Pagina 24 van 61 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 1525 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Hey,

    Ja, ...Snap ik.
    Maar wat moeten wij met Franse, Spaanse, Hebreeuwse, Duitse, Turkse, ...Etc. ondertiteling op de NL uitgaves,
    Als wij alleen maar NL ondertiteling nodig hebben
    Nou, ...OK, Misschien omdat wij in Nederland een multi culturele samenleving hebben

    Greets Ferry, ...

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Garantie dat alle delen in een serie in het buitenland voorzien zijn van Nederlandse ondertitels heb je niet. Ik weet niet hoe die beslissingen gaan, maar raar vind ik het niet. Wat moeten mensen in de UK met Nederlandse ondertitels? Die zijn tevreden als er Engelse ondertitels op staan.
    Tja, maar die logica gaat toch echt niet op, waarom krijgen wij anders bv regelmatig dvd's waarbij de franse nasynchronisatietrack DTS is terwijl de orginele track niet in goeie kwaliteit is, en zoals hierboven ook al aangegeven, wat moeten wij met al die andere ondertitelingen.. Ook verklaart het dan niet waarom de eerste 6 WEL met NL subs zijn..

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Garantie dat alle delen in een serie in het buitenland voorzien zijn van Nederlandse ondertitels heb je niet. Ik weet niet hoe die beslissingen gaan, maar raar vind ik het niet. Wat moeten mensen in de UK met Nederlandse ondertitels? Die zijn tevreden als er Engelse ondertitels op staan.
    Ze gaan echt niet voor ieder land een aparte disc maken hoor!!! Ze produceren gewoon 2/3 disc voor europa en dan heb je dus verschillende subs voor verschillende delen van europa en daar zit altijd wel EN bij + Audio..

    dus zo gek is het niet in de UK NL Subs dan hebben wij die disc in NL ook met de zelfde subs als op de UK dics 9van de 10x

  4. #579

    Standaard

    Ik weet dat ze niet voor elk land een aparte disc gaan maken (daarom staan er op Nederlandse uitgaves ook regelmatig Duitse, Italiaanse of Spaanse audio- of ondertitelsporen), maar er zit voor zover ik kan ontdekken geen logica in welke titel welke audio- en ondertitelsporen meekrijgt. Dat wordt volgens mij per titel bekeken. En zo kan het gebeuren dat de eerste zes Harry Potter-films wel Nederlandse ondertitels hebben in Engeland en de zevende niet. Een garantie dat als het ene deel Nederlandse ondertitels heeft de andere dat ook heeft is er dus niet.

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik weet dat ze niet voor elk land een aparte disc gaan maken (daarom staan er op Nederlandse uitgaves ook regelmatig Duitse, Italiaanse of Spaanse audio- of ondertitelsporen), maar er zit voor zover ik kan ontdekken geen logica in welke titel welke audio- en ondertitelsporen meekrijgt. Dat wordt volgens mij per titel bekeken. En zo kan het gebeuren dat de eerste zes Harry Potter-films wel Nederlandse ondertitels hebben in Engeland en de zevende niet. Een garantie dat als het ene deel Nederlandse ondertitels heeft de andere dat ook heeft is er dus niet.
    ja zekerzz die logica snap ik ook niet helemaal! Maar het zal er denk ik mee te maken hebben in welke landen ze denken de film veel te verkopen ofzo...
    IK vind dat ze gewoon voor heel europa 1 disc moeten uitbrengen klaar! Kun je overal de zelfde disc krijgen en gewoon kijken waar hij het goedkoopste is

  6. #581

    Standaard

    Kwam zojuist tot de ontdekking dat de 2e disc met special features van de Duitse steelbook versie geen NL subs bevat (de eerste disc met de film, zoals bekend, wel). Misschien was dit al eerder vermeld, anders, bij deze

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Wel heel raar dat het 7de deel geen NL subs bevat,
    Want alle vorige Potter delen bevatten dat namelijk wel!
    En ik heb de eerste 6 delen uit de UK hier liggen in de lade onder het Hogwarts castle replica
    Maar moet daar nu helaas een NL aan toevoegen, ...In verband met geen ondertiteling op de UK versie

    Nu nog 1 deel en dan zit de lade vol en is de serie compleet!


    Greets Ferry, ...
    Zelf vind ik dat ook heel vervelend en dat is de reden waarom dat ik nu wacht op de Ultimated Edition Box Set. Die zou een jaar na part 2 uitkomen, eventueel iets langer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Garantie dat alle delen in een serie in het buitenland voorzien zijn van Nederlandse ondertitels heb je niet. Ik weet niet hoe die beslissingen gaan, maar raar vind ik het niet. Wat moeten mensen in de UK met Nederlandse ondertitels? Die zijn tevreden als er Engelse ondertitels op staan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Ja, ...Snap ik.
    Maar wat moeten wij met Franse, Spaanse, Hebreeuwse, Duitse, Turkse, ...Etc. ondertiteling op de NL uitgaves,
    Als wij alleen maar NL ondertiteling nodig hebben
    Nou, ...OK, Misschien omdat wij in Nederland een multi culturele samenleving hebben

    Greets Ferry, ...
    Omdat zo onze edities meer waarde hebben. Bovendien zou het hun veel goedkoper uitkomen als ze een hoop ondertiteling zetten bij de films, dan zouden ze minder werk hebben en zou de kost per eenheid lager zijn.
    Denk maar aan animatie films. Die zijn super duur in België en Nederland als je er Nederlands op wilt hebben staan. Juist omdat ze voor zo'n kleine afzetmarkt zoveel moeite moeten doen. Als ik de kans heb om de animatiefilm in de UK te kopen, doe ik dat zeker. Bespaart me elke keer gemiddeld 10 euro uit.

  8. #583

    Standaard

    Probeer de franse versie eens?! Die heeft vaak ook Nl ondertitels.....vanwege belgie enzo...

    http://www.amazon.fr/gp/product/B004...pf_rd_i=405320

    Heeft inderdaad NL ontertitels...

  9. #584

  10. #585

    Standaard

    Ik hoop echt dat ze een keer in Nederland uitkomen.

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik hoop echt dat ze een keer in Nederland uitkomen.
    Ik wacht wel op de volledige box.

  12. #587

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of dat de uitgaves in de HP 1-7 box set dezelfde zijn als in de 1-6 set, dus met NL ondertiteling?

    Het gaat om deze set:

    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...9085333&sr=1-4


    Alvast bedankt!

  13. #588

    Standaard

    Hey,

    De eerste 6 delen zullen wel gewoon NL ondertiteling hebben,
    Alleen het (een na)laatste deel zal het niet hebben.

    Als je de box wilt kopen,
    Kun je misschien beter wachten tot het laatste deel er ook aan toegevoegd is
    Heb je ze mooi allemaal in 1 box compleet zitten.

    Ik zelf heb ooit de eerste 5 delen in de UK box gekocht,
    En 6 los UK en 7.1 los NL en heb alle netjes onder in de lade liggen van het Hogwarts castle.
    (heb die vorig jaar op marktplaats gekocht voor 60€ (excl. fims)
    Dat vond ik wel een leuk prijsje voor die collector's set

    Greets Ferry, ...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of dat de uitgaves in de HP 1-7 box set dezelfde zijn als in de 1-6 set, dus met NL ondertiteling?

    Het gaat om deze set:

    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...9085333&sr=1-4


    Alvast bedankt!

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    De eerste 6 delen zullen wel gewoon NL ondertiteling hebben,
    Alleen het (een na)laatste deel zal het niet hebben.

    Als je de box wilt kopen,
    Kun je misschien beter wachten tot het laatste deel er ook aan toegevoegd is
    Heb je ze mooi allemaal in 1 box compleet zitten.

    Ik zelf heb ooit de eerste 5 delen in de UK box gekocht,
    En 6 los UK en 7.1 los NL en heb alle netjes onder in de lade liggen van het Hogwarts castle.
    (heb die vorig jaar op marktplaats gekocht voor 60€ (excl. fims)
    Dat vond ik wel een leuk prijsje voor die collector's set

    Greets Ferry, ...
    Ferry, bedankt voor je antwoord.
    De 7 disc set is iets goedkoper dan de 6 disc dus die bestel ik dan maar.

  15. #590

    Standaard

    ietswat vertraging opgelopen, maar vandaag kwamen 5 en 6 binnen!

    Laatst aangepast door DanielC : 07-07-2011 om 19:56

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    ietswat vertraging opgelopen, maar vandaag kwamen 5 en 6 binnen!

    Wanneer heb jij ze besteld? Amazon?

  17. #592

    Standaard

    Amazon ja.. had ze in de pre-order en waren op 17 juni verzonden. had ze wel naar 2 verschillende adressen gestuurd om douane te vermijden

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Amazon ja.. had ze in de pre-order en waren op 17 juni verzonden. had ze wel naar 2 verschillende adressen gestuurd om douane te vermijden
    Ok, die van mij zijn toen ook verzonden. Wellicht dat ik ze dan morgen heb.

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ok, die van mij zijn toen ook verzonden. Wellicht dat ik ze dan morgen heb.


    Hoop het voor je :- ook naar verschillende adressen laten sturen?

  20. #595

    Standaard

    Dat zijn de US versies?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Hoop het voor je :- ook naar verschillende adressen laten sturen?

    Yup, ouders en mijzelf.

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Dat zijn de US versies?

    Yes, sir

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Hoop het voor je :- ook naar verschillende adressen laten sturen?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Yup, ouders en mijzelf.
    Dan kun je toch ook 2 bestellingen plaatsen of zie ik wat over het hoofd?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan kun je toch ook 2 bestellingen plaatsen of zie ik wat over het hoofd?
    Dat kan ja, maar als ze te samen aankomen bij de douane dan heb ik al gehoord dat ze deze mogen aanzien als één bestelling.

    Ik weet het, er zitten serieuze sukkels tussen die zich daar mee bezig houden.

  25. #600

    Standaard

    Hmm dat naar meerdere adressen sturen heb ik nog nooit aan gedacht. Ik zal er nu wel weer tussenuit gepakt worden.

Pagina 24 van 61 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •