelf ook uit Engeland komt. Bij Spijkerhoek vind ik het eerlijk gezegd vreemder dat de serie hier is bedacht (door Joop vd Ende en Bert vd Veer), en door Engelse schrijvers is geschreven.

    Voor zover ik weet is 2.4 Children hier niet uitgezonden, zou ik eigenlijk wel leuk vinden. Net als Tom, Dick & Harriet, The Two Of Us en Me And My Girl

    Ik las het al van Spijkerhoek, dat het minder werd in de laatste seizoenen. Maar ik zie het nog wel, misschien valt de hele serie me wel tegen (al betwijfel ik dat). Daarna GTST s4, SamSam s9 en s10 en daarna weer GTST s5.

    Er zijn wel wat meer comedy's die nog op dvd uit moeten komen (al zijn ze niet langlopend): Niemand De Deur Uit, Wat Schuift Het, Pril Geluk, Ik Ben Je Moeder Niet, Verkeerd Verbonden... ik denk dat ik nog wel even kan doorgaan

  12. #137

    Standaard

    Jochies, (EDIT: Wauw, wat een beledigende manier van aanspreken! Pardon hiervoor nog, met 6 jaar terugwerkende kracht xD) 2.4 children wordt herhaald op BBC Entertainment (Digitaal kanaal) en staat uitgebreid op YouTube. Ik heb al heel veel beelden gezien en al stapels aan afleveringen nagecheckt, en de eerste 5 seizoenen Kees & Co = Complete reeks 2.4 Children. Soms zijn afleveringen tot op camerapunten gelijk, soms zijn er typisch Engelse dingetjes weggelaten, en ook de volgorde van afleveringen in seizoenen is totaal anders (De eerste twee afleveringen van seizoen 2 K&C waren bijvoorbeeld de laatste 2 afleveringen van seizoen 2 2.4C), maar dat komt ook een beetje omdat Engelse seizoenen altijd maar een aflevering of 6/7 zijn Al was de vakantie in Florida wel een van de laatste afleveringen van Seizoen 3 dacht ik in het origineel...

    De aflevering waarin Sonja trouwt heeft als scene in de kerk Sonja die 1 stap zet en de kerk uit rent... In de Engelse versie komt er op dat moment een groots dansnummer van alle gasten die het liedje zingen wat de dame bij de bushalte (In het origineel in de bus zelf) zong. Zulke verschilletjes dus, verder niet echt heel veel anders hoor. Zelfs het decor heeft redelijk veel weg van het origineel

    Enneh, de cameo van Nol Brouwer ís gewoon geniaal. Was waarschijnlijk omdat SamSam dat jaar, zonder enige vorm van afscheid, moest stoppen (Gecancelled). Overigens, hebben Harm Edens en Ger Apeldoorn niks met dat 6e seizoen Kees en Co te maken gehad?
    Laatst aangepast door Samba-boy : 28-10-2017 om 21:58 Reden: Ik vond dat dit een héél denigrerende manier van aanspreken was.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Er zijn wel wat meer comedy's die nog op dvd uit moeten komen (al zijn ze niet langlopend): Niemand De Deur Uit, Wat Schuift Het, Pril Geluk, Ik Ben Je Moeder Niet, Verkeerd Verbonden... ik denk dat ik nog wel even kan doorgaan
    Zonder Ernst, Zaterdagavondcafé, Hij en Julia...

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht

    Enneh, de cameo van Nol Brouwer ís gewoon geniaal. Was waarschijnlijk omdat SamSam dat jaar, zonder enige vorm van afscheid, moest stoppen (Gecancelled). Overigens, hebben Harm Edens en Ger Apeldoorn niks met dat 6e seizoen Kees en Co te maken gehad?
    Ik vraag me nog steeds af waar Rietje was

    Geen idee of Harm en Ger wat met Kees & Co te maken hebben gehad.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Zonder Ernst, Zaterdagavondcafé, Hij en Julia...
    Bergen Binnen, Gemeentebelangen, Steil Achterover, Ben Zo Terug, Auberge De Vlaamsche Pot, Jansen Jansen...

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Jochies, 2.4 children wordt herhaald op BBC Entertainment (Digitaal kanaal) en staat uitgebreid op YouTube. Ik heb al heel veel beelden gezien en al stapels aan afleveringen nagecheckt, en de eerste 5 seizoenen Kees & Co = Complete reeks 2.4 Children. Soms zijn afleveringen tot op camerapunten gelijk, soms zijn er typisch Engelse dingetjes weggelaten, en ook de volgorde van afleveringen in seizoenen is totaal anders (De eerste twee afleveringen van seizoen 2 K&C waren bijvoorbeeld de laatste 2 afleveringen van seizoen 2 2.4C), maar dat komt ook een beetje omdat Engelse seizoenen altijd maar een aflevering of 6/7 zijn Al was de vakantie in Florida wel een van de laatste afleveringen van Seizoen 3 dacht ik in het origineel...

    De aflevering waarin Sonja trouwt heeft als scene in de kerk Sonja die 1 stap zet en de kerk uit rent... In de Engelse versie komt er op dat moment een groots dansnummer van alle gasten die het liedje zingen wat de dame bij de bushalte (In het origineel in de bus zelf) zong. Zulke verschilletjes dus, verder niet echt heel veel anders hoor. Zelfs het decor heeft redelijk veel weg van het origineel
    Dus je wou zeggen dat deze aflevering ppl in Kees en co zit...? ""Two Years Before The Mast" Tina has booked herself on a luxury cruise, but when Bill and company give Ben’s tactless sister a lift to the ship they end up crashing into the Captain and his crews’ cars. Later they board the ship and it shortly after sets sail. Bill, Ben, David and Rona have to disguise themselves to prevent the Captain from recognising them.

    En die 'typische Engelse dingetjes' bedoel ik dus. Maar wel weggelaten..
    "Two Years Before The Mast"26 December 1996 (1996-12-26)Tina has booked herself on a luxury cruise, but when Bill and company give Ben’s tactless sister a lift to the ship they end up crashing into the Captain and his crews’ cars. Later they board the ship and it shortly after sets sail. Bill, Ben, David and Rona have to disguise themselves to prevent the Captain from recognising them.

  17. #142

    Standaard

    Bergen Binnen, Gemeentebelangen, Steil Achterover, Ben Zo Terug, Auberge De Vlaamsche Pot, Jansen Jansen... Zonder Ernst, Zaterdagavondcafé, Hij en Julia...
    Die series van 1 of 2 seizoenen... wel logisch dat ze die niet uitbrengen. Gelukkig komt het meeste op CCF Zou jansen Jansen en Ben zo terug nog wel graag eens zien...

  18. #143

    Standaard

    Goed nieuws voor de fans!!!

    Op 8 augustus komen seizoen 7 & 8 van Kees & Co uit op dvd!

    Bron: http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp



    EDIT: Volgens bol.com komen ze op 8 september uit
    Laatst aangepast door PeterKelder : 29-06-2011 om 09:10

  19. #144

    Standaard

    Kijk, dat is nou eens goed nieuws!!!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Dus je wou zeggen dat deze aflevering ppl in Kees en co zit...? ""Two Years Before The Mast" Tina has booked herself on a luxury cruise, but when Bill and company give Ben’s tactless sister a lift to the ship they end up crashing into the Captain and his crews’ cars. Later they board the ship and it shortly after sets sail. Bill, Ben, David and Rona have to disguise themselves to prevent the Captain from recognising them.

    En die 'typische Engelse dingetjes' bedoel ik dus. Maar wel weggelaten..
    "Two Years Before The Mast"26 December 1996 (1996-12-26)Tina has booked herself on a luxury cruise, but when Bill and company give Ben’s tactless sister a lift to the ship they end up crashing into the Captain and his crews’ cars. Later they board the ship and it shortly after sets sail. Bill, Ben, David and Rona have to disguise themselves to prevent the Captain from recognising them.
    In feite plaats je nu 2 keer dezelfde Engelse synopsis. Volgens mij is deze aflevering ook in het Nederlands gedaan maar met een ander idee (Niet op een cruise misschien? Herinner me wel een aflevering waar iedereen iemand probeert te ontwijken...)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Die series van 1 of 2 seizoenen... wel logisch dat ze die niet uitbrengen. Gelukkig komt het meeste op CCF Zou jansen Jansen en Ben zo terug nog wel graag eens zien...
    Hoezo dat nou weer? Ik kan genoeg series noemen waarvan er maar 1 of 2 seizoenen gemaakt zijn en die toch op DVD zijn uitgebracht. Ik noem een Tax Free met maar 1 seizoen, een Dok 12 met 1 seizoen, Blauw Blauw met 2 seizoenen, Sjans had 2 seizoenen en werd zelfs 2 keer uitgebracht (Door 2 uitgevers) en fuck it, zelfs de comedy Tegen wil en dank, met zijn ene seizoen, is op DVD uitgebracht. Het is dus géén argument om een serie niet op DVD uit te brengen, puur omdat hij uit weinig seizoenen bestaat. Punt.

    Overigens begin ik spontaan weer te twijfelen aan de kwaliteit van Source 1 Media. Als je goed kijkt naar de case-coverart van de Kees en Co-boxen zie je (ik weet niet of ik het al genoemd heb) een hele vreemde soort pixelage om de letters, foto's etcetera heen. Net of het hele fotoshopje in BMP is opgeslagen via paint Ach ja, gelukkig zijn de afleveringen wel gewoon in goede kwaliteit. Alleen de seizoen 6 box, met een uitgesneden Anne (Gehaald uit een screenshot notabene!) ziet er wel héél amateuristisch uit. Zonde.

  21. #146

    Standaard

    Ik ben het geheel met Samba-boy eens wat betreft het ontwerp van de cover van seizoen 6. Of een kind het geknipt en geplakt heeft, doodzonde en niet meer terug te draaien........Ik vind trouwens het gehele ontwerp van 'Kees & Co', niet zo mooi.
    Gelukkig zien de laatste seizoenen er qua ontwerp beter uit, inmiddels te zien op bol.com

    Trouwens ik blijf ik zeggen -ondanks bovenstaande - dat Source 1 Media, goede kwaliteit producten op de markt brengt en ze brengen tenminste complete series uit!

  22. #147

    Standaard

    ...Tijd om die covers eens over te kopieren



    Overigens lijkt het wel of Sascha Visser een gat in zijn maag heeft op de coverfoto, maar dat terzijde.

  23. #148

    Standaard

    Haha, een deel van zijn lichaam is verdwenen.

  24. #149

    Standaard

    Oke die ontwerpen zien er nog erger uit dan die van seizoen 5 & 6 en dan vooral dat je een deel van het lichaam van Sascha Visser mist en dat je duidelijk ziet dat Nikki Plessen (geen idee of ik het goed typ) erbij geplakt is,wat een domper..

    Ondanks ik het na seizoen 5 minder vind worden ben ik wel blij dat ik de serie later dit jaar wel compleet heb.

  25. #150

    Standaard

    Zag net de boxen van s7 en s8 bij de FRS staan, en zo te zien zagen de makers van de boxen het foutje met de maag van Sascha ook: ze hebben die lege plek opgevuld met een beige/bruin stukje

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •