Inmiddels reactie gehad en dezelfde oplossing als eerder gemeld hierboven wordt mij aangeboden, netjes opgelost. En met die gratis bezorging hoef ik niet weer naar de V&D zelf toe.
Inmiddels reactie gehad en dezelfde oplossing als eerder gemeld hierboven wordt mij aangeboden, netjes opgelost. En met die gratis bezorging hoef ik niet weer naar de V&D zelf toe.
De eerste oplossing van hun met gratis verzending slaat totaal nergens op. Ikheb daarna nog 2 keer een mail gestuurd voor een echte gepaste oplossing voor hun eigen fout. Daarna ook hetzelfde bericht ontvangen om nogmaals de bestelling te doen en dan de order nummer doorgeven zodat zij het verschil terug kunnen storten op de rekening. Ik ben benieuwd of dit soepel gaat verlopen.
Idem dito met de Lion King. Niet met de Smurfen.
Echt vaag allemaal.
Waw dat lijkt mij een winkel die echt zijn online zaken nog niet op orde heeft.
Of heel veel volk probeert te lokken, daarna massaal annuleert met technische excuses, om dan te hopen dat ze het terug bestellen tegen de volle prijs.
Al deze "netjes opgelost" reacties.... daar is weinig netjes aan dat je zelf twee keren moet vragen achter een nette oplossing. Die zou gewoon direct vanzelf moeten komen in de eerste mail, namelijk dat er automatisch een nieuw order is gemaakt tegen dezelfde prijs.
Stuur ik die mail terug met het ordernummer, krijg ik terug dat er een verzoek ingediend wordt om teruggave van het bedrag, en binnen 5 dagen een reactie krijg?
Ik begrijp niet helemaal waarom ik binnen 5 dagen een reactie krijg, terwijl ze me eerder al beloofd hadden het verschil terug te storten.
Bestellen doe ik in elk geval nooit meer bij v&d, heb het pakketje vandaag niet eens binnen
Ik heb inmiddels van V&D zowel de refund van de oorspronkelijke bestelling (€ 13,33) als de refund van de nieuwe bestelling (€ 6,66) op mijn rekening ontvangen. De Blu-ray van "De Smurfen" had ik, zoals eerder gezegd, al binnen.
Ik geef toe dat het allemaal niet echt professioneel gegaan is en ik zou nog steeds graag weten wat dat "technische probleem" dan uiteindelijk geweest is waardoor de bestelling aanvankelijk geannuleerd werd, maar voor mij is dit afdoende en naar tevredenheid opgelost en afgehandeld. Ik heb vaker wat via vd.nl besteld en dat is eigenlijk altijd goed gegaan.
Even een update van mijn kant. Gisteren de Lion King Blu Ray per post ontvangen inclusief een place mat. Vandaag een follow up mail gekregen mbt de refund van 8.30.
Ik heb dinsdag een box van Prime Suspect gekocht (prijzencircus). De betaling is gelukt en ik heb een bevestiging gehad. Maar in de mail stond dat je nog apart een e-mail krijgt met het Track en Trace-nummer van Selektvracht. Het pakket zou vanavond worden bezorgd, maar ik heb nog geen e-mail met het nummer ontvangen. Klopt dat?
Inmiddels was ik te snel met de vraag. De box is toch zoals gepland gisteravond aangekomen. De doos was licht beschadigd (de beide flappen staken uit) maar gelukkig was de dvdbox zelf zonder schade.
Ik weet dat er op zaterdagochtend meestal zaterdagochtendhulpen staan, maar als je als kassamedewerker geen neus hebt voor omzet dan houdt het op. Er stonden vanochtend in Utrecht twee mensen op de dvd-afdeling waarvan de ene bezig was met een klant. Als je dan de ander vraagt of ze de James Bond-box hebben (je zag hem nergens staan) weet deze het niet en gaat naar de eerste toe om te vragen. Die mompelt iets van zoeken we op (na eerst gevraagd te hebben of de box wel uit is) waarna hij verder gaat met het inpakken en de ander weer terug naar zijn vakken vullen gaat. Met als gevolg dat ze € 150 aan omzet kwijt zijn geraakt. Ik heb de box maar bij Bijenkorf gekocht. Daar stond de box wel prominent inclusief prijskaart en de inhoud opengeklapt in een glazen kast. V&D kan nog veel leren op het terrein hoe je klanten helpt. Die tweede had met gemak achter kunnen gaan zoeken.
Vandaag nog even een gelukje uit het prijzencircus althans...dat denk ik
Prison Break compleet op dvd afgeprijsd van 89,- naar 64,-
Die heb ik meegenomen want ben hem incl. nl subs nog nergens goedkoper tegen gekomen.
Was vandaag even bij de V&D in Amstelveen, toch één van de grotere vestigingen in Nederland. En ook daar sneuvelt de CD-, DVD- en Blu-ray afdeling. Slechts een kleine selectie titels blijft te koop, waarschijnlijk alleen de nieuwe, populaire titels. Na Free Record Shop en van Leest is dit nu de derde CD/DVD/Blu-ray winkel in Amstelveen die het loodje legt. Alleen bij De Bijenkorf (kleine Fame-vestiging) en Blokker kun je nog fysieke media kopen. Treurig.
Binnenkort weer Prijzencircus?
Ja, vanaf donderdag.
Folder met de aanbiedingen:
http://epub01.publitas.com/vd/prijze.../spreadview/2/
Ik heb het idee dat bij een prijzencircus tegenwoordig de actuele titels uit de schappen gehouden worden. Ik had een hele rits recente Disney's op het oog maar geen ervan kwam ik in m'n lokale V&D tegen. Idem voor vrijwel alle andere nieuwe titels. Ik heb daarom uiteindelijk niets aangeschaft deze keer.
Voor een aantal titels is dat zeker het geval. Zo is Argo ook nog nergens te vinden. Toch lagen titels als de Vijf Legendes, Skyfall en Looper dan wel direct in de winkel en deden ook mee in de prijzencircus.
V&D is trouwens de gehele entertainment-afdeling flink aan het uitkleden. In de vestiging Amstelveen (toch één van de grotere in Nederland) is de afdeling nog maar een derde van wat deze eerst was. Dat heeft natuurlijk ook gevolgen voor het assortiment. Helaas blijft de prijsstelling onveranderd aan de hoge kant.
V&D Oss heeft momenteel een 3=2 actie op alle blu ray titels. De keuze is niet zo heel reuze maar toch. Iron Man 3, zowel single disc als 3D versie zaten er ook bij. Afgelopen Vrijdag geweest.
Dat is overigens een actie die ze wel vaker hebben. Helaas krijg je dan vaak de goedkoopste Blu-ray gratis, dus dat is nog een heel uitzoekwerk om een zo groot mogelijk voordeel te krijgen. Leuker zou zijn wanneer je maar 2/3 van het totaalbedrag hoefde te betalen. En met de toch wel hoge prijzen van V&D is zelfs met een 3=2 actie je voordeel niet echt super groot vergeleken met webwinkels die hetzelfde aartikel anbieden.