Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 472 worden weergegeven.

Discussie: Jaws op blu-ray

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Hopelijk neemt u het lege flesje ook terug mee naar huis om het daar in de vuilbak te deponeren ipv vuilbakken in de bioscoop te gebruiken terwijl u daar eigenlijk niet voor betaald heeft, echter gaat het wel vaker zo en moet de bioscoopuitbater zijn filmticketprijzen en snoepprijzen weer verhogen omdat zijn kosten stijgen veelal door externe redenen, zoals tonnen afval per jaar dat niet afkomstig is van in de bioscoop gekochte versnaperingen.

    Ik heb meer dan zes jaar in de bioscoopsector gewerkt, en het is een vicieuze cirkel. Klanten klagen over de stijgende prijzen en smokkelen dan maar snoep binnen. Daar maken ze er veelal een stort van en stoppen ze meer eten naast hun mond ipv in hun mond, daarna moet duur personeel die rommel opkuisen... Meer rommel van niet in de bioscoop gekochte versnaperingen = meer personeel en tijd nodig dat niet gedekt wordt door de snoepverkoop = hogere ticketprijzen of snoepprijzen.
    Wat een onzin.
    De meeste rommel is popcorn dat in de bioscoop wordt gekocht. Ik zie het wekelijks. Het zijn inderdaad meestal de jongeren, maar soms ook 'volwassenen'.
    Probeer dan lagere prijzen een keer, zodat mensen sneller bij de bios wat kopen. En meer balies open, ipv. een kwartier wachten voor een snack en een drankje. Ga echt niet in zo'n mega lange rij staan. Heb je wel eens een Pathé in een grote stad bezocht? In A'dam is het een gekkenhuis, vooral de Arena. Sorry van t offtopic. Zullen we een nieuwe thread beginnen ergens?
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  2. #102

    Standaard

    Graag weer ontopic over Jaws inderdaad

  3. #103
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vooralsnog ga ik voor deze...

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inmiddels is de 'gewone' versie alweer wat scherper geprijsd bij BOL 17.99
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #105

    Standaard

    Zo krijg ik toch het voorgevoel dat bij de FRS in de winkel het nog goedkoper gaat worden ( met de release ).

  6. #106

    Standaard

    Bij Amazon DE is de steelbook-versie incl. het boek (zoals bij de Zweedse uitgave) verkijgbaar. Het boek is overigens in het Engels.

    Prijs: € 99,99

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij Amazon DE is de steelbook-versie incl. het boek (zoals bij de Zweedse uitgave) verkijgbaar. Het boek is overigens in het Engels.

    Prijs: € 99,99
    het boek is nu al te koop voor 40 euro dus als je daarbij de steelbook koopt ben je 40 euro goedkoper uit!
    Laatst aangepast door johnny38 : 16-07-2012 om 20:55

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja maar.. Ja maar.. Een steelbook met daarop in rot. "der weisse hai"
    Dat trek ik echt niet. Sterker nog, Not done. Dan vind ik persoonlijk de digibook sowieso mooier.., denk ik.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ja maar.. Ja maar.. Een steelbook met daarop in rot. "der weisse hai"
    Dat trek ik echt niet. Sterker nog, Not done. Dan vind ik persoonlijk de digibook sowieso mooier.., denk ik.
    Helemaal mee eens, dus denk duitse versie, en dan digibook ruilen met de steelbook. Dure actie, maar vind dat voor mij persoonlijk beter dan alleen digibook en het losse boek.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ja maar.. Ja maar.. Een steelbook met daarop in rot. "der weisse hai"
    Dat trek ik echt niet. Sterker nog, Not done. Dan vind ik persoonlijk de digibook sowieso mooier.., denk ik.
    hahahahaah "dat trek ik echt niet." Dat komt lekker droog uit de hoek.

  11. #111

    Standaard

    Duitse review:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...ay-disc#review

    Beeld een 10, geluid een 7 maar volgens mij hebben ze alleen gekeken naar de duits gesproken track.

  12. #112

    Standaard

    Goed om te zien dat de originele monospoor erop staat.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Duitse review:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...ay-disc#review

    Beeld een 10, geluid een 7 maar volgens mij hebben ze alleen gekeken naar de duits gesproken track.
    Denk ik wel zeker.

  14. #114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je moet sowieso het geluid van een 40+ jaar oude film relatief zien (lees: horen). Met andere woorden je zal altijd horen dat de film wat ouder is, maar dat hoort ook een beetje bij het gevoel, de nostalgie. Blij dat het beeld als topnotch wordt beoordeeld, want daar stoor ik me meer aan bij oudere films met een slechte transfer/ master.

    Maar waarom ze bij de review een pic van Jaws 2 gebruiken..
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-07-2012 om 15:54
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #115
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Jammer dat ze de Engelse ook niet direct hebben meegenomen. Laat die Duitsers eens een woordje Engels spreken/leren.

  16. #116
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Een Amerikaan heeft een review exemplaar binnen gekregen.




  17. #117

    Standaard

    Stickers genoeg op de slipcover Die zal gevloekt hebben.
    Ben benieuwd naar onze digibook uitgave.

  18. #118

    Standaard

    En hij geeft ook wat informatie over met name de beeldkwaliteit:

    http://www.hometheaterforum.com/t/31...on-details/120

  19. #119
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    En hij geeft ook wat informatie over met name de beeldkwaliteit:

    http://www.hometheaterforum.com/t/31...on-details/120
    Beeldkwaliteit geloof ik nu wel. 10/10. Maar het geluid, wil ik meer over weten...

  20. #120
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Een Amerikaan heeft een review exemplaar binnen gekregen.



    Wat een verschrikking die stickers en ook die uitsparring. Je zou hem zo terugsturen met de vermelding dat de verpakking stuk is. Volgens mij is de NL versie veel luxer. Deze zou ik niet eens willen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #121

    Standaard

    tja ik zeg hier maar niets over.
    ga dus voor de vierde keer jaws kopen.
    van vhs naar laserdisc en toen de dvd en nu weer vrolijk de bluray aanschaffen.
    hoe gek kan een mens zijn om pakweg alles bijelkaar ongeveer 200 euro neer te tellen om 4 keer jaws te bekijken.
    blijft natuurlijk een goede film maar soms denk ik waar zijn we in godsnaam mee bezig.
    over tien jaar maar weer jaws kopen op een ander medium en zo gaan we vrolijk verder
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  22. #122

  23. #123

  24. #124

    Standaard

    Nog wat informatie van iemand die de Blu-ray heeft:

    Some items:

    The disc takes up 44.6 gb's.
    The DTS 2.0 mono is 768kbps.
    Extras are re-encoded in AVC...and have 192kbps audio.
    Deleted scenes/outtakes are (unfortunately) still the same laserdisc master.
    SISW documentary is, as has already been stated, non-anomorphic widescreen. Just f*cking stupid. I can only imagine that's how the producers gave it to them but I don't understand why. I saw it projected here in NYC a couple of years ago and loved it. No reason for this shoddy reproduction.
    The short documentary "On The Set" was obviously shot on film and could have had an HD reproduction as well.
    And there's no reason why the trailers shouldn't have been included.
    The Jaws Archives section is, AGAIN, all mastered for the laserdisc and are horribly blurry. Should have been re-done.

    This disc will get high marks for it's picture and sound but people are being far too kind on the extras. They should have been put on a second disc. I would give it 2 stars. Very sloppy.

  25. #125

    Standaard

    Doet me denken aan de extra's op de klassieke Conan Bluray's, die zijn ook blokkerig en fuzzy.
    Is jammer, maar geen is geen hoge prioriteit. Je kijkt ze toch maar eenmaal.

Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •