Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 233 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wat is imho?
    In my humble opinion = naar mijn bescheiden mening.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik overdrijf niet, dat zeiden jullie ook over mij met The Three Musketeers, maar toen de recentie kwam, kreeg ik toch gelijk. Maar veel mensen zijn wel blij met mijn bevindingen. Lees maar de topics goed door.Ik heb niet lopen klagen met wedlock, jij leest niet goed, lezen is een kunst. Maar het ging mij erover dat Pieter Kleine vertelde dat 29/8 volgens Wedlock de nieuwe releasedatum voor Walking Dead seizoen 2 zou zijn. Maar ik wilde er mee zeggen dat wedlock het ook niet weet, en ik niet en eOne niet. Veel mensen zullen nu toch nu ze een datum zien bij wehkamp of bol.com denken dat het de 30-5 zal uitkomen.
    Wat betreft "The Three Musketeers", ik ga niet zeggen dat je gelijk hebt of niet omdat ik deze blu-ray nooit gezien heb. Maar er zijn wel andere voorbeelden waarvan ik vind dat je wel overdrijft. En zoals ik al eerder gezegd heb, daar zijn wel voorbeelden waarvan je absoluut gelijk hebt maar je hebt er een soep van gemaakt en dat vind ik spijtig. Je zou eigenlijk want minder kritieker zijn. Een uitgave kan nooit 100% perfekt zijn. Van sommige voorbeelden zie je die makroblocking of posterisatie niet tijdens het bekijken van de film in normale snelheid. Je ziet het misschien wel op een stistaande beeld maar dat is ook niet de bedoeling. Als je een film ziet dan is het ook niet de bedoeling dat je constant op "pause" drukt om te zien of het beeld perfekt is of niet want dan geniet je niet van het verhaal zelf.

    "Maar veel mensen zijn wel blij met mijn bevindingen". Dan ben ik blij voor hen maar dan genieten ze ook niet zoals het zou moeten zijn. Als er veel mensen zijn die blij zijn dan is er een meerderheid die het irritant vind. Als ik je topics lees, dat zitten die vol met kritieken tegenover jou. Daar is geen enkel bladzijde zonder minimum één kritiek tegenover jou berichtjes. En die kritieken komen van vershillende leden maar ook van de dvd.nl Forum crew

    En voor de rest wil ik geen commentaar geven. Zie ook de smilies die ik gebruik.

    Ik heb niets tegen jou maar je zou wat milder moeten zijn in je kritieken en dan denk ik dat het positief zou zijn voor je imago.

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Wat betreft "The Three Musketeers", ik ga niet zeggen dat je gelijk hebt of niet omdat ik deze blu-ray nooit gezien heb. Maar er zijn wel andere voorbeelden waarvan ik vind dat je wel overdrijft. En zoals ik al eerder gezegd heb, daar zijn wel voorbeelden waarvan je absoluut gelijk hebt maar je hebt er een soep van gemaakt en dat vind ik spijtig. Je zou eigenlijk want minder kritieker zijn. Een uitgave kan nooit 100% perfekt zijn. Van sommige voorbeelden zie je die makroblocking of posterisatie niet tijdens het bekijken van de film in normale snelheid. Je ziet het misschien wel op een stistaande beeld maar dat is ook niet de bedoeling. Als je een film ziet dan is het ook niet de bedoeling dat je constant op "pause" drukt om te zien of het beeld perfekt is of niet want dan geniet je niet van het verhaal zelf.

    "Maar veel mensen zijn wel blij met mijn bevindingen". Dan ben ik blij voor hen maar dan genieten ze ook niet zoals het zou moeten zijn. Als er veel mensen zijn die blij zijn dan is er een meerderheid die het irritant vind. Als ik je topics lees, dat zitten die vol met kritieken tegenover jou. Daar is geen enkel bladzijde zonder minimum één kritiek tegenover jou berichtjes. En die kritieken komen van vershillende leden maar ook van de dvd.nl Forum crew

    En voor de rest wil ik geen commentaar geven. Zie ook de smilies die ik gebruik.

    Ik heb niets tegen jou maar je zou wat milder moeten zijn in je kritieken en dan denk ik dat het positief zou zijn voor je imago.
    Kritieken blijf je altijd met alles houden. Van welke voorbeelden vind je dat ik er een soep van heb gemaakt? Want de titels die bij mij in de lijst gemeld staan, daarvan wordt ook gemeld in de recensies van dvd.nl dat er posteratie in zit en macroblocks. Maar ik meld mijn bevindingen, van sommige BD's zeggen mensen dat zien wij niet, andere zeggen van dezelfde titel blu-ray "ja ik zie het ook duidelijk" het is maar net wat voor monitor of TV je hebt en hoe het ingesteld staat. Sommige mensen hebben DNR aan staan dan vallen macroblocks al minder op. Sommige mensen ziet het helemaal niet, zoals mijn ma. Ze ziet het verschil tussen dvd en blu-ray nog niet eens. Al zegt iemand van de redactie dvd.nl ik zie het niet, wil niet zeggen dat hij gelijk heeft. Want iemand anders van de redactie van dvd.nl ziet het wel heel duidelijk. Maar nu zie je ook dat als men iets niet goed gelezen of heeft begrepen, dan ze meteen beginnen melden, dat wat ik zeg helemaal niet waar is en niet kan. En dan leg ik het wat uitvoeriger uit, of ik typ het nogmaals en verwijs ik ze naar dat gene wat ik eerder typte om te laten zien dat ik het zo helemaal niet gezegt heb. en dan is het van ja ja.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-04-2012 om 18:36

  4. #179

    Standaard

    Kijk je hebt twee dingen die nog al eens door elkaar heen gehaald worden ook door jouw. Je hebt het constateren van een fout en daar dan vervolgens een waarde oordeel aan hangen.

    Je kunt objectief bepalen of er macroblocking aanwezig is of posterisatie bijvoorbeeld. Dit zou je bij alle titels moeten doen d.m.v. screenshots. En daar zou je het bij moeten laten.

    Je moet geen waardeoordelen geven in de berichtgeving. De ondertoon in veel van jouw stukjes is dat de gehele beeldkwaliteit slecht is en dat is nauwelijks het geval. Zelfs Immortals is nog best te kijken. En ja ik heb een gecalibreerde plasma.

    Een goede opstelling van jouw in dit topic zou zijn gewoon de feiten plaatsen met screenshots zonder daar zelf dan een waardeoordeel aan te geven over de algehele transfer van de film en zonder daarbij dan consequent Nederlandse distributeurs af te kraken. Daarmee krijg je meer geloofwaardigheid, minder gezeur en minder minachting van andere forumgebruikers. De informatie is dan mooi bij elkaar gezet en iedereen kan daar dan mee doen wat hij/zij wil.

    Maar ik vind niet dat je consequent releases moet afkraken omdat er toevallig 1 macroblokje in een logo sequence van een film zit. Kortom beperk je tot feiten dat is voor iedereen plezieriger denk ik zo.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Kijk je hebt twee dingen die nog al eens door elkaar heen gehaald worden ook door jouw. Je hebt het constateren van een fout en daar dan vervolgens een waarde oordeel aan hangen.

    Je kunt objectief bepalen of er macroblocking aanwezig is of posterisatie bijvoorbeeld. Dit zou je bij alle titels moeten doen d.m.v. screenshots. En daar zou je het bij moeten laten.

    Je moet geen waardeoordelen geven in de berichtgeving. De ondertoon in veel van jouw stukjes is dat de gehele beeldkwaliteit slecht is en dat is nauwelijks het geval. Zelfs Immortals is nog best te kijken. En ja ik heb een gecalibreerde plasma.

    Een goede opstelling van jouw in dit topic zou zijn gewoon de feiten plaatsen met screenshots zonder daar zelf dan een waardeoordeel aan te geven over de algehele transfer van de film en zonder daarbij dan consequent Nederlandse distributeurs af te kraken. Daarmee krijg je meer geloofwaardigheid, minder gezeur en minder minachting van andere forumgebruikers. De informatie is dan mooi bij elkaar gezet en iedereen kan daar dan mee doen wat hij/zij wil.

    Maar ik vind niet dat je consequent releases moet afkraken omdat er toevallig 1 macroblokje in een logo sequence van een film zit. Kortom beperk je tot feiten dat is voor iedereen plezieriger denk ik zo.
    Over immortals, je krijgt dadelijk een recentie op dvd.nl te zien met een zeer lage punten score. Degene die de recentie zal plaatsen meld zelf ook dat bij deze Immortals echt erg is. Je hebt ook kunnen lezen dat andere leden in het forum zich ook zeer ergerde aan de beeld kwaliteit. Gezeur blijf je altijd houden, als ik de screenshots alleen maar plaats, opmerkingen zo van " wat moet ik dan zien, of ja wat is daar mee". Ik denk dat het niets uit zal maken. Maar "1 blokje in de logo" zeg je??? Ik heb meerdere screenshots geplaatst. Met bewegende beelden is het erger. Maar ik kan bewegende beelden hier niet plaatsen.Maar met dat Logo ging het om posterisatie.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-04-2012 om 20:54

  6. #181

    Standaard

    In plaats van toegeven gaan jullie zeuren om iemands kritisch oog of spelling, puur omdat die er anders naar kijkt dan jullie? Ik ruik eerder jaloezie, dat jullie hier zelf niet zo'n kritisch oog hebben.

    Voor jullie kleuters zal ik het ook nog eens makkelijker opsommen ook, zo'n film met dat soort fouten is dan niet Blu Ray waardig. Kan ik beter nog een VHS tape erin doen.

  7. #182

    Standaard

    Zakelijk gezien leert de discussie ons het volgende. Er zijn een aantal 3d titels in Nederland uitgebracht, waarvan de (bijgevoegde) 2d versie voor wat betreft de beeldkwaliteit onder de maat zijn. Dit is te herleiden naar de omstandigheid dat omdat de '3d-master' is gebruikt de 2d versie te licht is qua beeldkwaliteit. De uitgevers hebben niet de moeite genomen om een eigen master van de 2e versie op de blu-ray te zetten. Ik hoop dat de uitgevers - die hier ongetwijfeld mee zitten te lezen - voor de toekomst hun beleid aanpassen en ook goede 2d blu-rays op de markt zetten.
    Persoonlijk heb ik hier geen last van, want ik kijk naar de 3d versies die wel een goede beeldkwaliteit hebben. Voorbeeld: The three musketeers, 2d 6 punten voor beeldkwaliteit en 3d 9 punten voor beeldkwaliteit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    In plaats van toegeven gaan jullie zeuren om iemands kritisch oog of spelling, puur omdat die er anders naar kijkt dan jullie? Ik ruik eerder jaloezie, dat jullie hier zelf niet zo'n kritisch oog hebben.

    Voor jullie kleuters zal ik het ook nog eens makkelijker opsommen ook, zo'n film met dat soort fouten is dan niet Blu Ray waardig. Kan ik beter nog een VHS tape erin doen.
    Toegeven? Wat dan? Dat hij gelijk heeft? Prima hoor, hij vast vaak een punt.
    Maar hoe dat punt (geprobeerd) gemaakt te worden, daar gaat het om. En op een forum lijken me spelling en zinsopbouw wel wat belangrijk om je punt te maken of je mening te onderbouwen. En jaloers? Waar haal je dat vandaan? Dat mensen ipv filmliefhebber liever een gefrusteerde framesneuker worden die elke frame gaat stilzetten om te kijken of er geen blockje in voorkomt? Kom op zeg....
    En met je 35 posts blaas je wel hoog van te toren, door een hele groep trouwe en langdurige mensen kleuters te gaan noemen... En van die 35 posts heb ik er nog geen tweede in dit topic gezien, dus waar heb je het over...
    En veel plezier van je VHS! Neem je wel widescreen? Anders krijgen we weer gemekker van je over Pan&Scan en daar zijn we nu echt wel een tijdje klaar mee....

  9. #184

    Standaard

    Al heb je weinig gepost, wil niet zeggen dat je minder bent dan de andere. Mensen zijn allemaal gelijk aan elkaar, en net zoveel recht op spreken en meningen te uiten. Gurty heeft wel gelijk, hiermee wil hij zeggen als men niks om kwaliteit hoeft te geven, dat je net zo goed dvd's kan blijven kijken of VHS banden.
    Mensen kopen juist blu-ray's met de verwachting op een uitstekende kwaliteit. Men maakt niet voor niks reclame voor blu-ray met de motto Met Blu-Ray ervaar je de ultieme beleving!
    Laatst aangepast door Gekkepop : 18-04-2012 om 12:46

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gekkepop Bekijk bericht
    Al heb je weinig gepost, wil niet zeggen dat je minder bent dan de andere. Mensen zijn allemaal gelijk aan elkaar, en net zoveel recht op spreken en meningen te uiten. Gurty heeft wel gelijk, hiermee wil hij zeggen als men niks om kwaliteit hoeft te geven, dat je net zo goed dvd's kan blijven kijken of VHS banden.
    Mensen kopen juist blu-ray's met de verwachting op een uitstekende kwaliteit. Men maakt niet voor niks reclame voor blu-ray met de motto Met Blu-Ray ervaar je de ultieme beleving!
    Dit moet toch wel de meest normale reactie zijn sinds ik lid ben geworden van dit forum. Respect voor Gekkepop!

    Ik ben zelf gek op vergelijkingen, dus van mij mag De_Hollander nog heel lang doorgaan. Zijn zinsopbouw kan soms misschien wat ongelukkig zijn, maar daar prik ik gemakkelijk doorheen. Dat hij volgens TylerDurden een "gefrusteerde framesneuker" wordt genoemd. So be it, niemand is immers perfect.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zakelijk gezien leert de discussie ons het volgende. Er zijn een aantal 3d titels in Nederland uitgebracht, waarvan de (bijgevoegde) 2d versie voor wat betreft de beeldkwaliteit onder de maat zijn. Dit is te herleiden naar de omstandigheid dat omdat de '3d-master' is gebruikt de 2d versie te licht is qua beeldkwaliteit. De uitgevers hebben niet de moeite genomen om een eigen master van de 2e versie op de blu-ray te zetten. Ik hoop dat de uitgevers - die hier ongetwijfeld mee zitten te lezen - voor de toekomst hun beleid aanpassen en ook goede 2d blu-rays op de markt zetten.
    Persoonlijk heb ik hier geen last van, want ik kijk naar de 3d versies die wel een goede beeldkwaliteit hebben. Voorbeeld: The three musketeers, 2d 6 punten voor beeldkwaliteit en 3d 9 punten voor beeldkwaliteit.
    Dat is triest, we krijgen dan een verneukte 2D blu-ray voorgeschoteld, wat voorbestemd was voor 3D. Kwalijke zaak. Ik heb geen 3D blu-ray speler, en wil ook geen 3D bekijken. Dus dan ben je aangewezen op 2D. Vandaar dat ik zo'n raar beeldkwaliteit van Immortals had.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht

    Ik ben zelf gek op vergelijkingen, dus van mij mag De_Hollander nog heel lang doorgaan. Zijn zinsopbouw kan soms misschien wat ongelukkig zijn, maar daar prik ik gemakkelijk doorheen. Dat hij volgens TylerDurden een "gefrusteerde framesneuker" wordt genoemd. So be it, niemand is immers perfect.
    Die conclusie trek je zelf, ik noem De_Hollander nergens zo...

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Die conclusie trek je zelf, ik noem De_Hollander nergens zo...
    Lijkt er anders wel heel erg op.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dat mensen ipv filmliefhebber liever een gefrusteerde framesneuker worden die elke frame gaat stilzetten om te kijken of er geen blockje in voorkomt?
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gekkepop Bekijk bericht
    Al heb je weinig gepost, wil niet zeggen dat je minder bent dan de andere. Mensen zijn allemaal gelijk aan elkaar, en net zoveel recht op spreken en meningen te uiten. Gurty heeft wel gelijk, hiermee wil hij zeggen als men niks om kwaliteit hoeft te geven, dat je net zo goed dvd's kan blijven kijken of VHS banden.
    Mensen kopen juist blu-ray's met de verwachting op een uitstekende kwaliteit. Men maakt niet voor niks reclame voor blu-ray met de motto Met Blu-Ray ervaar je de ultieme beleving!
    Je valt aardig door de mand Gekkepop, of moet ik de_Hollander zeggen? Het hebben van dubbele accounts is niet toegestaan en al helemaal niet als je ze gebruikt om je eigen bewoordingen in dit en andere topics (Immortals) te ondersteunen. Je tweede account is dan ook gesloten. Verder hoop ik dat je de kritiek die hier nu geuit is een keer ter harte neemt. Als je een beetje tussen de regels door kunt lezen wordt duidelijk dat iedereen het best kan en wil waarderen als Blu-ray's stevig aan de tand worden gevoeld, maar doe dit secuur en met het nodige werk vooraf voordat je het hier post.

  15. #190

    Standaard

    Pardon? Mijn buurman intenet mee op mijn router en kan daarom dezelfde ip adres hebben.(bedoel je dat?) Hij heeft een account met Gekkepop. Wat is daar mis mee?
    Waarom hem al meteen te beschuldigen? Dus dan zou mijn broer met een verbinding op mijn router ook niet op dit forum mogen met een ander account. Bewijzen van spreken, ik heb geen broer. En dan ook nog een pm krijgen met de melding dat ik ook nog een gele kaart krijg slaat nergens op. Waarom zou ik mijn eigen bewoordingen met een andere account willen beantwoorden?Ik zie het nut niet om een dubel account te hebben. Maar nu krijg ik niet eens reactie, ook niet via pm.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-04-2012 om 16:12

  16. #191
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Is dat dan die bovenbuurman, de baas van Panasonic Nederland

    Heb de beelden nog eens bekeken, je komt er met geel nog goedkoop vanaf
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Is dat dan die bovenbuurman, de baas van Panasonic Nederland

    Heb de beelden nog eens bekeken, je komt er met geel nog goedkoop vanaf
    Nee andere buurman, ik behoor helemaal geen kaart te krijgen. Slaat gewoon nergens op. Hebben ze wel eens gedacht dat meerdere mensen met een router kunnen delen binnen huis en vanuit buitenhuis? dan krijgt iedereen dezelfde ip mee van de routermodem. Dus dan zou het zo moeten zijn dat daarvan maar 1 persoon maar op het forum mag. En andere geen account mogen hebben? Ze reageren hier wel raar eerst beschuligen zonder duidelijk te verkrijgen. Heb het al met mijn buurman over gehad, hij zei nou dan zien ze me daar niet meer als ze daar zo flauw zijn.EDIT: ik kreeg net door dat mijn buurman gebanned is omdat ze denken dat hij mij is.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-04-2012 om 16:51

  18. #193

    Standaard

    Moet ie ook maar een account aanmaken die "buurman" heet, dan is het tenminste duidelijk.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #194

    Standaard

    haha, wat een gedoe dit zeg, kan het topic niet gewoon dicht of zo.
    Volgens mij gaat dit "gezeik" met elke nieuwe film met macroblocking en posterisatie weer van voor af aan beginnen.

    En ik denk/dacht persoonlijk ook dat gekkepop en de hollander 1 en dezelfde persoon is/was.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    aan de film of het beeld is er geen verandering, dus ik hou mijn eigenste blu-ray.
    Film vind ik zelf echt gaaf.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gekkepop Bekijk bericht
    Dan behoud ik ook maar mijn eigenste huidige versie.
    Dit vond ik ook zo'n typische De Hollander stukje, vandaar mijn m'n vermoedens.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gekkepop Bekijk bericht
    Dit klopt, ik heb de NL versie met de US versie van mijn maat vergeleken. We zien dat de NL versie de helderheid opgehoogt heeft, vergeleken met de US versie. Vandaar dat er in de NL versie ook posterisatie te zien is. We hebben wel eens vaker releases met elkaar vergeleken, en het blijkt dat algemeen bij de NL versies de helderheid omhoog geschoefd is. Vooral bij DFW en E-One, maar ook deze keer bij A-Film.
    Maar goed...
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  20. #195

    Standaard

    Alleen om het woordje eigenste? dat is een woord wat veel gebruikt wordt hier in brabant. http://www.woorden.org/woord/eigenste Ik heb hier ook van andere mensen het woordje eigenste zien typen, dus dan zijn dat ook dubbele accounts van mij?
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-04-2012 om 17:47

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    haha, wat een gedoe dit zeg, kan het topic niet gewoon dicht of zo.
    Volgens mij gaat dit "gezeik" met elke nieuwe film met macroblocking en posterisatie weer van voor af aan beginnen.

    En ik denk/dacht persoonlijk ook dat gekkepop en de hollander 1 en dezelfde persoon is/was.






    Dit vond ik ook zo'n typische De Hollander stukje, vandaar mijn m'n vermoedens.




    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door Gekkepop
    Dit klopt, ik heb de NL versie met de US versie van mijn maat vergeleken. We zien dat de NL versie de helderheid opgehoogt heeft, vergeleken met de US versie. Vandaar dat er in de NL versie ook posterisatie te zien is. We hebben wel eens vaker releases met elkaar vergeleken, en het blijkt dat algemeen bij de NL versies de helderheid omhoog geschoefd is. Vooral bij DFW en E-One, maar ook deze keer bij A-Film.


    Maar goed...
    Ja klopt mijn buurman is ook een maat van me en hebben het vergeleken, en is het eens met mij. Er zijn hier zoveel leden die er zo over denken.

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    haha, wat een gedoe dit zeg, kan het topic niet gewoon dicht of zo.
    Volgens mij gaat dit "gezeik" met elke nieuwe film met macroblocking en posterisatie weer van voor af aan beginnen.
    Helemaal mee eens. In essentie vind ik het goed wat De_Hollander doet met het waarschuwen voor dit soort dingen. Maar door wat discussies en overdrijven van zijn kant wordt zijn geloofwaardigheid forumbreed in twijfel getrokken op een paar enkele mensen na. Ik zeg niet dat dit zijn eigen schuld is maar de feiten zeggen gewoon dat er maar weinig mensen zijn die hem serieus nemen.

    Misschien dat is een toekomst iemand anders dit topic weer overnemen. Iemand die er iets objectiever in staat dan De_Hollander. Dat zou heel wat discussie voorkomen en zou zeker een constructieve bijlage leveren. Iets waarvoor je in dit topic naar een speld in een hooiberg moet zoeken.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  23. #198

    Standaard

    Ik ben degene niet die de discussies gaat voeren er zijn mensen die niet goed lezen en daardoor onware vooroordelen en verkeerde interpitaties beginnen te gooien, waarop ik mij weer op moet verdedigen en moet weerleggen. blu-rays die ik aanhaal daarover overdrijf ik niet, de meeste van het lijstje kun je nalezen in recenties waar ook wordt vermeld dat er posterisatie erin optreed. Meerdere mensen zien het zelf ook. Dit heb ik vaker uitgelegd. Wie zegt dat mijn geloodwaardigheid in twijfel word betrokken, ja diegene die het verkeerd lezen wat ik vermeld heb. Ik zeg nogmaals dit is mijn vak HD film reencode, filmmonteren, filmen. waarom zou dan mijn kennis niet geloofwaardig moeten zijn? er zijn enkele mensen die proberen dit aan het schijten te brengen waardoor ik in twijfel word getrokken. Als ik zo ongeloofwaardig ben waarom vragen mensen van de dvd.nl redactie of ik hen wil helpen met hun recenties? Maar ik ga het anders doen, ik ga hier niet meer in discussie en meld alleen de blu-ray's met posterisatie en macroblocking in de lijst. Met screenshots.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-04-2012 om 19:35

  24. #199

    Standaard

    Ik denk dat het probleem en de ergernissen van vele mensen al veel minder erg wordt als het maar bij 1 topic bleef. Maak gewoon 1 topic waar Hollander zijn gal kan spuien, dan heb ik er geen problemen mee. Maar nu heb ik een aantal topics in de lijst staan die steeds weer terugkeren...erg annoying. Maak gewoon 1 topic...foutieve blurays, en alle problemen mogen daar terecht. Of het nou coverfouten, ratiofouten of macro-shitting is... don't care.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je valt aardig door de mand Gekkepop, of moet ik de_Hollander zeggen? Het hebben van dubbele accounts is niet toegestaan en al helemaal niet als je ze gebruikt om je eigen bewoordingen in dit en andere topics (Immortals) te ondersteunen.
    Dit wordt erg. Wat is nu het volgende dat hij gaat uitvinden? Of zouden we niet beter De_Hollander verbieden om bepaalde woorden te gebruiken in zijn berichten zoals "Macroblocking, posterisatie, pixels, DFW, EOne.

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •