De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bridges Of Madison County, The [DVD]

    Bridges Of Madison County, The [DVD]

    The Bridges Of Madison County is een film die een andere kijk geeft op de figuur Clint Eastwood. Zijn regie alsmede het karakter dat hij speelt in deze ontroerende film wijken sterk af van zijn vroegere werk.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik vond dit een zeer mooi vormgegeven rolprent, bijzonder mooi verhaal en werd niet langdradig.Puik acteerwerk idd van Streep

    Ik heb hem op video gezien maar ik ga hem op zeker aanschaffen zodra hij in de best buy bakken terecht komt. ( het is immers een snapper )
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard

    Hartverwarmende film met prachtige beelden en goed acteerwerk.
    Zeker een film om eens met je vrouw/vriendin te kijken.Met deze film bewijst Eastwood dat hij ook als regisseur met drama goed uit de voeten kan.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #4

    Standaard

    Een geweldige film waarbij de tranen op een bepaald moment niet meer tegen te houden waren.

    Het einde verbaasde me, maar vond ik wel erg goed.
    Have a nice day !

  5. #5

    Standaard

    aardige romantiek film.
    Mensen vinden Clint hier ongeloofwaardig overkomen, maar dat is nou eenmaal, omdat de vergelijkingen met zijn voorgaande films snel gemaakt is.
    Probleem is dat de film te rustig is en weinig origineels heeft te bieden.
    Dialogen zijn mooi genoeg, maar er gebeurt zo weinig.
    Gewoon een sentinmentele tranentrekker voor velen, met de nodige diepgang.
    Sommige fans zullen hier dan ook van houden, maar ik zie Eastwood liever in westerns en buddyfilms.
    Bij production notes vertelde hij al dat hij het liefst min mogelijk effects wilde gebruiken, dit wordt gelijk duidelijk.
    Bij het begin denk je naar een rtl4 woensdag avond film te kijken.

    7/10

  6. #6

    Standaard

    Lange tijd geleden had ik deze film al eens gezien, en ik vond het toen al een prachtige film.
    En nu vind ik hem nog steeds prachtig, een van Eastwoods beste filmen zelfs.
    Misschien niet een typische Eastwood film die je van hem zou verwachten, geen geweld, geen western, neen, er wordt in dit wondermooie romantische drama zelfs geen schot gelost.
    Eens te meer bewijst Clint Eastwood dat hij, zowel als acteur en als regisseur, van alle markten thuis is.
    Het samenspel met Meryl Streep is zo goed, dat je wordt meegesleept in hun romantische, maar uiteindelijk ook dramatische verhaal.
    Een tearjerker van de bovenste plank is deze film en een film die ik iedereen ten zeerste kan aanraden.
    Clint Eastwood heeft bij me in vele van zijn filmen de gevoelige snaar weten te raken, en dat is bij deze film niet anders.

  7. #7

    Standaard

    Geweldige film inderdaad, heb vandaag nog gekeken of die op blu ray uit komt, want de dvd is verschrikkelijk.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Geweldige film inderdaad, heb vandaag nog gekeken of die op blu ray uit komt, want de dvd is verschrikkelijk.
    Ik heb hem op DVD en de kwaliteit is prima.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •