Pagina 61 van 73 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 1825 worden weergegeven.
  1. #1501

    Standaard

    Genoeg nu met die opmerkingen. Gewoon normaal posten, voor ouwehoeren hebben we het OHT.

  2. #1502

    Standaard

    Ach ja, het is gewoon een verzamelaars kwestie. Als je een uitvoering verkiest boven NL subs dan zegt dat toch al genoeg. Ieder zijn ding.

  3. #1503

    Standaard

    Ik verkies ook de US-uitvoering, maar heb nood aan NL subs. Geen tussenweg dus. Hoe staat het met de eerste bevindingen van de forummers ondertussen betr. beeld & geluid?

  4. #1504

    Standaard

    Sluit de verpakking door middel van een magneetje of iets dergelijks? Of kan hij niet echt 'dicht'?

  5. #1505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Sluit de verpakking door middel van een magneetje of iets dergelijks? Of kan hij niet echt 'dicht'?
    US box is met een magneetje.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  6. #1506

    Standaard

    De Nederlandse Box ook met een magneetje

  7. #1507

    Standaard

    Word je ook niet echt blij van als je al die comments leest. Ik heb nu de box, en ik vind hem erg mooi. Ik snap niet wat jullie er allemaal zo min aan vinden. Ik heb nog nooit de extended editie gezien, en ik vind het tot nu toe er erg leuk eruit zien. Ook heb ik de usa gezien, en ben blij dat het niet zwart was. Ik vind het mooi juist dat het zo groot is. Dan lijkt het of je echt wat hebt, 15 disc. Mooie doos erom heen. Hij voelt ook echt als de waarde van 50 euro aan. Ook een mooi boekje erbij enzo. Het enige wat ik jammer vind is dat de extra's niet blu-ray zijn. Verder een mooiere doos dan ik verwacht had.

  8. #1508

    Standaard

    Poep, had de order bij Wehkamp geannuleerd omdat ikd acht dat het nog een week zou duren, lees ik nu dat ie bij iedereen verzonden wordt! Maar ja, ga nu de box halen met iemand die bij FRS werkt, dus 20% korting. Kan niet wachten! Is de prijs instore nu €49 of €59?

  9. #1509

    Standaard

    Mijn Wehkamp bestelling is nergens te bekennen al staat er wel dat ik een aanbetaling gedaan heb, maar geen woord over waar die betaling dan voor is. Beetje slordig gedaan weer.

  10. #1510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Word je ook niet echt blij van als je al die comments leest. Ik heb nu de box, en ik vind hem erg mooi. Ik snap niet wat jullie er allemaal zo min aan vinden. Ik heb nog nooit de extended editie gezien, en ik vind het tot nu toe er erg leuk eruit zien. Ook heb ik de usa gezien, en ben blij dat het niet zwart was. Ik vind het mooi juist dat het zo groot is. Dan lijkt het of je echt wat hebt, 15 disc. Mooie doos erom heen. Hij voelt ook echt als de waarde van 50 euro aan. Ook een mooi boekje erbij enzo. Het enige wat ik jammer vind is dat de extra's niet blu-ray zijn. Verder een mooiere doos dan ik verwacht had.
    De extra's zijn ook niet in HD opgenomen, vandaar.

  11. #1511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Word je ook niet echt blij van als je al die comments leest. Ik heb nu de box, en ik vind hem erg mooi. Ik snap niet wat jullie er allemaal zo min aan vinden. Ik heb nog nooit de extended editie gezien, en ik vind het tot nu toe er erg leuk eruit zien. Ook heb ik de usa gezien, en ben blij dat het niet zwart was. Ik vind het mooi juist dat het zo groot is. Dan lijkt het of je echt wat hebt, 15 disc. Mooie doos erom heen. Hij voelt ook echt als de waarde van 50 euro aan. Ook een mooi boekje erbij enzo. Het enige wat ik jammer vind is dat de extra's niet blu-ray zijn. Verder een mooiere doos dan ik verwacht had.
    Je hebt gelijk, je hoeft niet blij te worden van dit forum. Kan ook niet altijd. Het forum.... moet men niet te zwaar aan tillen. Vaak lopen mensen alleen maar te etteren, om lol te trappen. En ik geef het toe, ik maak me daar ook schuldig aan. En ik heb er ook lol in soms, het is zo makkelijk om even wat te typen. Zal mn karakter wel zijn. Ik maak gebruik van mijn kennis op het gebied van filmmaken en -techniek, enz., omdat ik zelf werkzaam ben in die branche en jarenlang ervaring heb. En nee, forumlezers, jullie hoeven me niet aan de schandpaal te nagelen nu.
    Want ik zie de berichten al komen. Hoeft niet. Jullie weten dat ik niet de enige ben, die soms flauw doet, belerend doet, misplaatste opmerking post, of zn mening wil doordrukken. Misschien 1 van de weinigen die er eerlijk voor uit komt. Sorry, ok? (ook voor Marc T.)
    Maar... Ik meld hopelijk ook nuttige dingen, invalshoeken, relevante info, sterker...ik hoop dat het merendeel van mn posts zinnige inhoud heeft. Dat vind ik ook het leukste. dat is die passie. Het is leuk om te delen.
    En...Maar.....het is maar een forum. Lekker om te babbelen over je hobby, want ik kom helaas weinig mensen tegen met wie ik hierover kan discussiëren, en die vind je hier. Blijheid alom. Ik ben alle forumleden daarom ook dankbaar. Echt. Genoeg gezegd off topic.
    Terug richting topic....(belangrijk!), ik heb absoluut passie voor dit format, blu-ray.
    En ik vind het heel tof dat jij er gewoon blij mee bent, met deze box. Ik vind het nog fijner, dat je je weinig aantrekt van het zure gehalte in dit onderwerp, over de kleuren, en de verpakking. Inderdaad, who cares...(wij allemaal stiekem n beetje)...Jij geniet er gewoon van. Te gek. Ik ook hoor.
    En ik benijd je, en ik denk wel meer mensen...Jij hebt nog nooit de Extended versie gezien. Een maagdelijk brein....
    Nou, ga er maar voor zitten. Het is geweldig. Geniet ervan, en kijk de extra's. Het is zeer de moeite waard. De box is heel mooi, mooi genoeg in ieder geval. De oude dvd box had mooie uitklapflappen, waar de discs inzaten, en dat hadden ze van mij weer mogen doen, maar het is ok.
    Nu gaat het er toch meer om, dat het eindelijk in 2K (full HD) bekeken kan worden. Hoera!
    En nu ga ik pitten, morgen heel vroeg weer filmen....(in 4K).
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  12. #1512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik verkies ook de US-uitvoering, maar heb nood aan NL subs. Geen tussenweg dus. Hoe staat het met de eerste bevindingen van de forummers ondertussen betr. beeld & geluid?
    Net een uurtje FOTR gezien. Beeld is prima. Geluid is uitmuntend.

  13. #1513

    Standaard

    Stukje van FOTR bekeken en alle ophef over het zogenaamde groen gaat echt helemaal nergens over. Dan heb je toch echt een slechte tv die bovendien niet isf gekalibreerd is want alles is zo prachtig subtiel gedaan dat het in mijn ogen een prachtige filmische look heeft gekregen. Luchten zijn prachtig blauw, wit is wit. Details om van te smullen... ik moet de rest nog zien maar ben nu al aardig enthousiast... mooie box, lekker dik. Waar voor het geld vind ik...staat lekker vet dik te zijn op een luxe plekje...top....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #1514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Want ik zie de berichten al komen. Hoeft niet. Jullie weten dat ik niet de enige ben, die soms flauw doet, belerend doet, misplaatste opmerking post, of zn mening wil doordrukken. Misschien 1 van de weinigen die er eerlijk voor uit komt. Sorry, ok? (ook voor Marc T.)
    Het is laat. Ik weet niet precies wat je met bovenstaande wil zeggen Filmgek.

  15. #1515

    Standaard

    Is er iemand die weet of deze box al in de MM Maastricht in de rekken ligt of is het pas echt vanaf 30/6 gelijk het in de folder staat?

  16. #1516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    1 ding kan ook nog verschillen, als ik namelijk bv bluray's kijk (Optoma H79) via mijn PS3 (OFW 3.15) die RGB Full Range aan heeft staan, dan is het beeld ook een stuk donkerder, maar als ik dan een dvd kijk dan is dat beeld ook een stuk lichter (en dan praat ik dus over dezelfde film), zet ik de RGB Full Range op limited, dan heb ik dezelfde kleuren als met dvd.. Dus misschien heeft het ook daar mee te maken..
    Zou je hier wat meer uitleg over kunnen geven?? Wat is RGB Full range, ik ben qua technische zaken echt een nul hoor.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  17. #1517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Is er iemand die weet of deze box al in de MM Maastricht in de rekken ligt of is het pas echt vanaf 30/6 gelijk het in de folder staat?
    Een forumlid heeft 'm daar vandaag gekocht voor € 49,- volgens het pricewatch-topic.

  18. #1518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Is er iemand die weet of deze box al in de MM Maastricht in de rekken ligt of is het pas echt vanaf 30/6 gelijk het in de folder staat?
    Beste Bart, bij MM Maastricht ligt de box inderdaad vanaf vandaag in de winkel (49.-)
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  19. #1519

    Standaard

    Lol Behalve het "hulk" effect hebben ze bij onze oosterburen de synchronisatie ook vernaggelt, kwa toon
    http://www.areadvd.de/news/2011/06/2...-blu-ray-disc/
    Onder het motto dubbel genaaid houd beter denk ik
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  20. #1520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Lol Behalve het "hulk" effect hebben ze bij onze oosterburen de synchronisatie ook vernaggelt, kwa toon
    http://www.areadvd.de/news/2011/06/2...-blu-ray-disc/
    Onder het motto dubbel genaaid houd beter denk ik
    die Duitsers moeten naar eens engels leren met hun synchronisatie van EN audio tracks!

  21. #1521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    Beste Bart, bij MM Maastricht ligt de box inderdaad vanaf vandaag in de winkel (49.-)
    Leuk om te horen! Bedankt voor de info.

  22. #1522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    die Duitsers moeten naar eens engels leren met hun synchronisatie van EN audio tracks!
    Ik kijk erg graag naar de duitse zenders(maar bij engelse film hoeft van mij dat nagesynchroniseer ook niet.
    Maar ook daar zijn de orginele EN audio ook beschikbaar
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  23. #1523

    Standaard

    *Kijkt in het agenda wanneer er een mooie datum is om een LOTR EE marathon te houden*

  24. #1524

    Standaard

    Inmiddels net bezorgd van wehkamp: 27/6 besteld vandaag binnen, een zeer mooie box en het beeld en geluid zijn perfect, niks op aan te merken. Alleen maar positief en voor die prijs...

  25. #1525
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Even een korte bevinding over het beeld en geluid van FOTR,

    Heb gisteravond alleen disk 1 gekeken en wat ik tot nu toe gezien heb mag er absoluut zijn.
    De groene gloed bij sommige scènes waar de laatste tijd zoveel ophef over ontstaan is valt reuze mee. Neem nou het shot van Saruman die ergens in voorgaande post door een forumlid geplaatst is is bij het passeren van de betreffende scene helemaal niet zo groen als te zien is op die betreffende bijlage. En zo zijn er meer scènes zoals de sneeuw waar zoveel ophef over was die reuze meevallen en helemaal niet storend zijn zoals de criticasters je willen doen geloven.

    En het geluid dat is gewoonweg subliem, ik heb tijdens bepaalde actie scènes geluiden gehoord die mij nog nooit opgevallen zijn tijdens het kijken van de EE op DVD. Ik ben gisteravond zelfs zover gegaan dat ik de DVD in de DVD-speler heb gestopt om dezelfde scene daar te bekijken maar dan vooral gericht op het geluid. En ……. het is een wereld van verschil zoals gezegd subliem.

    Dus zoals ik al eerder opmerkte ik geloof alleen maar mijn eigen ogen op mijn eigen HD set en ga niet af op al die negatieve berichtgeving. Dus deze uitgave is gewoon verplichte kost om in je Blu-ray verzameling te hebben mits je natuurlijk van dit soort films houd.

    Aanschaffen dus.
    Laatst aangepast door AntS : 29-06-2011 om 16:53
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

Pagina 61 van 73 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •