Pagina 34 van 49 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1217 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Nee, die zijn het niet helaas.

    Exam? of zoiets, al is het verhaal iets anders.
    Laatst aangepast door chev : 05-09-2011 om 09:07

  2. #827

  3. #828

    Standaard

    Hai

    Een paar jaar geleden zag ik een documentaire. Het ging over de ontwikkeling van de mens ofzoiets.. er werd engels gesproken door een voice over en het was nederlands ondertiteld. Je ziet zelf geen mensen praten, je ziet alleen beelden.

    Enkele voorbeelden van de voice -overs...

    '.. als de mens zijn haar gedurende zijn/ haar leven niet zou knippen dan zou deze 20 meter lang worden...'
    ' .. in de leven van de mens gebruikt een mens gemiddeld 8 wasmachines... 10 televisies enzovoort..
    ' vanaf de geboorte tot de dood drinkt de mens zoveel .... melk'

    de beelden die je dan ziet:
    van dat soort melanholische beelden, bij wasmachines.. zie je het aantal wasmahcines staan.. bij bierverbruik gedurende een leven, het aantal bierblikjes opgestapeld
    een boom dat vanaf kiem tot een boom groeit gedurende een mensen leven.. enzovoort

    wie weet wat de titel van deze documentaire is..

    heb de serie' er was eens...' geprobeerd maar dat is meer tekenfilmachtig en wat ik zoek is 'real life'..

  4. #829

    Standaard

    Ik ben op zoek naar de naam van 3 jeugdseries.

    1) Australische jeugdserie over twee zussen die worden ontvoerd. Hun ouders redden ze volgens mij uiteindelijk in Sydney. Oudste zus heeft donker haar, de jongste blond.

    2) Jeugdserie over jongeren die in de buurt van een witte zendmast (satellietontvanger) wonen. Deze zendmast komt geregeld in beeld. Ik denk ergens in het westen van de vs.

    3) Serie over een dochter en vader die of zwerven/op tocht zijn of zigeuners zijn. Staat me nog iets bij dat ze als einde op een ouderwetse trein stappen en sliepen in een oud treinstation.

  5. #830

    Standaard Op zoek naar titel van een film

    Ik weet niet zeker of ik het hier kan plaatsen maar een paar maanden terug heb ik een film gezien waarvan ik de titel niet meer weet. De film gaat over een aantal mensen wiens pad op 1 en dezelfde avond kruisen. Meerdere mensen maken die avond van alles mee en ze komen elkaar ook allemaal tegen. Het begint als ik me niet vergis met een aanrijding waarbij een gewonde valt. Het speelt zich allemaal af 's-avonds en het is bijzondere film.
    Ik hoop dat iemand misschien de titel van deze film weet. Volgens mij is hij niet zo oud. Oja, dit herinner ik me ook nog, je ziet deze avond meerdere malen opnieuw maar dan steeds met een ander persoon die deze avond op zijn manier beleefd.
    Laatst aangepast door dave76 : 19-09-2011 om 22:51

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dave76 Bekijk bericht
    Ik weet niet zeker of ik het hier kan plaatsen maar een paar maanden terug heb ik een film gezien waarvan ik de titel niet meer weet. De film gaat over een aantal mensen wiens pad op 1 en dezelfde avond kruisen. Meerdere mensen maken die avond van alles mee en ze komen elkaar ook allemaal tegen. Het begint als ik me niet vergis met een aanrijding waarbij een gewonde valt. Het speelt zich allemaal af 's-avonds en het is bijzondere film.
    Ik hoop dat iemand misschien de titel van deze film weet. Volgens mij is hij niet zo oud. Oja, dit herinner ik me ook nog, je ziet deze avond meerdere malen opnieuw maar dan steeds met een ander persoon die deze avond op zijn manier beleefd.
    Dat lijkt me 11:14


    http://www.imdb.com/title/tt0331811/
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #832

    Standaard

    Ja! Dat is 'em inderdaad. Ik zat al aan een titel met een tijd te denken. Dit is de film die ik graag nog een keer wilde zien. Thanks voor het juiste antwoord Bas.

  8. #833

    Standaard

    Gezocht:

    man en vrouw verlaten (Zwitserse bank) allebei extreem nette pakken aan. Bank zit op de hoek van een straat....

    damm ik dacht dat het 8mm2 was, maar die was 't niet....

    Who knows ?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #834

    Standaard

    Dit is een lastige: ik zoek een zwart-wit film, echter vrij recent gemaakt, met de feeling van 'Good Night, and Good Luck.'

    Verder weet ik niks meer, het zou heel misschien zelfs kunnen dat het gewoon 'Good Night, and Good Luck.' zelf is, maar ik meen rond diezelfde tijd nog een recente zwart-witfilm gezien te hebben. Iemand die toevallig een lijstje voor me heeft van recente zwart-witfilms die het zouden kunnen zijn?
    "Bond. James Bond."

  10. #835

    Standaard

    > recente zwart-witfilms

    Misschien ligt het aan je tv ;oP

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Dit is een lastige: ik zoek een zwart-wit film, echter vrij recent gemaakt, met de feeling van 'Good Night, and Good Luck.'

    Verder weet ik niks meer, het zou heel misschien zelfs kunnen dat het gewoon 'Good Night, and Good Luck.' zelf is, maar ik meen rond diezelfde tijd nog een recente zwart-witfilm gezien te hebben. Iemand die toevallig een lijstje voor me heeft van recente zwart-witfilms die het zouden kunnen zijn?
    Zonder enige informatie over de inhoud is het lastig om je te helpen. Hier staan in ieder geval wel een heleboel zwart-wit films van de laatste jaren.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #837

    Standaard

    Dankjewel voor de lijst, ik heb de film die ik zocht daarin gevonden! Het was 'The Good German' die ik zocht! De connectie tussen de film die ik zocht en 'Good Night, and Good Luck.' was dus blijkbaar niet zo zeer de 'feeling', maar George Clooney.
    "Bond. James Bond."

  13. #838

    Standaard Oplichters film gezocht!

    Hi all,

    Ik zoek een film die ik ooit gezien heb over oplichters. Ik meen mij te herinneren dat het begint met een koffertje met geld dat 2 mannen vinden bij een straathoek en dat ze dan dat geld willen omruilen maar de banken zijn dicht of zoiets. Later blijkt dat de oplichter per toeval er achter komt dat hij zelf is opgelicht (ook door de man die hij dacht op te lichten zat in het complot) want hij ziet de andere medespelers het geld verdelen. Ik heb 'm meen ik in de 80's of 90's gezien, geen recente film dus. Iemand enig idee, volgens mij was het een vrij bekende film toen, kan mij alleen de titel niet herinneren voor IMDB.

    Bvd,

    Ron

  14. #839

    Standaard

    Catch Me If You Can ..

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    Catch Me If You Can ..
    Die ken ik met Leonardo diCaprio en Tom Hanks dat is 'm niet en die andere films met dezelfde titel die op IMDB staan zit ook degene niet bij die ik bedoel. Of ik moet iets fout doen?

    Bedankt alvast!

    Ron

  16. #841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Performer Bekijk bericht
    Die ken ik met Leonardo diCaprio en Tom Hanks dat is 'm niet en die andere films met dezelfde titel die op IMDB staan zit ook degene niet bij die ik bedoel. Of ik moet iets fout doen?

    Bedankt alvast!

    Ron

    Jaren 80/90 met oplichters is dirty rotten scoundrels of the grifters was meen ik ook met oplichters.

  17. #842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Jaren 80/90 met oplichters is dirty rotten scoundrels of the grifters was meen ik ook met oplichters.

    Nee dirty rotten ken ik wel en the grifters klopt niet met de storyline las ik op IMDB.

    Thanx!

    Ron

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Performer Bekijk bericht
    Hi all,

    Ik zoek een film die ik ooit gezien heb over oplichters. Ik meen mij te herinneren dat het begint met een koffertje met geld dat 2 mannen vinden bij een straathoek en dat ze dan dat geld willen omruilen maar de banken zijn dicht of zoiets. Later blijkt dat de oplichter per toeval er achter komt dat hij zelf is opgelicht (ook door de man die hij dacht op te lichten zat in het complot) want hij ziet de andere medespelers het geld verdelen. Ik heb 'm meen ik in de 80's of 90's gezien, geen recente film dus. Iemand enig idee, volgens mij was het een vrij bekende film toen, kan mij alleen de titel niet herinneren voor IMDB.

    Bvd,

    Ron
    Niet gewoon Lock, Stock & Two Smoking Barrels?

  19. #844

    Standaard

    Ik zoek een film die gaat over een man die zijn vrouw mishandeld... man komt in de gevangenis... vrouw is zwanger... kind gaat naar een rijk gezin... man komt uit gevangenis... wist niks van zijn zoon af en wil hem terug... dus vrouw en man uit de gevangenis doen er alles aan om het kind terug te krijgen maar het andere gezin probeert het kind te houden :P

  20. #845

    Standaard

    Ik zoek een kinderserie uit de jaren 90 dacht ik, kan 80 zijn.

    Is met een oude man in een stoel die kon lopen die voglens mij een verhalenverteller was. De stoel had volgens mij struisvogelpoten en rare klauwen als armsteunen.

    Ik dacht eerst dat dit the storyteller was, maar kennelijk niet.

    Het zou best kunnen dat dit Nederlands was bij villa achterwerk ofzo.

  21. #846

    Standaard

    wacht... het is Grim Tales met Rik Mayall

  22. #847

    Standaard

    Ik zoek een film die zich afspeeld in de (een) oorlog, Zal de 2e wereld oorlog wel zijn...

    Het gaat over een dorp in (ik dacht Frankrijk) dat bezet wordt door de Duitsers en een meisje (met een pop) die met één of andere gave bij een dropping van allemaal vliegtuig bommen die bommen in witte duiven/vogels laat veranderen...

    Ook kwam er een fontein in voor en er kwam ook zo'n Maria beeld in voor waar van die bloed tranen uitkomen...

    Ook kan ik me iets herinneren dat er allemaal mensen (inwoners van dat dorp) opgesloten werden in een kerk en dat die kerk in brand werd gestoken.
    Maar of dit laatste ook in deze film zat weet ik niet, zou ook een andere film zijn dat ik er nu 2 door elkaar haal...

    Kan iemand hier wat van maken...?

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas83 Bekijk bericht
    Ook kan ik me iets herinneren dat er allemaal mensen (inwoners van dat dorp) opgesloten werden in een kerk en dat die kerk in brand werd gestoken.
    Maar of dit laatste ook in deze film zat weet ik niet, zou ook een andere film zijn dat ik er nu 2 door elkaar haal...

    Kan iemand hier wat van maken...?
    Dat laatste klinkt als The Patriot.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #849

  25. #850

Pagina 34 van 49 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •