Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dezelfde extra's als de Nederlandse editie
    Zal best :P kijk die extra's toch nooit! enigste extra's die ik ooit bekeken heb zijn die van BoB en The Pacific!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Alleen Limited Edition 5-Disc Combo Pack heeft aparte extra`s, voor de rest lijken de extra over de hele wereld gelijk.

    Limited Edition 5-Disc Combo Pack Exclusive Features:

    • Legends of On Stranger Tides
    • In Search of the Fountain
    • Last Sail/First Voyage
    • Under the Scene: Bringing Mermaids to Life
    • Deleted and Extended Scenes with Intros by director Rob Marshall
    die bedoelde ik bedankt.
    Ik heb begrepen dat dit bij transformers dark of the moon ook gaat gebeuren, en dat daarna van die film een 2 disc deluxe versie met extra's gaat komen.

    hopelijk word dit geen trend ik ben wel fan van extras

  3. #28
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ze zijn weer slim bezig gweest bij Disney. Een reclame sticker op het velletje papier; dus onder het plastic van de keepcase.

    Eerst weer de cover er af halen. Daarna de sticker heel voorzichtig eraf. Laat ook nog eens wat lijmresten achter. Die lijmresten plakken weer mooi vast aan het plastic van de keepcase. Waardoor de cover erin schuiven wat moeilijker gaat.

    Zie dan maar weer eens de cover netjes en recht weer in de keepcase te krijgen. Lijmresten houden 'm mooi tegen en wat lucht er tussen en de cover zit er golvend in.

    Wat een gepriggel zeg, gelukkig is het wel gelukt. Haat die stickers.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ze zijn weer slim bezig gweest bij Disney. Een reclame sticker op het velletje papier; dus onder het plastic van de keepcase.

    Wat een gepriggel zeg, gelukkig is het wel gelukt. Haat die stickers.

    Snap het probleem. Heb dit voor bij een movieminutes sticker bij Monsters & CO. Als ik die eraf probeer te krijgen, scheurt de cover gegarandeert. Dus heb ik die er op laten zitten.

    Over PoTC 4: ik laat deze aan mij voorbij gaan. Ik heb de andere 3 nog op dvd. Als er 1 box uit komt met alle 6 delen dan schaf ik mij de BD aan. Er zal zeker wel een mooie box verschijnen.

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Snap het probleem. Heb dit voor bij een movieminutes sticker bij Monsters & CO. Als ik die eraf probeer te krijgen, scheurt de cover gegarandeert. Dus heb ik die er op laten zitten.

    Over PoTC 4: ik laat deze aan mij voorbij gaan. Ik heb de andere 3 nog op dvd. Als er 1 box uit komt met alle 6 delen dan schaf ik mij de BD aan. Er zal zeker wel een mooie box verschijnen.
    Ja inderdaad die moviesminutes. De kunst van het afhalen van die sticker is: je vinger zo dicht mogelijk neerzetten op het stukje wat net vrijgekomen is. Dan kan het bijna niet fout gaan.

    Ik heb ze allemaal los op Blu-ray met de slipcases. Vind ik veel mooier dan één grote boxset. De slipcases zijn echt heel mooi en dat is met deeltje 4 ook weer zo.

  6. #31

    Standaard

    Hey,

    Hier een grote tip om lijm restjes weg te halen!!!
    Op een keukenrol papiertje een klein beetje lampen olie doen,
    En dan rustig wrijven over de lijmrestjes.
    Als het er af is met een klein beetje vochtig doekje lichtjes de olie vegwrijven.
    En dan nog even goed met een droge doek na wrijven.
    En wolla een lijmresten vrije hoes zonder beschadigingen

    PS. niet aan iedereen door vertellen he, Dit geheim blijft wel onder ons


    Greets Ferry, ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ze zijn weer slim bezig gweest bij Disney. Een reclame sticker op het velletje papier; dus onder het plastic van de keepcase.

    Eerst weer de cover er af halen. Daarna de sticker heel voorzichtig eraf. Laat ook nog eens wat lijmresten achter. Die lijmresten plakken weer mooi vast aan het plastic van de keepcase. Waardoor de cover erin schuiven wat moeilijker gaat.

    Zie dan maar weer eens de cover netjes en recht weer in de keepcase te krijgen. Lijmresten houden 'm mooi tegen en wat lucht er tussen en de cover zit er golvend in.

    Wat een gepriggel zeg, gelukkig is het wel gelukt. Haat die stickers.

  7. #32

    Standaard

    Kan veel sneller. Gewoon wat w40 er op spuiten. 10 sec. wachten en met wc papier afvegen... klaar...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #33

    Standaard

    Of gewoon met een stukje plakband,werkt prima

  9. #34

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •