Pagina 64 van 73 EersteEerste ... 1454606162636465666768 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 1825 worden weergegeven.
  1. #1576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Staat er op de blu-ray's nog iets aan extra's of puur alleen de films?
    per film 4 commentaar tracks en een easter egg.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  2. #1577
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Staat er op de blu-ray's nog iets aan extra's of puur alleen de films?
    Niet onbenullig bedoeld maar ik dacht dat die vraag nu zo langzamerhand binnen dit topic wel duidelijk is beantwoord.

    Maar voor de goede orde nog maar eens.
    Alle 3 de film zijn verdeeld over 2 Blu-ray schijven per film alle extra’s staan op de extra bijgeleverde DVD schijven. En als klap op de vuurpijl voor de liefhebbers staan er ook nog Easter Eggs op een aantal DVD’s.

    Die kun je vinden zoals ik al eerder geschreven heb op,

    Easter Eggs

    There are three "easter eggs" on the Blu-ray discs, with each being found on the disc one of each film, in the supplements tab, where an entire tab is a ring. They're not exactly hidden all that well, to be frank, so putting them here is a bit of a stretch, but ah well!


    On the 'The Fellowship of the Ring' disc, we get a three minute SD alternate version of the council of Elrond, starring Sarah Michelle Gellar and Jack Black. This one has to be seen. It's definitely not for children. It's horribly crude, yet hilarious at times, especially the Frodo gag.


    On the 'The Two Towers' disc, a three minute SD MTV movie award acceptance speech is shown, as Gollum won an award for best virtual performance (tough category, that). It's pretty poor, really, but calling Dobby a %$@ing &^% is quite epic.


    On the 'The Return of the King' disc, there is a nine minute SD interview between Monaghan and Wood, played off as a hoax of sorts on Wood. Monaghan doesn't do a bad German, but the joke here is on us, not Wood, as it isn't all that funny.
    On the Appendices DVD discs, there is a symbol at the bottom of each page that is a not-so hidden link to the DVD credits.
    Laatst aangepast door AntS : 30-06-2011 om 16:00
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  3. #1578

    Standaard

    Even iets anders mensen. Wat doen 'we' met de extended editions op dvd? De versies waar de befaamde beeldjes bij zaten. Gaat iedereen ze in de kast bewaren uit nostalgische overwegingen of worden ze massaal te koop gezet?

  4. #1579

    Standaard

    Die blijven zeker weten in de kast, al is het alleen maar omdat je er misschien nog een koek en een ei voor krijgt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #1580

    Standaard

    Mijn dvd's zijn net verkocht voor €15. €5 p/s.

    Hilarisch aangezien ik er detijds minimaal €19,99 p/s voor heb betaald.

    De koning (dvd) is dood. Lang leve de koning (blu ray).
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1581
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Krijg net van vrouwlief eén whatsappje binnen met foto van de box. Yes. Ga vanavond effe kritisch doch ontspannen kijken. Dan mijn ongezouten mening. Maar eén beetje gekpeurd zal die mening wel zijn.
    Oh jee, moeten we ons alvast gaan verschuilen achter grote bomen, muren enz. of……

    Als er maar weer geen onrust zoals je schreef in een van je voorgaande reacties over een RUSH fan dat er daardoor weer

    There is unrest in the forest
    There is trouble with the trees
    For the maples want more sunlight
    And the oaks ignore their pleas
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  7. #1582

    Standaard

    Van Mr. Jackson himself?
    Was dat maar zo, helaas was het een vrouwtje van selectvracht..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #1583
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Die blijven zeker weten in de kast, al is het alleen maar omdat je er misschien nog een koek en een ei voor krijgt.
    Precies ze zijn nog mooi zat en kunnen gewoon blijven staan naast Koning BDbox.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1584
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Oh jee, moeten we ons alvast gaan verschuilen achter grote bomen, muren enz. of……

    Als er maar weer geen onrust zoals je schreef in een van je voorgaande reacties over een RUSH fan dat er daardoor weer

    There is unrest in the forest
    There is trouble with the trees
    For the maples want more sunlight
    And the oaks ignore their pleas
    Nee dit keer wat Closer to the heart.
    Maar nu heel snel naar huis want er staat wat te wachten op me...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1585
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Even iets anders mensen. Wat doen 'we' met de extended editions op dvd? De versies waar de befaamde beeldjes bij zaten. Gaat iedereen ze in de kast bewaren uit nostalgische overwegingen of worden ze massaal te koop gezet?
    Ik doe ze in ieder geval niet weg, ze blijven dus gewoon in kast liggen.Zal wel een nostalgische overweging zijn maar zoals ik al eerder heb geschreven. Ga ik ze gebruiken om bij bepaalde actie scènes het geluid te vergelijken. Zie mijn eerdere reactie hierover.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  11. #1586
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nee dit keer wat Closer to the heart.
    Dit tovert een spontane lach on my face.
    Veel kijk plezier in ieder geval vanavond.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  12. #1587

    Standaard

    Ik heb mijn dvd boxen (zonder de beeldjes) verkocht aan een collega voor 25 euro .. ik hoefde nog maar 23 bij te leggen voor de BR-box. Die dvd's kijk ik toch niet meer..

  13. #1588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Het is laat. Ik weet niet precies wat je met bovenstaande wil zeggen Filmgek.
    Ben nog steeds benieuwd naar je reactie Filmgek.

  14. #1589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ben nog steeds benieuwd naar je reactie Filmgek.
    sorry dude. was een beetje druk met filmen.
    maar eh...ik was misschien tegen jou, vorige week ofzo, ook n beetje lullig.
    maar als je t niet meer weet, all the better .
    ik ben in ieder geval voor blijheid.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  15. #1590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    sorry dude. was een beetje druk met filmen.
    maar eh...ik was misschien tegen jou, vorige week ofzo, ook n beetje lullig.
    maar als je t niet meer weet, all the better .
    ik ben in ieder geval voor blijheid.
    Daar moet ik niet lullig over doen. Ik ben vaak het stoutste jongetje in de klas hier En ik was het ook al helemaal vergeten

    Ontopic: Laatste week van juli staat de Lord of the Rings Extended Editions Marathon op het programma. Begintijd 12:00 uur en met 6 kleine pauzes (alleen toiletteren tijdens de discwissel) moet het groepje van 4/5 mensen dat hier komt zich goed kunnen houden tot het einde lijkt me. Pizza's, frituur en andere versnaperingen worden nog ingeslagen inclusief de koningin onder de bieren en dan kunnen we los. Tranen gegarandeerd bij deze man als Frodo en consorten naar 'the Grey Havens' vertrekken. HD tranen weliswaar

  16. #1591

    Standaard

    in Hasselt (BE) was ie vandaag nog stééds nergens te bespeuren : niet in de Mediamarkt, niet in de FRS, niet in de grootwarenhuizen ...
    nog Vlamingen met de probleem ?

  17. #1592
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Gelukkig hebben we nu geen last van het "krassenprobleem" op de schijfjes. Waar The Return of the King destijds meekampte. Konden we nog langer wachten. Verschrikkelijk was dat zeg; en de winkels wisten van niks moest je je hele verhaal doen en maar kijken of je je geld terug kreeg.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...705#post585705

  18. #1593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    in Hasselt (BE) was ie vandaag nog stééds nergens te bespeuren : niet in de Mediamarkt, niet in de FRS, niet in de grootwarenhuizen ...
    nog Vlamingen met de probleem ?
    Ja, ikke! Dinsdag krijg ik een e-mail van FRS die iedereen gekregen heeft, ivm de 5 korting (dmv prijsverlaging) waarin ook stond dat hij diezelfde dag nog verzonden zou zijn. Ik dus blij en dacht dus deze box te ontvangen, de woensdag=> niet dus!
    Vervolgens krijg ik de woensdag een e-mail van de FRS dat mijn verzending verzonden is. Dat zou betekenen, donderdag, vandaag dus in de bus => niet dus!
    Ik verwacht deze morgen (3 dagen na release datum + nog eens het feit dat hij al 3 maanden eerder gepre-ordered stond).
    Op releasedatum in je bus bij FRS=> niet dus!!!

  19. #1594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Even iets anders mensen. Wat doen 'we' met de extended editions op dvd? De versies waar de befaamde beeldjes bij zaten. Gaat iedereen ze in de kast bewaren uit nostalgische overwegingen of worden ze massaal te koop gezet?
    Ik denk dat ik ze gewoon maar hou....heb ze nog helemaal compleet in die vierkante dozen met beeldjes. Zelfs het plastic zit er nog omheen (los natuurlijk, ze zijn bekeken) .

    De doosjes waarin de discs zitten zijn overigens nog steeds prachtig.

    Ik weet niet meer wat ik per giftset betaald heb (heb ze meteen bij release gekocht), maar ik dacht dat het meer was dan de complete blu-ray set bij elkaar ....

  20. #1595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    In de MM in Oostakker (België) was hij blijkbaar nog niet binnen? Heb er niet naar gevraagd, maar de box ook nergens gezien... vreemd...
    Hij was er wel, ik heb hem daar gisteren al aangekocht voor €54.90.
    Ze stonden uitgestald net onder het plasmascherm waar alle nieuwe dvd's en BR's staan. Ik had hem ook eerst niet gezien en dan maar gevraagd aan een medewerker....
    Amat victoria curam

  21. #1596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dave k Bekijk bericht
    Hij was er wel, ik heb hem daar gisteren al aangekocht voor €54.90.
    Ze stonden uitgestald net onder het plasmascherm waar alle nieuwe dvd's en BR's staan. Ik had hem ook eerst niet gezien en dan maar gevraagd aan een medewerker....
    in de free record shop hier in België kost hij 64,99, morgen een tripje naar de mediamarkt xD

  22. #1597
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mediamarkt prijzen zijn vaak filiaal afhankelijk. Ze hebben zelfs unieke folders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1598

    Standaard

    in de Saturn in wilrijk was het 57.9 euro.
    To infinity ... and beyond!

  24. #1599

    Standaard

    Mijn bevindingen tot nu toe zijn dat de EE versies in mijn ogen zoveel beter zijn dan de TC ik vind het verhaal beter uitgewerkt en waar ik mij altijd van af vroeg hu waar komt dat vandaan of wrm is hij daar ineens wordt nu helemaal duidelijk ook wel zo prettig.

    Beeld en geluid zijn ook voortreffelijk! Lotr return of the king disc 1 gaat er nu in!

    Ik denk dat ik de TC toch nooit meer ga zien dus maar meteen te koop gezet!

  25. #1600

    Standaard

    Ik ga DVD outlet nog een keer mailen want ik krijg geen reactie, erg vreemd. Wil toch graag het boekje van the fellowship hebben.

Pagina 64 van 73 EersteEerste ... 1454606162636465666768 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •