Pagina 9 van 47 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #201

    Standaard

    Pff lijkt wel of ze mij telkens moeten hebben met bestellingen.
    Heb er werkelijk al een keer of 10 iets besteld en het is volgens mij nog maar 1 of 2 keer goed gegaan.

    Nu zit ik al weer een tijdje te wachten op die rambogranaat die ik volgens mij al 2 weken geleden heb besteld.
    Bij mn bestelstatus staat nu verwacht op 19-1-2012, maar nog niets gezien.

  2. #202

    Standaard

    weird, ik had dezelfde set de 10de besteld en de volgende dag had ik em in huis

  3. #203

    Standaard

    Nou hij geeft nu aan dat ie verzonden is, had m overigens de 9e besteld.
    Lijkt wel of zn mn centjes bij bol niet willen hebben.

  4. #204

    Standaard

    oh nee ik zag het verkeerd in mijn bestellingen, de set was verzonden op de 10de.
    Maar wat ik ook raar vond, toen ik em bestelde was die 29,99 daarna 62,99 en nu 34,99

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Pff lijkt wel of ze mij telkens moeten hebben met bestellingen.
    Heb er werkelijk al een keer of 10 iets besteld en het is volgens mij nog maar 1 of 2 keer goed gegaan.

    Nu zit ik al weer een tijdje te wachten op die rambogranaat die ik volgens mij al 2 weken geleden heb besteld.
    Bij mn bestelstatus staat nu verwacht op 19-1-2012, maar nog niets gezien.
    heb ook weinig geluk: op 15/15/2011 Megamind 3D besteld met zo'n €20 bon, blijkbaar zeer moeilijk te leveren, onbekende leverdatum maar is nog wel gewoon te bestellen

    op 16/1/2012 bestelling van 4 titels, alle 4 pas op 26/1/2012 verwacht...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #206

    Standaard

    Heeft er iemand nog zo'n bol-kortingscode, aub?

  7. #207

    Standaard

    Kreeg vandaag een code voor gratis verzenden in de mail, alleen werkt deze niet. Het bedrag voor wat ik wil bestellen is boven in €20 in de vorm van kadobonnen. Iemand enige idee waarom dit niet werkt?

    EDIT:
    Vanavond 26 januari vanaf 18.00 uur krijg jij als gewaardeerde klant extra voordeel bij bol.com! Bestel je tijdens onze koopavond iets uit ons dvd- en/of Blu-ray-assortiment, dan wordt je hele bestelling gratis thuisbezorgd!

    De coupon in uw winkelwagentje is (nog) niet van toepassing op de door u gekozen artikelen. Om die reden hebben we de coupon uit uw winkelwagentje verwijderd.

    Ik snap er echt niets van

    EDIT2: Code werkt niet in combinatie met 2 voor 20 actie! Staat verder nergens in de voorwaarden. Bol maakt je weer blij met een dode mus!

    Voor wie de code wil hebben hier is ie dan :120126-KA-DVD
    Laatst aangepast door Wieba : 26-01-2012 om 18:07

  8. #208

    Standaard

    Exact zelfde code kreeg ik ook in m'n mailbox en werkt inderdaad niet samen met de 2 voor 20 actie.
    Al staat dat inderdaad niet in de voorwaarden. Waardeloze actie van Bol!
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Exact zelfde code kreeg ik ook in m'n mailbox en werkt inderdaad niet samen met de 2 voor 20 actie.
    Al staat dat inderdaad niet in de voorwaarden. Waardeloze actie van Bol!
    Vreemd want ik heb wel twee items uit de 2 voor 20€ en een item van 11,99€ besteld en de code functionneert wel.

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Vreemd want ik heb wel twee items uit de 2 voor 20€ en een item van 11,99€ besteld en de code functionneert wel.
    waarschijnlijk door het extra item.

    Bij mij werkte de code ook niet bij 2 voor 20 Blu ray actie

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Exact zelfde code kreeg ik ook in m'n mailbox en werkt inderdaad niet samen met de 2 voor 20 actie.
    Al staat dat inderdaad niet in de voorwaarden. Waardeloze actie van Bol!

    Blijkbaar niet geldig icm met andere acties. Ik heb het niet gelezen.

    antwoord van Bol.com.

    Wij begrijpen dat het vervelend kan zijn dat de gratis verzending niet geldt voor artikelen afkomstig uit een andere actie. U kunt de actievoorwaarden eventueel nalezen op onze website.

  12. #212

    Standaard

    Heeft iemand nog een kortingsbon of link voor Bol.com? Gr Robin

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #213

    Standaard

    Ik versta er niets van.

    Ik heb 2 items uit de "2 voor 20€ promotie" besteld en nu betaal ik meer.

    The Jackal (11,99€)
    Battle of Britain (11,99€)
    The Thin Red Line (11,99€)

    Ik had ook een code voor gratis verzending

    De twee laatste items zou ik voor 20€ moeten krijgen.

    Dit is hoe ze berekenen:

    Bestelbedrag: 35,97€
    verzendkosten: 1,95€
    SUBTOTAAL: 37,92€

    (coupon) Korting : -3,98€
    TOTAAL: 33,94€

    Hoe komen ze aan dat bedrag?

    Ik zou eigenlijk maar 31,99€ moeten betalen.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik versta er niets van.

    Ik heb 2 items uit de "2 voor 20€ promotie" besteld en nu betaal ik meer.

    The Jackal (11,99€)
    Battle of Britain (11,99€)
    The Thin Red Line (11,99€)

    Ik had ook een code voor gratis verzending

    De twee laatste items zou ik voor 20€ moeten krijgen.

    Dit is hoe ze berekenen:

    Bestelbedrag: 35,97€
    verzendkosten: 1,95€
    SUBTOTAAL: 37,92€

    (coupon) Korting : -3,98€
    TOTAAL: 33,94€

    Hoe komen ze aan dat bedrag?

    Ik zou eigenlijk maar 31,99€ moeten betalen.
    geen gratis verzendkosten, want die geldt niet icm andere coupons en die andere coupon is de 2 voor 20 euro.

    Ik had het ook en gemaild naar bol.com

  15. #215

    Standaard

    Tijdens de bestelling was mijn coupon aanvaard. En na de bevestiging was mijn code verdwenen. En toen heb ik dat niet gemerkt.
    Laatst aangepast door BASIL : 01-02-2012 om 13:58

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Tijdens de bestelling was mijn coupon aanvaard. En na de bevestiging was mijn code verdwenen. En toen heb ik dat niet gemerkt.

    moet je klagen bij bol.com en de bestelling cancellen/retourneren.

    Het slaat natuurlijk nergens op dat je die gratis verzenden niet kan gebruiken met en actie die er het hele jaar al is.

  17. #217

    Standaard

    Het lijkt er nu sterk op dat bol de boel aan het belazeren is. Zo bieden ze deze week als superaanbieding de BR Lost seizoen 6 aan voor 24,99 (was 59,99). Maar dat is onzin aangezien ze alle seizoenen, incl. deze 6e al weken aanbieden voor 24,99.

    Ze vallen hier wel erg door de mand.

  18. #218

    Standaard

    Belazeren gaat wel erg ver Dan. Dit is in mijn ogen gewoon onder de aandacht brengen van.

    Oh ja Bol heeft t/m 13 februari gratis verzenden, dus doe er je voordeel mee.

  19. #219

    Standaard

    Nee, ik vind het wel richting belazeren gaan. De 'superdeals' zijn altijd leuke aanbiedingen die op dat moment afgeprijsd worden. Of voor een weekje gunstig te halen zijn. En daarna weer op hun oude prijs gezet worden gezien ook de aflopende tijdklok die ze er bijzetten. Het Lost seizoen was al tijden zo geprijsd maar nu doen ze het voorkomen alsof hij voor de actie nog op 59,99 stond én dat hij nadat de tijdklok is afgelopen weer naar zijn oude prijs zal gaan. Dat vind ik dus niet onder de aandacht brengen maar pure misleiding.

  20. #220

    Standaard

    Mag je vinden, maar die 1dagsdeal waarbij de human planet de dag er na goedkoper was een stuk erger. Dat was pas echt belazeren. Maarja wie neemt bol.com nou nog echt serieus.

  21. #221

    Standaard

    In de folder staat op blz. 22 een samsung tv voor 299, druk je op het plaatje dan kost die opeens 309. Antwoord van de klantenservice: de aktievoorraad is op, nu kost hij 309. Vraag mij af of dat wel mag. Zo kan ik ook gratis verzenden aanbieden.

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan-Kees Bekijk bericht
    In de folder staat op blz. 22 een samsung tv voor 299, druk je op het plaatje dan kost die opeens 309. Antwoord van de klantenservice: de aktievoorraad is op, nu kost hij 309. Vraag mij af of dat wel mag. Zo kan ik ook gratis verzenden aanbieden.
    Lijkt mij niet dat dat mag nee, een aanbieding moeten ze leveren voor de aangeboden prijs tenzij het een duidelijke fout is.

    Pure oplichting.

  23. #223

    Standaard

    Die 299 was geen fout (was natuurlijk heel anders als er 99 euro had gestaan). Heb goede ervaringen met bol.com maar ben nu toch teleurgesteld dat ze na mijn mail de tv niet wilden aanbieden voor de prijs die in de online folder stond.
    Laatst aangepast door Jan-Kees : 13-02-2012 om 09:44

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan-Kees Bekijk bericht
    Die 299 was geen fout (was natuurlijk heel anders als er 99 euro had gestaan). Heb goede ervaringen met bol.com maar ben nu toch teleurgesteld dat ze na mijn mail de tv niet wilden aanbieden voor de prijs die in de online folder stond.
    Nee begrijp ik, moet je gewoon mailen dat het aanbieding is geldig t/m 14 feb en dat ze verplicht zijn hem te leveren voor de aangeboden prijs.

    Kijken wat ze zeggen.

  25. #225

    Standaard

    Ze kunnen zich altijd beroepen op het feit dat prijswijzigingen en/of drukfouten voorbehouden zijn.
    There's no intelligent life down here

Pagina 9 van 47 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •