Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 132 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De tekst is in het Engels.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De tekst is in het Engels.
    OK. Dank je wel, Frank. Had al zo'n vermoeden.

  3. #28

    Standaard

    Ziet er verder wel mooi uit, toevallig in mijn bezit.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens de recensies op Amazon.de is Out of Africa de oude versie, dus niet gerestaureerd zoals in Amerika.
    Ajjjj, dat is balen. Ik vind het wel een beetje onoverzichtelijk allemaal, blijkbaar worden in verschillende landen verschillende films gereleased in het kader van de "Universal 100th anniversary serie".

    Wie weet welke van de 13 gerestaureerde films nou in NL worden gereleased, of mogelijk elders maar dan wel met NL ondertitels?
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  5. #30

    Standaard

    Voor de tweede maal het volgende bericht:

    In 2012 verschijnen een aantal filmklassieker in een speciale gerestaureerde Limited Collector’s Editions op Blu-Ray. Binnenkort verschijnen All Quiet on the Western Front (1930) en To Kill a Mockingbird (1962) en later dit jaar krijgen ook Jaws (1975) en E.T. (1982) een historische Blu-Ray uitgave. Mogelijk nog in 2012 of anders 2013 volgen opgelapte versie van de klassiekers The Birds, Buck Privates (1941), Dracula (1931), Dracula Spanish (1931), Frankenstein (1931), Schindler’s List (1993), Out of Africa (1985), Pillow Talk (1959), Bride of Frankenstein (1935) en The Sting (1973).

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Voor de tweede maal het volgende bericht:

    In 2012 verschijnen een aantal filmklassieker in een speciale gerestaureerde Limited Collector’s Editions op Blu-Ray. Binnenkort verschijnen All Quiet on the Western Front (1930) en To Kill a Mockingbird (1962) en later dit jaar krijgen ook Jaws (1975) en E.T. (1982) een historische Blu-Ray uitgave. Mogelijk nog in 2012 of anders 2013 volgen opgelapte versie van de klassiekers The Birds, Buck Privates (1941), Dracula (1931), Dracula Spanish (1931), Frankenstein (1931), Schindler’s List (1993), Out of Africa (1985), Pillow Talk (1959), Bride of Frankenstein (1935) en The Sting (1973).
    1 x plaatsen is genoeg he , zie http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...4&postcount=13

    Wat heeft het voor zin om hetzelfde 2 x te plaatsen?

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Als Schindler's List dit jaar nog maar haalt.

  8. #33

    Standaard

    Schindlet's List staat heel hoog op me lijstje..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    Jammer. Ik had bepaalde films graag in een digibook versie gehad zoals Jaws en de 2 dracula en frankenstein films.
    Zo te zien komen er enkel van die stomme augmented reality uitgaves die nog eens zo goedkoop ogen door dat blauw. Ik vraag me af wat ik nu moet doen?
    Afwachten tot er een deftige release komt (indien ooit) of deze nu aanschaffen.
    Op amazon.co.uk staan er heel wat 100th anniversary titels die volgende week al uitkomen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jammer. Ik had bepaalde films graag in een digibook versie gehad zoals Jaws en de 2 dracula en frankenstein films.
    Zo te zien komen er enkel van die stomme augmented reality uitgaves die nog eens zo goedkoop ogen door dat blauw. Ik vraag me af wat ik nu moet doen?
    Afwachten tot er een deftige release komt (indien ooit) of deze nu aanschaffen.

    Op amazon.co.uk staan er heel wat 100th anniversary titels die volgende week al uitkomen.
    Ik zou zeggen: beide. Eerst de huidige versie aanschaffen (als je hem niet al hebt) en eventueel later vervangen als je dat dan nog de moeite waard vindt.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Voor de tweede maal het volgende bericht:

    In 2012 verschijnen een aantal filmklassieker in een speciale gerestaureerde Limited Collector’s Editions op Blu-Ray. Binnenkort verschijnen All Quiet on the Western Front (1930) en To Kill a Mockingbird (1962) en later dit jaar krijgen ook Jaws (1975) en E.T. (1982) een historische Blu-Ray uitgave. Mogelijk nog in 2012 of anders 2013 volgen opgelapte versie van de klassiekers The Birds, Buck Privates (1941), Dracula (1931), Dracula Spanish (1931), Frankenstein (1931), Schindler’s List (1993), Out of Africa (1985), Pillow Talk (1959), Bride of Frankenstein (1935) en The Sting (1973).
    Ja, dat lijstje is mij bekend. Maar ik vroeg mij af welke van deze titels worden in NL uitgebracht (allemaal of slechts een deel) of zijn elders verkrijgbaar met NL subs.
    Ik heb de indruk dat slechts een deel hier zal verschijnen (what´s new here) zo is Out of Africa al lang uit in de US.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  12. #37

    Standaard

    kan iemand mij vertellen wat nou precies die augmented reality uitgaves inhouden???
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    kan iemand mij vertellen wat nou precies die augmented reality uitgaves inhouden???
    Zit een sleeve omheen die je met speciale app voor je telefoon kan inlezen. Hierdoor krijg je een animatie over de film te zien. Leuk voor een keertje of als je film niet hebt, maar heel bijzonder is het verder niet. Voor de rest zijn de disc identiek aan de vorige releases. ouwe wijn met een nieuwe sleeve.

    zie ook: http://www.amazon.co.uk/gp/mpd/permalink/m245VIB1KM7F0T/ref=ent_fb_link

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zit een sleeve omheen die je met speciale app voor je telefoon kan inlezen. Hierdoor krijg je een animatie over de film te zien. Leuk voor een keertje of als je film niet hebt, maar heel bijzonder is het verder niet. Voor de rest zijn de disc identiek aan de vorige releases. ouwe wijn met een nieuwe sleeve.

    zie ook: http://www.amazon.co.uk/gp/mpd/permalink/m245VIB1KM7F0T/ref=ent_fb_link
    thanks voor de uitleg. Wat een onzin eigenlijk.
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Ik had toch wat meer verwacht voor de 100ste verjaardag.

    Ik vind het veel te rustig. De tweede helft van 2012 zal ook veel te rustig zijn buiten een paar titels.

  17. #42
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Atonement
    Born on the Fourth of July
    Bridget Jones's Diary
    Gladiator
    King Kong (2005)
    Mamma Mia! The Movie
    Ray
    Spartacus
    Pillow Talk
    Out of Africa
    Sting, The
    Jaws
    E.T.: The Extra-Terrestrial

    Dit kunnen we dit jaar nog verwachten in Nederland. Allemaal digibook edities.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Atonement
    Born on the Fourth of July
    Bridget Jones's Diary
    Gladiator
    King Kong (2005)
    Mamma Mia! The Movie
    Ray
    Spartacus
    Pillow Talk
    Out of Africa
    Sting, The
    Jaws
    E.T.: The Extra-Terrestrial

    Dit kunnen we dit jaar nog verwachten in Nederland. Allemaal digibook edities.
    Wat een rare mix van titels, kan hier niet echt geen bepaalde visie achter ontdekken.
    Bovendien; zijn Born on the Fourth of July, Bridget Jones's Diary, Gladiator, King Kong (2005), Mamma Mia! The Movie, Ray en Spartacus dat dan ook weer van de prachtig gerestaureerde titels zoals Pillow Talk?
    En wie bedenkt er nou om Mama Mia! The Movie (één van de slechtste films aller tijde) in deze speciale feestelijke reeks van Universal op te nemen.
    Je zou denken dat Universal zijn 100 jarig bestaan zou vieren met een aantal subliem gerestaureerde memorabele topfilms uit de eigen catalogus. Nou daar hoort Mama Mia! toch zeker (m.i.) niet bij.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Wat een rare mix van titels, kan hier niet echt geen bepaalde visie achter ontdekken.
    Bovendien; zijn Born on the Fourth of July, Bridget Jones's Diary, Gladiator, King Kong (2005), Mamma Mia! The Movie, Ray en Spartacus dat dan ook weer van de prachtig gerestaureerde titels zoals Pillow Talk?
    En wie bedenkt er nou om Mama Mia! The Movie (één van de slechtste films aller tijde) in deze speciale feestelijke reeks van Universal op te nemen.
    Je zou denken dat Universal zijn 100 jarig bestaan zou vieren met een aantal subliem gerestaureerde memorabele topfilms uit de eigen catalogus. Nou daar hoort Mama Mia! toch zeker (m.i.) niet bij.
    Uit deze : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...Pictures_films lijst hadden ze wel wat beters uit kunnen zoeken voor deze serie.

  20. #45

    Standaard

    Verdorie! Ik had gehoopt dat ook de Frankensteins en de Dracula films als digibook zouden verschijnen. En wat met The Birds?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    En wat met The Birds?
    Italie krijgt hem zowiezo : http://blu-raydigibooks.com/universa...taly-revealed/

    Overigens prachtige cover van E.T.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Italie krijgt hem zowiezo : http://blu-raydigibooks.com/universa...taly-revealed/

    Overigens prachtige cover van E.T.
    Wow! Zij krijgen zelfs The Mummy (de originele) ook.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wow! Zij krijgen zelfs The Mummy (de originele) ook.
    Ja idd, een memorabele film van een unieke Boris Karloff.

    Overigens hier een mooie site/pagina over hem http://theronneel.com/?tag=boris-karloff & http://www.karloff.com/

    Jammer dat wij hier maar afgescheept worden altijd met een enkele titel.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    En wie bedenkt er nou om Mama Mia! The Movie (één van de slechtste films aller tijde) in deze speciale feestelijke reeks van Universal op te nemen.
    De keuze is denk ik niet zozeer bepaald door goed of slecht (want dat is altijd heel subjectief), maar populariteit speelt hier ongetwijfeld ook mee. En "Mamma Mia" was qua opbrengst gewoon een erg succesvolle film en bovendien zeer populair, vooral in de UK.

  25. #50

    Standaard

    Dat ze maar opschieten met Schindler's List, kan niet wachten die in HD te zien!

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •